מנגד, צריכת הדלק כמעט ולא נפגעה – ועומדת על 16.4 ק"מ לליטר, רק חצי ק"מ לליטר יותר מגרסת הליטר. דרגת הזיהום ירדה מ-9 ל-6.
רשימת האבזור זהה לחלוטין לגרסת ה-FR המוכרת, למעט הבדל אחד – חישוקי 18 אינץ' שמותקנים בגרסת הליטר וחצי, לעומת 17 אינץ' בליטר. מלבד זאת כוללת האיביזה הבכירה גם מסך מולטימדיה בגודל 8 אינץ', בקרת אקלים מפוצלת, גג שמש פנוראמי, כניסה והנעה ללא מפתח, מראות עם קיפול חשמלי וגימורי עיצוב ספורטיביים.
בתחום הבטיחות מציעה האיביזה בלימת חירום אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת עייפות, וכן מערכת מובילאיי בהתקנה מקומית.
בתחילת דרכה של האיביזה הנוכחית, לפני כ-4 שנים, הוצעה גרסת 1.5 ליטרים. זו שווקה עם תיבת הילוכים ידנית בלבד במחיר של 135,000 שקלים, ושיווקה הופסק לאחר שלא זכתה להצלחה.
למאמר זה התפרסמו 6 תגובות