בחר רכב
רכב חדש 2019
רכב משנים קודמות

פיג'ו 208 בישראל: החל מ- 85,990 שקל



פיג'ו 208, אחת המכוניות המסקרנות שיצאו לשוק השנה, מגיעה לישראל. בתפריט: מנוע 1,200 סמ"ק עם תיבה ידנית ומנוע 1,600 עם תיבה אוטומטית



מאת יתיר דוידוביץ

מכוניות הסופר-מיני של פיג'ו זכו במשך השנים להצלחה מרשימה באירופה וגם בישראל, כאשר זכורות לטובה במיוחד ה-205 וה-206 הנצחיות. רק הדור האחרון במשפחת הסופר-מיני של פיג'ו, ה-207, לא ממש זכה להצלחה, לא כאן ולא בשאר חלקי העולם הנאור (באיראן, לעומת זאת, פיג'ו היא רב מכר היסטרי). פיג'ו 208 החדשה אמורה לשים מחדש על המפה את מותג הרכב הצרפתי, כמו שעשתה ה-205 בזמנה, ולהחזיר את הצבע ללחיים של פרנסי החברה.

לעמוד הדגם בקטלוג iCar: פיג'ו 208 - רכב חדש

פיג'ו 208 תוצע בישראל עם שני שילובי מנוע-תיבה שונים. הגרסה הבסיסית תוצע עם מנוע בנפח 1.2 ליטר המציע 82 כוחות סוס. ביחס לקטגוריה לא מדובר במנוע שנראה חזק במיוחד, אולם רצועת הכוח של המנוע (המרחק בין שיא המומנט לשיא הספק) רחבה מאוד. למנוע 1.2 שיא מומנט של 12 קג"מ כבר ב-2,750 סל"ד מאוד מוקדמים ושיא הספק (82 כ"ס כאמור) ב-5,750 סל"ד. רצועת כוח רחבה משמעותה בעיקר צריכת דלק מאוד מרשימה: לפי נתוני היצרן ה-208 צורכת ליטר אחד על כל 22.2 ק"מ של נסיעה, כאשר הנתון הזה מציב את ה-208 כמכונית החסכונית בקטגוריה שלה. גם ציון הזיהום שלה נמוך מאוד ועומד על 2. המנוע השני, 1,600 סמ"ק עם 120 כ"ס, מוכר לנו היטב מדגמים אחרים של פיג'ו וסיטרואן. הביצועים בגרסה זו לא רעים בכלל ועומדים על 10.7 שניות למאה ו-190 קמ"ש מירביים. צריכת הדלק עומדת על 14.9 ק"מ לכל ליטר.


פרסומת >>> יותר זול לקנות לנצ'יה אפסילון - היוקרתית החסכונית מאיטליה. להצעות לחץ כאן



פיג'ו 208. קלה יותר, מאובזרת יותר / צילומים: יצרן

ל-208 שתי רמות אבזור. רמת הבסיס, Access, מציעה מערכת שמע עם שליטה מההגה, כיוונון גובה למושב הנהג ו-6 כריות אוויר. גרסה זו תוצע רק עם המנוע הקטן ובמחיר של 85,990 שקל. הגרסה השנייה, Active, מציעה אבזור נדיב מאוד ביחס למכונית סופר מיני: מערכת שמע עם מסך מגע בגודל 7" ושליטה מההגה, מחשב דרך, בקרת שיוט ומגביל מהירות, ממשק בלוטות', חישוקי מגנזיום ומראות צד עם קיפול חשמלי. ה-208 הידנית תעלה בגרסה זו 92,990 שקל, ואילו בגרסה האוטומטית ה-208 תעלה 109,990.

על אף האבזור הנדיב, מחיריה של הפיג'ו החדשה גבוהים ביחס לקטגוריה. הגרסה הידנית יקרה משמעותית מרכבים כגון סיאט איביזה, סוזוקי סוויפט ופורד פיאסטה, אך יש לציין כי ה-208 מודרנית מהן ומאובזרת לעייפה. הגרסה האוטומטית, שמאובזרת הרבה יותר, מתומחרת גבה יותר ב-10,000
שקל ממרבית מתחרותיה.




חדשות נוספות לגבי ה-208  הגיעו היום מחברת פיג'ו העולמית, שפרסמה תמונות של פיג'ו 208  GTI הבאה עלינו לטובה. ה-GTI צפוייה להציע משקל קל ו-200 כ"ס ממנוע 1.6 המוכר לנו מה-RCZ הספורטיבית. היא צפוייה להגיע לשווקים השונים (וגם לישראל) לקראת אמצע - סוף 2013.

 

לדגמי פיג'ו בישראל – פיג'ו


למאמר זה התפרסמו 6 תגובות.
הוספת תגובה
הוספת תגובה
כותרת:
שם:
תגובה:


1. מחיר הופך רכב למיותר  (לת)  

לפטר מייד אנשי שיווק של לובינסקי - גורמים רק נזק!,03.09.2012

2. האפסים מלובינסקי עוד מעיזים לתמחר גבוה! רק סיאט!!!  חוצפה. הצביעו ברגליים! קורסה 1400 69000 איביזה 140...

קורבן 206 פלוס,04.09.2012

3. מי אמר יאריס (לת)  

1,04.09.2012

4. רכב מדדהים  לוקח בהליכה את כל המתחרות!!

יוסי,04.09.2012

5. מי יקנה חרא כמו פיזו חברה רק יונדאי  מי קונה פיזו רק איראנים וגם ה בטח כי אמרו להם ואין...

נשלח מהגלקסי שלי,05.09.2012

6. מי שמשוה פיגו 208 ליונדאי שיסע על קורקינט   במהירויות שפיגו עושה פנייה הינדאי מתהפכת שלוש פעמי...

ברוך ק,13.03.2013
ייעוץ מקצועי לפני קניית רכב 072-33-44-806
רכב חדש יד שניה

או:

מדורים מדריכים