דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

אודי Q6 מתקרב, בדרך למתקפת דגמים חדשים

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:
- ה-Q6 יהיה הדגם הראשון שיתבסס על פלטפורמת החשמליות החדשה
- יגיע כחלק מבליץ של 20 דגמים חדשים
- לא כל הדגמים צפויים להיות חשמליים

אודי Q6 אי-טרון, רכב הפנאי החשמלי החדש של יצרנית היוקרה, נחשף בתמונות ראשונות כשהוא בשלבי פיתוח מתקדמים. זהו לא רק דגם חשמלי נוסף לאודי, אלא גם הדגם הראשון בקונצרן פולקסווגן שיתבסס על פלטפורמת ה-PPE החדשה, שתיועד לדגמים החשמליים הגדולים יותר של הקונצרן.

אודי Q6

ה-Q6 צפוי להשתייך לקטגוריית D-SUV - כלומר בין Q4 אי-טרון ל-Q8 אי-טרון (השם העדכני של אי-טרון הוותיק), מעין מקביל רעיוני ל-Q5 בנזין. נתוני מידות טרם פורסמו, אך ברור כי אודי תשווק אותו כפנאי מסורתי, או פנאי-קופה (ספורטבק) מסוגנן.

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב


נזכיר כי לפני כארבע שנים הציג הקונצרן את אודי אי-טרון GT ופורשה טייקן על בסיס פלטפורמה ייעודית, אך זו יועדה במקור לדגמים עם מנוע בעירה פנימית - פורשה פאנאמרה ובנטלי קונטיננטל.

ל-PPE תכנון חדש לגמרי למנוע החשמלי (עד 646 כ"ס; ממיר מתח AC/DC בתכנון חדש), לתמסורת (כעת עם הילוך יחיד ולא שניים כמו באי-טרון GT ובטייקן), לסוללה (קיבולת 100 קוט"ש, מתח עבודה של 800 וולט); עם מערכת ניהול חדשה וממיר מתח חדש התומך בהספק טעינה של של עד 270 קילווואט, ומערכות אלקטרוניות ותקשורת.

אודי Q6

אודי מעדכנת עוד כי ה-Q6 אי-טרון יהיה אחד מ"מעל 20 דגמים" שתציג החברה בתוך כשנתיים (עד 2025). מתוכם, "מעל עשרה" יהיו חשמליים בעוד שהיתר יהיו מחושמלים (היברידיים-נטענים), וזאת במקביל להמשך שיווק דגמים עם מנועי בעירה פנימית עד 2033. ה-Q6 אי-טרון, ביחד עם A6 אי-טרון שכבר הוכרזה (אך טרם הוצגה רשמית) ויתר הדגמים שעוד יוצגו, אמורים לסייע לאודי להגשים את חזון התחבורה ברת-הקיימא אליו היא שואפת.

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

קראו את חוקי הקהילה שלנו בתנאי השימוש של iCar

תגובות לכתבה

לייעוץ חינם חזור למעלה
AIAI
iCar AI
אני אבי היועץ החכם של iCar, במה אוכל לסייע לך?

* אני עדיין בתקופת למידה של התוכן באתר וייתכנו טעויות