דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

בישראל: מתיחת פנים לפיג'ו 508

Getting your Trinity Audio player ready...


כמו סגמנט הסופר מיני, גם סגמנט רכבי המנהלים נמצא בתקופה של התחדשות. בחודשים האחרונים הגיעו לישראל דגמים חדשים של פולקסווגן פאסאט, סובארו B4 וטויוטה קאמרי, וכעת מצטרפת אליהן פיג'ו 508 שעברה מתיחת פנים מקיפה. במסגרת העדכון קיבלה ה-508 עיצוב מחודש שמזכיר את הקווים של ה-308 המשפחתית, וכן עברה מספר שינויים אווירודינאמיים.

פיג'ו 508
פיג'ו 508 המחודשת / צילומים: פיג'ו
מבחינת המימדים החיצוניים, פיג'ו 508 רושמת גידול של כמעט 4 ס"מ לאורך ביחס לקודמתה, מה שהביא לתוספת של 18 ליטרים לתא המטען (515 בסך הכל). המנוע, 1,600 סמ"ק טורבו, הותאם לתקן יורו 6 החדש - והנתונים שלו מראים על שיפור ניכר. ההספק עלה מ-156 ל-165 כ"ס, התאוצה ל-100 קמ"ש קוצצה ב-3 עשיריות ל-8.9 שניות וצריכת הדלק הממוצעת השתפרה מ-14 ל-17.2 ק"מ לליטר. דרגת הזיהום ירדה מ-14 ל-10.

פיג'ו 508

ברשימת האביזרים חלו גם כן מספר שינויים. כל הגרסאות קיבלו מסך מולטימדיה וחיבורי AUX ו-USB, ומערכת "עצור וסע" לדימום מנוע בעמידה. גרסת ה-Access קיבלה לראשונה חישוקים קלים, ושתי הגרסאות הבכירות יוצעו מעתה עם תצוגה עילית של נתוני הנסיעה.

פיג'ו 508

המחירים עלו בכל הגרסאות, למעט בפיג'ו 508 סטיישן. להלן פירוט המחירים:

פיג'ו 508 בגרסת Access תעלה 178,900 שקל (התייקרות של 4,410 שקל).
פיג'ו 508 בגרסת Active תעלה 189,900 שקל (התייקרות של 910 שקל).
פיג'ו 508 בגרסת Premium תעלה 209,900 שקל (התייקרות של 5,910 שקל).
פיג'ו 508 סטיישן בגרסת Active תעלה 197,900 שקל (הוזלה של 6,090 שקל).


לדגמי פיג'ו בישראל - פיג'ו

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה