דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

אלפא רומיאו ג'ולייטה החדשה

Getting your Trinity Audio player ready...

הצגתה הרשמית של יורשת ה-147 הותיקה מתוכננת אמנם לתערוכת ג'נבה שתיערך בחודש מרס 2010, אך הנתונים הראשונים אודות הג'ולייטה הותרו כעת לפרסום ברשת- ויש בהחלט למה לצפות. 


אלפא רומיאו ג'ולייטה מבוססת על פלטפורמה מוגדלת במעט של פיאט בראבו. האורך הכללי של הג'ולייטה עומד על 435 ס"מ, הרוחב הוא 180 ס"מ ובסיס הגלגלים מסתכם ב-263 ס"מ, הממקמים את הג'ולייטה במרכז הקטגוריה.

אלפא רומיאו ג'ולייטה החדשה 2010

אלפא רומיאו ג'ולייטה החדשה. קווי העיצוב מוכרים מהאחות הקטנה, אלפא רומיאו מי.טו / צילומים: יצרן

היצע המנועים כולל שני מנועי בנזין מוגדשי טורבו בנפח 1400 סמ"ק המנפקים 140 כ"ס ו-170 כ"ס, וכן מנוע בנזין מוגדש בנפח של 1750 סמ"ק המנפק 235 כ"ס. בעתיד צפויים להצטרף להיצע גם צמד מנועי דיזל בנפחים של 1.6 ו-2.0 ליטרים (105 ו-170 כ"ס בהתאמה). כמו כן, הג'ולייטה מצויידת בתיבת הילוכים ידנית בעלת 6 יחסי העברה, ובתיבה רובוטית כפולת מצמדים, הצפויה ליטול את עיקר המכירות בישראל. כמו אחותה הקטנה, אלפא רומיאו מיטו, גם אלפא רומיאו ג'ולייטה תצוייד במערכת DNA המכיילת את תגובות המנוע, תיבת ההילוכים, המצערת והמתלים בהתאם למאפייני הנהיגה הנדרשים.

כמו המי.טו, גם הג'ולייטה ממשיכה את קו העיצוב הייחודי של אלפא רומיאו, שתחילתו ב-8C קומפטיציונה היפהפייה. הפנסים המעוגלים, קו החלונות הגבוה המסתיים בקורה C עבה במיוחד וכן השבכה הקדמית הנמוכה אשר במרכזה בולט המשולש ההפוך שממשיך עד לשמשה הקדמית, כל אלו מסתמנים כסגנון הנוכחי של אלפא רומיאו- אותו נראה כנראה גם בדגמים הבאים.

אלפא רומיאו ג'ולייטה החדשה 2010

במקור, תוכננה הג'ולייטה להיקרא בשם "מילאנו", אך סגירתו של מפעל פיאט בעיר עוררה סערה ציבורית סביב בחירת השם. לבסוף הוחלט להשתמש בשם "ג'ולייטה", אשר שימש בשנות ה-50 וה-60 את היצרן כשם העל לדגמי הספיידר, הספרינט והברלינה, הוקם לתחיה בשנות ה-70 וה-80 עם מכונית סאלון נשכחת וכעת חוזר לסיבוב נוסף.

השקתה של אלפא רומיאו ג'ולייטה צפויה, כאמור, בתערוכת ג'נבה בחודש מרס, ובישראל אנו צפויים לראותה לקראת חודש יולי 2010.

לדגמי אלפא רומיאו בישראל - אלפא רומיאו

 

למאמר זה התפרסמו 5 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. פשוט וואו 
    אבשלום, 07-12-2009

    אין לי מילים!
    פשוט וואו, רכב מטורף. אלפא מביאים אותה כל פעם מחדש. דרך אגב כתיבה ממש טובה וממצה!

    סגור תגובה

  • 2. אין על אלפא 
    אביעד, 08-12-2009

    אין על אלפא בכל הפרמטרים !!!

    סגור תגובה

  • 3. לא מקנא במי שקונה 
    הארי, 03-02-2010

    חברה דפוקה שמייצרת רכבים עם אמינות אפס...אני התפקחתי אחרי כמה אלפות

    סגור תגובה

  • 4. יום מכירות חסר תקדים 
    יוסי, 13-11-2011

    יום מכירות חסר תקדים עשו לי
    הורידו לי 5 אלף שקל
    אלק יום מכירות ביום רגיל הייתי מוריד אותו דבר
    לא יום מכירות ולא בטיח
    שלא נדבר על הגג שעולה 10 אלף שקל בתוספת
    תעשו גג רגיל שעולה פחות
    מה הלכתם רחוק עם גג של 10 אלף אתם חיים בסרט?
    הגירסא הרגילה שווה לתחת במחיר לא מוצדק בכלל
    אין בה כלום שום דבר חוץ מהמנוע אין כלום
    עדיף כבר לקנות טויוטה בחיי
    שמים לך איבזור מוגזם של חיישני רוורס מצלמות בעשרות אלפי שקלים
    מי צריך את כל זה
    תנו רכב סבבה עם גג נפתח סבבה עם בקרת אקלים רדיו דיסק MP3 וזהו
    הכול חייב להיות מוגזם וגם לא עושים הנחה נורמלית
    אל תסתכל על הקנקן אלא מה שיש בו ובאלפא כנראה שיש הרבה אבל אין כלום

    סגור תגובה

  • 5. מיטו 
    רפי, 13-11-2011

    באמא שלי איזה רכב זה
    עדיף כבר תאודיA3
    הקוים יותר נקיים יש יותר קלאסה
    שאתה רואה תגולייטה בפעם הראשונה אתה אומר פשש יאללה איזה רכב שבאלי למות
    שאתה נכנס לביפנים אתה אומר פשש חבלז
    ושאתה מתחיל לבחון יותר מקרוב
    אתה מבין שהפלסטיק זול
    הכול מעוגל יותר על המידה אין רכות אין גימור
    הקיצר גועל נפש
    עדיף תאודי A3

    סגור תגובה

חזור למעלה