דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

רנו ארקנה יוצע גם עם מנוע 1.3 ליטרים

Getting your Trinity Audio player ready...


כזה עוד לא ראינו: שלושה שבועות בלבד אחרי שיבואנית רנו השיקה את רכב הפנאי ארקנה עם הנעה היברידית בלבד, מצטרף פתאום מנוע נוסף להיצע עם מחיר זול יותר ב-10,000 שקלים, מה שמציב את מחיר הכניסה לדגם על 140 אלף שקלים בלבד.

רנו ארקנה

מדובר במנוע הטורבו-בנזין המוכר של היצרנית, בנפח 1.3 ליטרים, שאליו משודך מערכת מיקרו-היברידית הפועלת במתח של 12 וולט. המנוע ישווק בשני הספקים: בגרסת הבסיס ("אייקוניק") הוא יציע 140 כ"ס ו-26.5 קג"מ, בעוד ביתר הגרסאות הוא יפיק 158 כ"ס ו-27.5 קג"מ.

רנו ארקנה

אל המנוע החדש של רנו ארקנה תשודך תיבה כפולת מצמדים בעלת 7 הילוכים, ובשל ההספק העדיף ובשל משקל עצמי נמוך יותר בכ-100 ק"ג, הביצועים של גרסת הטורבו-בנזין עדיפים בבירור על אלו של הגרסה ההיברידית: התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 9.8 שניות בגרסת הבסיס ו-9.1 שניות בשאר גרסאות הטורבו-בנזין, שיפור של 1-1.7 שניות לעומת הגרסה ההיברידית. גם המהירות המירבית גבוהה יותר משמעותית, 205 קמ"ש לעומת 172 בהיברידית, אך הפער בצריכת הדלק נוטה כמובן לטובתה של הגרסה ההיברידית, שנהנית מיתרון של למעלה מ-15% בצריכה על פי נתוני היצרן.
הבדלים קלים נוספים: בעוד הגרסה ההיברידית מוצעת עם לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 7 אינץ' בגרסת הבסיס ו-10 אינץ' בגרסאות הבכירות, גרסת הטורבו-בנזין מסתפקת במסכים צנועים יותר בגודל של 4.2 אינץ' בגרסת הבסיס ו-7 אינץ' בגרסאות יקרות יותר. מנגד, הבנזינית נהנית מתא מטען גדול יותר, 513 ליטרים לעומת 480 בהיברידית.

רנו ארקנה

בנוסף לשלושת רמות הגימור המוכרות מהגרסה ההיברידית (אייקוניק, S אדישן ו-S אדישן SR), תוצע גרסת הטורבו-בנזין גם ברמת גימור נוספת בשם RS ליין. זו תעלה 165,000 שקלים - מחיר זהה לזה של גרסת ה-S אדישן SR ההיברידית - ותציע בנוסף אליה גם דיפוני קרבון בתא הנוסעים, דוושות אלומיניום, ריפוד אלקנטרה עם תפירה אדומה, כוונון חשמלי, חימום ואוורור למושבים הקדמיים, מערכת לחניה אוטומטית, גלגל הגה מחומם ועוד מספר פריטי עיצוב שונים מבחוץ. 

למאמר זה התפרסמו 3 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה