דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

יונדאי באיון עבר מתיחת פנים, אבל רק עבור שווקים בחו"ל

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • יונדאי מחדשת את רכב הפנאי הקטן
  • המראה מעט אגרסיבי יותר, מסך המגע גדל
  • לא צפוי שינוי ביחידות ההנעה

עדכון, בקטנה: שלוש שנים לאחר שהוצג עבור השוק האירופי, זוכה יונדאי באיון למקצה שיפורים קוסמטי שמיישר קו עם העיצוב הנוכחי של דגמי המותג העדכניים. מתי כבר תגיע אלינו מתיחת הפנים? ביבואנית כלמוביל  לא יודעים לומר.

השינוי החיצוני מתבטא בעיקר בחזית, שם ניתן למצוא פס צר לתאורת יום לרוחב החזית, על בסיס נורות לד כמובן, לצד מראה חדש לפגוש ולסבכה הקדמית. הדגש הוא על מראה נמרץ יותר, ליצירת נוכחות ומאפיינים אגרסיביים מבעבר. גם מאחור הוחלף הפגוש ועודכנה חתימת תאורת הלד. חישוקי "16 ו-"17 יוצעו מעתה במראה חדש, כמו גם ארבעה צבעי מרכב חדשים, עם תשעה צבעים לבחירה בסך הכל.

התקדמות טכנולוגית: מסך המולטימדיה המוכר לקהל הישראלי, בגודל "8, לא יוצע עוד - ובמקומו תצייד יונדאי את הדגם רק במסך הגדול יותר ("10.25) שהוצע כאופציה באירופה וכלל לא הגיע לישראל. לוח המחוונים הדיגיטלי, שכאן הוצע כסטנדרט, ימשיך להיות אופציה בלבד באירופה, ואילו שניים מתוך שלושת שקעי ה-USB יהיו מעתה בטייפ C.

עוד ברשימת החידושים ניתן למצוא עדכוני מפות ניווט דרך הענן (OTA), תאורת לד פנימית ותאורת אווירה צבעונית כאופציה.

ביונדאי לא מתייחסים להיצע המנועים, אך הוא צפוי להישאר דומה לזה של הדגם המוכר - עם מנוע בנזין מוגדש בנפח 1.0 ליטר (100 או 120 כ"ס), כאשר באירופה יוצע גם מנוע 1.2 ליטרים אטמוספרי בשידוך לתיבה ידנית.

מה אנחנו חושבים: רכב הפנאי הקטן של יונדאי זכה כאן להצלחה לא מבוטלת, הודות לשילוב בין מימדים קטנים מבחוץ עם מרווח פנימי לא רע, יחידות הנעה חסכוניות ובעיקר תג-מחיר ידידותי. ההתייקרות המשמעותית של יונדאי קונה ודאי תסייע לו לשמור על קצב המכירות הנאה, וגם מתיחת הפנים לא תזיק.

אבל בטווח הארוך יונדאי תהיה חייבת להטמיע טכנולוגיות הנעה מתקדמות יותר גם בקו הדגמים הבסיסי - ואם לא הנעה חשמלית, אז לפחות אופציה היברידית. זה יותר ממתבקש.

למאמר זה התפרסמו 7 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה