דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

יונדאי אלנטרה התעדכנה - והמחיר שובר שיאים

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • יונדאי אלנטרה המחודשת הגיעה לישראל
  • עם מראה עדכני ותוספות אבזור לעומת הדגם היוצא
  • מחיר הכניסה התייקר ב-3,000 שקל

מקצה שיפורים: יונדאי אלנטרה, שסיימה את 2023 כמכונית המשפחתית הנמכרת ביותר בישראל, וחלפה על פניה של טויוטה קורולה, הגיעה ארצה לאחר שעברה מתיחת פנים קלה. במקביל, מחיר שתי גרסאות הבסיס עומד מעתה על 170 ו-173 אלף שקל בהתאמה, בעוד מחירה של גרסת ה"לקשרי" הבכירה נותר ללא שינוי ויעמוד על 180 אלף שקל.

ואם מחיר גרסאות הבסיס נראה לכם גבוה, אתם לא טועים. האלנטרה החדשה התייקרה ב-3,000 שקלים בשני המקרים. מי עוד זוכר שב-2016 היא עלתה 132 אלף שקלים בלבד, בדומה לשאר המתחרותיה לקטגוריה. ורק לפני שנתיים עלתה 148 אלף שקלים.

מכוניות ראשונות נפרקו אתמול בנמל חיפה, לאחר שעברו מסע ארוך שהחל בדרום קוריאה ועבר מסביב ליבשת אפריקה - זאת בשל איומי החות'ים על נתיבי השיט בים האדום. נזכיר כי גרסת N הספורטיבית עשויה להצטרף להיצע המקומי בהמשך הדרך, אך עדיין לא ברור מתי.

מה השתנה: עדכוני המראה כוללים חזית אגרסיבית מבעבר עם פגושים חדשים, פנסי לד צרים יותר, סבכה קדמית רחבה מבעבר המפוצלת לשני חלקים, מסיט אוויר אחורי עם גימור כסוף וכן חישוקים חדשים. השינוי בפגושים הוביל לתוספת של 3.5 ס"מ לאורך הכולל, ללא שינוי ביתר הממדים או במרווח הפנימי. יונדאי מבטיחה שיפור באיכות החומרים בפנים, אך מעבר לכך אין שינוי מראה בתא הנוסעים.

תוספות אבזור: בכל הגרסאות נוספו 2 כריות אוויר צדיות ליושבים מאחור, שמעלות את מניין כריות האוויר לשמונה בסך הכל. שקעי ה-USB יהיו מעתה מסוג טייפ C, בעוד גרסת הבסיס ("פרימיום") מצוידת במחשב דרך בעיצוב חדש, בזמן שהגרסאות היקרות יותר ימשיכו להימכר עם לוח מחוונים דיגיטלי מלא ("10.25).

מסך המולטימדיה החדש והגדול של היצרנית לא הגיע ארצה, ובמקומו תמשיך האלנטרה להימכר עם המסך המוכר בגודל "8.

בנוסף, תאורת לד קדמית תוצע מעתה כסטנדרט (בעבר הוצעה מרמת הגימור האמצעית). חיישני החניה האחוריים הוסרו מגרסת הבסיס, אך מנגד חיישני חניה קדמיים יוצעו מעתה בנוסף לאחוריים מרמת הגימור האמצעית והלאה.

יחידת ההנעה נותרה ללא שינוי, מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטרים בתוספת מנוע חשמלי, עם הספק משולב של 139 כ"ס. תיבת ההילוכים היא כפולת מצמדים עם 6 יחסי העברה, התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 10.5 שניות בגרסת הבסיס או 10.8 שניות בגרסאות המאובזרות יותר, ואילו צריכת הדלק המוצהרת היא 22.7 ק"מ לליטר.

מה אנחנו חושבים: כאשר הגיעה לישראל יונדאי אלנטרה מהדור הנוכחי, לפני כשנתיים וחצי, החליטה היבואנית לתמחר אותה כך שתהיה יקרה בכמה אלפי שקלים ממתחרותיה, ובאותה הזדמנות תג-מחיר שביטא התייקרות של 10% לעומת הדור היוצא.

כעת היא יקרה בעוד 22 אלף שקלים, והמסקנה יכולה להיות רק אחת - המכונית הזו מיועדת לציי רכב שנהנים מהנחות משמעותיות, ורוכשים אותן באלפים ובסכומים נמוכים משמעותית. הצרכן הפרטי שמוכן לשלם סכום כה גבוה, מממן באופן חלקי את ההנחות שמקבלים הציים.

ואפרופו הצרכן הפרטי. בהתחשב בעובדה שיונדאי טוסון המרשים והגדול זול מהאלנטרה ב-6,000 שקל, סביר מאוד להניח שלקוחות שאינם חייבים לבחור באלנטרה, ימשיכו להעדיף את רכבי הפנאי.

למאמר זה התפרסמו 48 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה