דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

הונדה אינסייט המחודשת הגיעה לישראל

Getting your Trinity Audio player ready...


בשנים שחלפו מאז הגיעה הונדה אינסייט לישראל, היא זכתה להצלחה בעיקר בציי הרכב. אלו נהנו מצריכת דלק נמוכה ומהטבת המס שמקבל רכב היברידי, שכוללת הנחה של כ-530 שקל בחודש בשווי השימוש – מה שלמעשה מקזז את מחיר הרכישה הגבוה ומפחית את שווי השימוש לסכום נמוך יותר משל משפחתית רגילה. הלקוחות הפרטיים רכשו אף הם את המכונית, אך עבורם הייתה האינסייט בעיקר פתרון למחירי הדלק, שכן המכונית הציגה תא נוסעים פשוט וזול יותר משל מרבית המשפחתיות ולא עמדה בשורה אחת עם האיכות הכוללת של המכוניות המובילות בשוק.


הונדה אינסייט המחודשת. שינויים חיצוניים קלים / צילומים: יצרן

מתיחת הפנים שעברה הונדה אינסייט אמורה לשפר את המצב. האינסייט המחודשת זכתה לעיצוב חיצוני מחודש ולגימור משודרג בתא הנוסעים, יחד עם הרחבה של רשימת האבזור שכוללת כעת בקרת שיוט, חיבורי USB וציפויי עור לגלגל ההגה ולידית ההילוכים. לצד חידושים אלו מציגה האינסייט גם שיפור במבנה האווירודינאמי של הרכב ובתוכנת ניהול המנוע, אשר משפרים את צריכת הדלק לכדי 24.3 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת (לעומת 21.8 בדגם היוצא). מחירה של הונדה אינסייט עלה ב-2,000 שקלים, וכעת הוא עומד על 134,900 שקל. השיווק של הדגם המחודש נפתח בימים אלו.

 

לדגמי הונדה בישראל - הונדה

 

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה