דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

תחרות מפתיעה לסקודה אוקטביה - דאצ'יה מתכננת מתחרה זולה

Getting your Trinity Audio player ready...

קטגוריית המשפחתיות אמנם נחלשה בשנים האחרונות בעקבות הנהיגה לכיוון רכבי פנאי מכל הסוגים והגדלים, אבל עדיין מדובר באחת הקטגוריות הגדולות באירופה, וגם בישראל. סיבה טובה עבור דאצ'יה המככבת באופן קבוע בצמרת המכירות באירופה עם דגמים זולים במיוחד, לכוון גבוה יותר. ובראיון שערך האתר הבריטי "אוטוקאר" עם בכירי דאצ'יה, נחשף כי אכן, היצרנית מתכוונת להציג במהלך 2026 דגם חדש בקטגוריה הרווחית.

דאצ'יה אומנם שיווקה בעבר את הלוגאן MCV כסופר-מיני-משפחתית במרכב סטיישן, אבל כעת מתכננת כך נראה להשתלב בקטגוריה גבוהה יותר, וריווחית הרבה יותר. על הכוונת - סקודה אוקטביה קומבי, סטיישן משפחתית מאוד מצליחה באירופה. עם תחרות לא קלה מכיוונן של טויוטה קורולה, יונדאי i30, פיג'ו 308 וסיאט לאון, כולן במרכב סטיישן.

מנכ"לית דאצ'יה, קתרין אדט, אמרה בראיון כי למרות שהמותג מתחרה כיום בעיקר בקטגוריה B (סופר-מיני), הצלחת הביגסטר דחפה את דאצ'יה לשקול דגמים משפחתיים גדולים יותר. "צריך לוודא שכל מכונית נמצאת במקום הנכון לה  בקטגוריה - שיש לה מטרה - ותהיו בטוחים שהמכונית החדשה תציע משהו שונה ללקוחות מהביגסטר".

מנהל המוצר של ד'אציה, פטריס לוי-בנצ'טון, הוסיף כי המשפחתית תפנה למי שמעוניין ב"תנוחת נהיגה נמוכה, מוצר יעיל יותר, ופחות מנקר עיניים". במילים אחרות, לא רכב פנאי גבוה ובולט.

המשפחתית החדשה תעשה שימוש בפלטפורמת CMF-B של רנו, בדומה לדאסטר ולביגסטר, עם מרכב באורך של כ-460 ס"מ ומקום לחמישה נוסעים. נזכיר כי דאצ'יה כבר משווקת את הג'וגר הקצר יותר (455 ס"מ), אך הוא מציע שורת מושבים שלישית ומקום לשבעה נוסעים.

בכל מקרה, הסטיישן החדשה צפויה להציע הנעת בנזין או היברידית בדומה לרכבי הפנאי, ואפילו בגרסת הנעה כפולה המיועדת למדינות בעלות חורף מושלג.

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

למאמר זה התפרסמו 4 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

קראו את חוקי הקהילה שלנו בתנאי השימוש של iCar

תגובות לכתבה

צריכים ייעוץ? חזור למעלה
">
AIAI
iCar AI
אני אבי היועץ החכם של iCar, במה אוכל לסייע לך?

* אני עדיין בתקופת למידה של התוכן באתר וייתכנו טעויות