בחר רכב
רכב חדש 2019
רכב משנים קודמות

ליאור הולצמן מונה לסמנכ"ל המכירות בלובינסקי



מנהל חטיבת המכירות בכלמוביל ומי שהנהיג את מיצובישי עובר לנהל את מכירות פיג'ו, סיטרואן ו-MG. ומה מצפה לו בתפקידו החדש



מאת: מערכת iCar
צילום: רונן טופלברג

ליאור הולצמן, מנהל חטיבת המכירות בקבוצת כלמוביל (יבואן רכבי יונדאי, מיצובישי, מרצדס ואחרים) ומנהל המותג מיצובישי, חוצה את הקווים לקבוצת לובינסקי (יבואן רכבי פיג'ו, סיטרואן, MG ואחרים). הולצמן מונה בלובינסקי לתפקיד סמנכ"ל המכירות של הקבוצה.
הולצמן, 44, הוא בעל תואר שני במנהל עסקים ושיווק. בכלמוביל הוא מילא מספר תפקידים, ביניהם ניהל את המכירות הן ביונדאי, המותג הפופולרי בישראל בשנים האחרונות, והן במיצובישי, שמכירותיו זינקו במשמרתו של הולצמן. לפני פעילותו בתחום הרכב, ליאור הולצמן שימש בתפקידים ניהוליים בחברות ענק אחרות - סלקום ויוניליוור.

כניסתו של הולצמן לקבוצת לובינסקי מחוברת לשינוי המשמעותי בראש הקבוצה - לשם נכנס אבי צור, מנכ"ל צ'מפיון מוטורס (פולקסווגן, אודי, סקודה וסיאט) ומי ששימש לפני כן בתפקידים בכירים בכלמוביל. את צ'מפיון מנהל עתה סגן נשיא כלמוביל לשעבר, דן אורנשטיין.

לליאור הולצמן מצפים כמה אתגרים - שיפורים נדרשים בתדמית מותגי לובינסקי בציבור, מכירת מכוניות עם מנועי טורבו קטנים וחזקים והעלאת מכוניות סיניות על כבישי ישראל.

ליאור הולצמן
למאמר זה התפרסמו 2 תגובות.
הוספת תגובה
הוספת תגובה
כותרת:
שם:
תגובה:


1. כל הכבוד מינוי נכון   אחד האנשים הבכירים בעולם הרכב , בהצלחה !!!

,24.02.2015

2. כל הכבור איש אהוב ונחמד  מאחלים לך המון הצלחה בהמשך הדרך...

הדוס מירושלים,27.02.2015
ייעוץ מקצועי לפני קניית רכב 072-33-44-806
רכב חדש יד שניה

או:

מדורים מדריכים