דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

קטן, אבל לשבעה - סיטרואן C3 איירקרוס חדש

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • סיטרואן חושפת C3 איירקרוס חדש
  • על בנזין או חשמל, ועם מקום לשבעה
  • כאן בסוף השנה

טייק 2, לשבעה: סיטרואן חשפה C3 איירקרוס חדש, דור שני לרכב הפנאי הקטן שלה שיוצע מעתה עם שורת מושבים שלישית ומקום לשבעה נוסעים. הוספת שורת המושבים השלישית, פיצ'ר ייחודי בקטגוריה, התאפשרה הודות לתוספת של 23 ס"מ לממד האורך (439 ס"מ) לעומת הדור היוצא.

העיצוב החיצוני כוחני ושרירי בהרבה מהמראה הבולבוסי של קודמו בשושלת. עם יחידות תאורה מקוריות מלפנים ומאחור ואיפור קרבי כמקובל בקטגוריה של מגני פלסטיק שחור סביב למרכב, פסי גגון מסיביים וצביעה דו גוונית. תמונות של תא הנוסעים טרם נחשפו.

חשמל או בנזין: כבסיס הוא יעשה שימוש בפלטפורמה העדכנית המיועדת לדגמים הקטנים בקונצרן ומשותפת ל-C3 החדשה ולאופל פרונטרה. הוא יוצע בגרסה חשמלית עם מנוע המחובר ישירות לגלגלים הקדמיים וטווח נסיעה של כ-400 ק"מ.

בנוסף הוא יוצע גם עם מנוע בנזין מוגדש, 3 צילינדרים בנפח 1.2 ליטר, עם מערכת היברידית קלה (48V). החיבור יהיה לגלגלים הקדמיים דרך תיבת 6 הילוכים כפולת מצמד.

מה אנחנו חושבים: סיטרואן מתקשה להגיע להצלחה דומה לה זוכות אחיותיה לקונצרן, פיג'ו ואופל. וזאת למרות יתרונות משמעותיים על פני דגמים מקבילים בקונצרן, כמו נוחות נסיעה משובחת ותא נוסעים מרווח יותר, ובעיקר בגלל עיצוב שנוי במחלוקת. אבל נדמה שזה צפוי להשתנות.

ה-C3 איירקרוס העדכני נראה טוב משמעותית מקודמו, ובעיקר הוא יציע תצורת שבעה מקומות לראשונה בקטגוריית רכבי הפנאי הקטנים. ואם תצליח היבואנית להצמיד לו תג מחיר דומה למתחריו מבית – סביב 140 עד 150 אלף שקל – הוא עשוי להפוך ללהיט.

למאמר זה התפרסמו 17 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה