דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

להונדה יש מספר חשמליות חדשות, אבל רק לשוק הסיני

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • הונדה חשפה שלוש חשמליות חדשות
  • על בסיס פלטפורמה ייעודית ומתקדמת
  • השיווק יהיה רק לשוק הסיני

מיפן, לסין: הונדה תשווק שישה דגמים חשמליים מודרניים בשלוש השנים הקרובות, תחת מותג חדש המכונה Ye. אבל אלו לא חדשות משמחות לסוכני המכירות של הונדה באירופה וגם בישראל. שכן השיווק מתוכנן רק לשוק הסיני, שם מבטיחה הונדה לעבור לחשמל בלבד עד 2035.

חשמל מודרני: בתערוכת הרכב של בייג'ינג שתיפתח בקרוב יוצגו השלושה. שניים יעלו על כבישי סין כבר בסוף השנה הנוכחית: רכב פנאי קומפקטי בשם P7 ו-S7 כגרסה מסוגננת שלו. ב-2025 תשווק גם ה-GT שמסתמנת כתשובה למתחרות כמו דנזה Z9 GT וזיקר 001.

הונדה לא חושפת בינתיים כל פרטים טכניים, אבל מציינת כי כל הדגמים יתבססו על פלטפורמה ייעודית לחשמל, עם אפשרות בחירה בין מנוע בודד המחובר ישירות לגלגלים האחוריים או צמד מנועים והנעה כפולה.

מה אנחנו חושבים: הונדה סובלת כאן כבר שנים מהיצע דגמים מיושן שמתומחר גבוה ממתחרותיה, והיא מהיצרניות הבודדות שעדיין לא מציעה חשמלית באולם התצוגה. וטבלת המכירות בשוק המקומי משקפת זאת היטב עם 580 מכוניות בלבד במהלך כל שנת 2023, פחות ממותגים סיניים לא מוכרים כמו אורה, סרס וסקייוול.

שיווק מקומי של החשמליות העדכניות היה עשוי לחלץ את הונדה מהבוץ ולהחזיר אותה למקומה הטבעי בליבת שוק הרכב. בינתיים זה לא צפוי, וחבל.

למאמר זה התפרסמו 10 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה