דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

בדרך אלינו: צ'רי מרחיבה את ההיצע עם דגמים מחושמלים

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • צ'רי טיגו 9 נחשף, הפעם כהיברידי-נטען
  • יצטרף לגרסה מקבילה של טיגו 8
  • שני הדגמים צפויים להגיע ארצה

עם סיוע חשמלי: צ'רי חשפה בתערוכת בייג'ינג את טיגו 9, רכב פנאי גדול עם הנעה היברידית-נטענת  - שבאופן חריג נראה שונה מדגם בנזין בעל שם זהה שהוצג לפני שנה בשנגחאי. מהיבואנית המקומית נמסר כי הוא צפוי להגיע ארצה במהלך השנה הבאה.

ה-9 גדול ולא במעט מטיגו 8 המוכר, ארוך ב-9 ס"מ (481 ס"מ), רחב ב-6.5 ס"מ (192.5 ס"מ) גבוה ב-3.5 ס"מ (174 ס"מ) עם בסיס גלגלים ארוך ב-6 ס"מ (277 ס"מ). היצרנית לא מפרסמת מידע אודות נפח תא המטען, אך מצהירה כי שורת מושבים שלישית תוצע כאופציה.

סיוע חשמלי: יחידת ההנעה כוללת מנוע בנזין מוגדש בנפח 1.5 ליטר (238 כ"ס), עם צמד מנועים חשמליים (224 כ"ס),  בחיבור לתמסורת בעלת שלושה יחסי העברה והנעה כפולה. היצרנית לא מפרסמת פרטים אודות קיבולת הסוללה או טווח הנסיעה החשמלי, אך מצהירה על צריכת דלק רשמית של 19.2 ק"מ לליטר וטווח כולל תיאורטי של 1,400 ק"מ, על פי התקן הסיני המאוד אופטימי.

המראה מזכיר את הסגנון המוכר של משפחת דגמי טיגו, אך עם חזית שמשובצת בגופי תאורה, ידיות דלתות נשלפות וחישוקי "20 בעיצוב אווירודינמי. תא הנוסעים כולל מסך "15.6 ולוח מחוונים דיגיטלי קטן יותר.

האח הקטן: עוד לפני שיגיע לכאן הטיגו 9, צפויה היבואנית להרחיב את ההיצע המקומי עם גרסה היברידית-נטענת לטיגו 8 המוכר. גם זו תצויד במנוע בנזין מוגדש בנפח 1.5 ליטר, עם צמד מנועים חשמליים והנעה כפולה. ההספק המשולב עומד על 320 כ"ס, התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 7.6 שניות וסוללות 19.3 קוט"ש מבטיחות טווח נסיעה חשמלי של 75 ק"מ.

מה אנחנו חושבים: בשנה וחצי שהיא משווקת כאן, זכתה צ'רי להצלחה יוצאת דופן, עוד לפני שהנחיתה כאן דגם חשמלי ראשון בחודשים האחרונים. על הנתח העיקרי במכירות אחראי טיגו 8, שהפך פופולרי בציי הרכב הודות לשילוב בין מראה מודרני של רכב פנאי, שבעה מקומות ישיבה ותג מחיר אטרקטיבי - למרות צריכת דלק גבוהה.

אם תצליח צ'רי להנחית כאן גרסאות היברידיות-נטענות לדגמי שבעה מושבים תוך שמירה על מחיר תחרותי, הם עשויים להיות להיטי מכירות. שכן מלבד הפחתת הצימאון לבנזין, לקוחות הליסינג יהנו כאן מהטבה ניכרת בשווי השימוש. וזה כבר יתרון שובר-שוק של ממש.

למאמר זה התפרסמו 9 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה