התיבה הידנית כבר כמעט נכחדה אבל אינפיניטי, חטיבת היוקרה של ניסאן, מתכננת לה מיני קאמבק. בורר הילוכים ודוושת מצמד עומדים למצוא את דרכם ללא אחרת מהמשפחתית הבאה של היצרנית, לפחות בארה"ב. בכך היא תהיה חריגה בקטגוריה, שכן תיבה כזו לא מוצעת כמעט באף אחת מהמתחרות, בטח לא בגרסאות בסיס.
זה יקרה במחצית השנייה של 2027, אז יוצג דור חדש ל-Q50. אם שכחתם, מכונית סדאן שהתחרתה באודי A4, ב.מ.וו סדרה 3 ומרצדס C קלאס, ונעלמה מהעולם בשנה שעברה כחלק מהאסטרטגיה להתמקד ברכבי פנאי.
אלא שמתקפת נוסטלגיה וחזרה מסוימת של הלקוחות למכוניות נוסעים "רגילות", גרמה לבכירי היצרנית לחשב מסלול מחדש. ה-Q50 תחזור לחיים - שוב על בסיס ניסאן סקאיליין (תאומה ל-Q50 המשווקת גם כיום ביפן). שתיהן יזכו לדור חדש על בסיס פלטפורמת הנעה אחורית ויציעו גם תיבה ידנית, בשונה מקודמותיהן.
באינפיניטי מסבירים זאת בכך שהם רוצים לפנות לרגש הנוסטלגיה של לקוחות אינפיניטי מראשית שנות ה-2000, אז סדרת G של היצרנית זכתה להצלחה, עם עיצוב והתנהגות ספורטיביים. ביצרנית מבטיחים כי ה-Q50 החדשה תציע גם גרסה ספורטיבית עוד יותר עם "יותר מ-450 כ"ס" ממנוע V6 כפול מגדשים בנפח 3.0 ליטר שיגיע היישר מניסאן Z.
ייתכן כי בהמשך יוצעו גם גרסאות הנעה כפולה, הנדרשות במדינות צפון אמריקה בעלות אקלים חורפי. ביצרנית לא מבטיחים בינתיים גם גרסאות קופה או קבריולה, כפי שהיו בעבר בדגמי ה-G.
על-פי מקורות ביצרנית ששוחחו עם אוטומוטיב ניוז, ה-Q50 החדשה תהיה "מכונית עם מנוע בנזין וצליל מובחן. היא לא תהיה פרקטית, אבל היא תהיה כיפית". סגן נשיא אינפיניטי אמריקה, טייגו קסטרו, אמר כי המכונית החדשה תהיה "לא מתנצלת ובלתי צפויה".
אינפיניטי סובלת בתקופה האחרונה מירידה חדה במכירות, בעיקר בשוק העיקרי שלה, ארה"ב. לכך אחראים בין היתר המכסים שהטיל נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, על מכוניות שמיובאות למדינה, מה שאילץ אותה להפסיק שיווק שני דגמים שיוצרו במקסיקו.