דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

היברידי-נטען לשבעה: ג'אקו 8 נחת בישראל

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • דגם שלישי של ג'אקו מגיע לישראל
  • עם 428 כ"ס, 134 ק"מ תיאורטיים על חשמל
  • המחיר מתחיל ב-230 אלף שקל

האח הגדול: ג'אקו מתחילה לשווק את ה-8, רכב פנאי גדול עם מקום לשבעה נוסעים ואח גדול לדגם הנמכר ביותר בישראל בשנה הנוכחית, ג'אקו 7. זהו למעשה אח תאום לצ'רי טיגו 9 שנחת כאן לאחרונה, ובכל זאת הוא זול ממנו ב-15 אלף שקל, עם מחיר התחלתי של 230 אלף שקל.

בהשוואה לג'אקו 7, ה-8 ארוך בלא פחות מ-32 ס"מ (482 ס"מ) עם בסיס גלגלים ארוך ב-15 ס"מ (282 ס"מ). נפח תא המטען עומד על 200 ליטרים כאשר כל המושבים בשימוש, במדידה עד גובה התקרה.

ארבעה מנועים: מערכת ההנעה היא היברידית-נטענת, עם מנוע בנזין-מוגדש בנפח 1.5 ליטרים (143 כ"ס), ולצידו שלושה מנועים חשמליים - שניים מלפנים (102 ו-122 כ"ס) ואחד מאחור (238 כ"ס) ליצירת הנעה כפולה.

היצרנית לא מפרסמת נתון ההספק המשולב, אך בדגם המקביל אצל צ'רי עומד נתון ההספק הרשמי על 428 כ"ס. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 5.8 שניות, איטי ב-4 עשיריות מהצ'רי.

סוללת 34.5 קוט"ש מספקת טווח חשמלי מוצהר של 134 ק"מ, כאשר טעינה ביתית (6.6 קילוואט) אורכת 5.5 שעות, בעוד טעינה מהירה (70 קילוואט) מאפשרת מילוי מ-30% ל-80% בתוך 25 דקות.

אבזור ובטיחות: גרסת הכניסה תוצע במפרט הכולל מסך מגע מרכזי ולוח מחוונים דיגיטלי, שניהם בגודל "12.3, טעינה אלחוטית לסלולרי, מצלמות היקפיות, מושבים דמויי עור, הקדמיים עם כיוון חשמלי וארבעה מתוכם עם חימום ואוורור, בולמי זעזועים אדפטיביים, חישוקי "20, דלת תא מטען חשמלית ושמשות בזיגוג כפול.

הגרסה הבכירה (255 אלף שקל) מציעה בנוסף מערכת שמע משודרגת עם 14 רמקולים, מושבי עור נאפה עם עיסוי לקדמיים, תצוגה עילית, כיוון חשמלי וחימום לגלגל ההגה.

מפרט הבטיחות כולל בשתי הגרסאות 9 כריות אוויר (או 10 ביקרה מהשתיים), בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, שמירת נתיב, התרעת שטחים מתים כולל על פתיחת דלת ועל תנועה חוצה מאחור והתרעה על שכחת ילדים ברכב.

בשבועות הקרובים צפויה ג'אקו להשיק בישראל גם גרסה היברידית ל-5, שתצטרף לגרסאות הבנזין והחשמל שכבר משווקות כאן. ובחודש הבא ינחת גם מותג האח אומודה, עם צמד רכבי פנאי - אומודה 7 שיהיה גדול במעט מג'אקו 7, ואומודה 9 שיהיה בממדי ג'אקו 8.

מה אנחנו חושבים: קונצרן צ'רי הסיני השתלט במהירות שיא על שוק הרכב הישראלי, עם קרוב ל-40 אלף מכוניות שנמסרו כאן השנה במותגי צ'רי וג'אקו. בשנה הבאה המספרים צפויים להיות אפילו גדולים יותר, עם הרחבת ההיצע של ג'אקו ושילוב מותג אומודה, כך שלמובילי השוק הוותיקים יש בהחלט סיבה לדאגה.

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

למאמר זה התפרסמו 6 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

קראו את חוקי הקהילה שלנו בתנאי השימוש של iCar

תגובות לכתבה

צריכים ייעוץ? חזור למעלה
">