דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

עם שלושה סוגי הנעה: MG מנחיתה HS חדש

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • רכב הפנאי הקומפקטי של MG נוחת בישראל
  • עם בחירה בין בנזין, היברידי או היברידי נטען
  • המחיר נע בין 173 ל-203 אלף שקל 

טייק 2: MG מתחילה לשווק בישראל HS חדש, דור שני לרכב הפנאי הקומפקטי, שיוצע עם אפשרות בחירה בין שלושה סוגי מנועים. בנזין (ב-173 אלף שקל), היברידי (ב-193 אלף שקל) והיברידי נטען (ב-203 אלף שקל), עם הנעה קדמית בכולם.

גרסת הבנזין כוללת מנוע מוגדש עם 4 צילינדרים בנפח 1.5 ליטר, המפיק 170 כ"ס ומחובר לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 9.6 שניות. לגרסה ההיברידית הספק של 224 כ"ס המגיע ממנוע חשמלי (198 כ"ס) המשמש כאחראי העיקרי להנעה, ולצידו אותו מנוע בנזין (בהספק מופחת של 143 כ"ס) המתחבר באמצעות תמסורת של שני יחסי העברה ומשמש גם כגנרטור לטעינת הסוללה. לעומת גרסת הבנזין, התאוצה כאן מתקצרת ל-7.9 שניות וצריכת הדלק משתפרת בקרוב ל-40% (18.1 לעומת 13.1 ק"מ לליטר).

הגרסה ההיברידית-נטענת מבוססת על סידור דומה לגרסה ההיברידית הרגילה, רק עם הספק משולב גבוה יותר של 272 כ"ס ותאוצה שמתקצרת ל-6.8 שניות. סוללה בקיבולת 21.4 קוט"ש מאפשרת לו טווח נסיעה חשמלי של 109 ק"מ, 18 ק"מ יותר מג'אקו 7 אבל 16 ק"מ פחות מהגרסה הבכירה של BYD סיל U.

מה עוד צריך לדעת: בהשוואה ל-HS הקודם הוא ארוך ב-9.5 ס"מ (467 ס"מ) עם בסיס גלגלים ארוך ב-4.5 ס"מ (276.5 ס"מ), מה שאמור לאפשר מרחב מחיה טוב יותר ליושבים מאחור. נפח תא המטען עומד על 441 ליטר בגרסאות ההיברידיות או 507 ליטר בגרסת הבנזין, ללא גלגל חלופי בכל הגרסאות.

רשימת אבזור הנוחות אחידה בכל גרסאות ההנעה וכוללת לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מגע (בגודל "12.3 כל אחד), מצלמות חניה היקפיות, ריפודים דמויי עור, כיוון חשמלי וחימום למושבים הקדמיים, משטח טעינה אלחוטי, מפתח חכם ודלת תא מטען חשמלית.

מערך הבטיחות כולל בכל הגרסאות בלימה אוטונומית, שמירת נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת שטח מת כולל על פתיחת דלת.

מה אנחנו חושבים: ה-HS היוצא זכה להצלחה גדולה בשוק המקומי, הודות להנעה היברידית-נטענת שהוצעה בתג-מחיר דומה לגרסאות בסיס בזבזניות על בנזין של המתחרים. עם ה-HS החדש MG תנסה לשחזר את ההצלחה, כשהפעם הוא ישווק לא רק כהיברידי-נטען, אלא גם בגרסת בנזין זולה וגם בהיברידית רגילה שתאפשר חיסכון בצריכה עבור לקוחות שלא יכולים או מעוניינים להתחבר לשקע. אבל זו לא תהיה הליכה בפארק, שכן התחרות כיום קשה מתמיד מול מתחרים ממוצא אתני זהה. ואנחנו מתכוונים כמובן לצ'רי, ג'אקו ו-BYD שמציעים מתכון דומה וכבר זכו להצלחה.

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

למאמר זה התפרסמו 25 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

קראו את חוקי הקהילה שלנו בתנאי השימוש של iCar

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה
iCar עוזר חכם
שלום! אני העוזר החכם של iCar. במה אוכל לעזור לך היום בנושא רכב?