דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ליאור הולצמן מונה לסמנכ"ל המכירות בלובינסקי

Getting your Trinity Audio player ready...



ליאור הולצמן, מנהל חטיבת המכירות בקבוצת כלמוביל (יבואן רכבי יונדאי, מיצובישי, מרצדס ואחרים) ומנהל המותג מיצובישי, חוצה את הקווים לקבוצת לובינסקי (יבואן רכבי פיג'ו, סיטרואן, MG ואחרים). הולצמן מונה בלובינסקי לתפקיד סמנכ"ל המכירות של הקבוצה.
הולצמן, 44, הוא בעל תואר שני במנהל עסקים ושיווק. בכלמוביל הוא מילא מספר תפקידים, ביניהם ניהל את המכירות הן ביונדאי, המותג הפופולרי בישראל בשנים האחרונות, והן במיצובישי, שמכירותיו זינקו במשמרתו של הולצמן. לפני פעילותו בתחום הרכב, ליאור הולצמן שימש בתפקידים ניהוליים בחברות ענק אחרות - סלקום ויוניליוור.

כניסתו של הולצמן לקבוצת לובינסקי מחוברת לשינוי המשמעותי בראש הקבוצה - לשם נכנס אבי צור, מנכ"ל צ'מפיון מוטורס (פולקסווגן, אודי, סקודה וסיאט) ומי ששימש לפני כן בתפקידים בכירים בכלמוביל. את צ'מפיון מנהל עתה סגן נשיא כלמוביל לשעבר, דן אורנשטיין.

לליאור הולצמן מצפים כמה אתגרים - שיפורים נדרשים בתדמית מותגי לובינסקי בציבור, מכירת מכוניות עם מנועי טורבו קטנים וחזקים והעלאת מכוניות סיניות על כבישי ישראל.

ליאור הולצמן

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה