המשפחתית הקומפקטית של סיאט מקבלת את מנוע ה-1,000 סמ"ק החדש של הקבוצה, עם מחיר שיהיה הנמוך ביותר בקבוצה
מאת: נועם רייןשלושה חודשים אחרי שנחתה בישראל מתיחת הפנים של סיאט לאון, מציגה היבואנית גרסת כניסה חדשה בתמחור אגרסיבי. מדובר בגרסה המצוידת במנוע טורבו בנפח 1,000 סמ"ק (115 כ"ס) עם תיבת הילוכים DSG במחיר של 109,900 שקל בלבד.
פורסם 29-05-17
פורסם 29-05-17
מאת נועם ריין
שלושה חודשים אחרי שנחתה בישראל מתיחת הפנים של סיאט לאון, מציגה היבואנית גרסת כניסה חדשה בתמחור אגרסיבי. מדובר בגרסה המצוידת במנוע טורבו בנפח 1,000 סמ"ק (115 כ"ס) עם תיבת הילוכים DSG במחיר של 109,900 שקל בלבד.
מנוע ה-1,000 סמ"ק, בשילוב עם תיבת ה-DSG המוכרת, מייצר ביצועים טובים מאוד עם תאוצה של 9.6 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 202 קמ"ש. זאת לעומת 8.0 שניות ו-215 קמ"ש בגרסת ה-1.4 ליטרים עם 150 כ"ס. צריכת הדלק המשולבת של הלאון 1.0 ליטר עומדת על 22.7 ק"מ לליטר על פי נתוני היצרן.
הלאון עם מנוע ה-1,000 סמ"ק תשווק רק בתצורת 5 דלתות ברמת הגימור "סטייל", הכוללת בין היתר מסך מולטימדיה בגודל 5 אינץ', בקרת שיוט, בלם יד חשמלי עם פונקציית "Auto Hold", מראה נגד סנוור, גג שמש פנוראמי, חיישני גשם ותאורה וחישוקי 16 אינץ' (לעומת 17 אינץ' ב-1.4 סטייל). שינוי נוסף לעומת גרסת ה-1.4 ליטר הוא בעובדה שבמקום גלגל חלופי מוקטן, תשווק הלאון בגרסת ה-1,000 סמ"ק עם ערכת ניפוח בלבד.
מבחינת מערכות הבטיחות, כמו ביתר גרסאות הלאון - לא מוצעות מערכות אקטיביות כלשהן מלבד מערכת לבלימה משנית לאחר תאונה.
בכך תהיה סיאט לאון למשפחתית האוטומטית הזולה בישראל. במחירים דומים, ולעיתים נמוכים מעט יותר, נמכרות "תת משפחתיות" כמו פיאט טיפו או סקודה ראפיד ספייסבק - אך הלאון היא הראשונה מקטגוריית המשפחתיות הקלאסיות שיורדת לסביבת המחיר הזו.
לדגמי סיאט בישראל - סיאט
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות