דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

טווח מוגדל: קיה מעדכנת את ה-EV6

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • ה-EV6 מקבלת סוללה גדולה יותר וטווח משופר
  • החרטום עודכן, סביבת הנהג הפכה מודרנית יותר
  • יבואנית המותג: צפי ההגעה לישראל אינו ידוע

עוד קוט"ש: קיה מעדכנת את ה-EV6, החשמלית הראשונה שלה על בסיס פלטפורמה ייעודית (E-GMP). השינוי העיקרי הוא סוללות גדולות יותר (84 לעומת 77.4 קוט"ש) האמורות לאפשר טווח נסיעה גדול בכ-5%. מערכת חשמל במתח גבוה (800V) תאפשר טעינה אולטרה מהירה ומילוי מ-10% ל-80% ב-18 דקות.

כבעבר היא תוצע עם אפשרות בחירה בין מנוע חשמלי בודד (228 כ"ס) המחובר לגלגלים האחוריים או עם מנוע נוסף מלפנים המאפשר הנעה כפולה ו-325 כ"ס.

לוק עדכני: השינוי הוויזואלי מתמקד בחרטום עם יחידות תאורה דומות ל-EV5 ול-EV3, כמו גם חישוקים ("19 או "20) בעיצוב שונה.

בסביבת הנהג עודכנו הגרפיקה והאיכות של לוח המחוונים הדיגיטלי ומסך המגע, שמוצבים אחד בסמוך לשני ליצירת מראה אחיד ונוספה גם תצוגת נתונים עלית. גלגל ההגה שונה עם מגרעות נוחות יותר לאגודלים ונוספה אפשרות לשילוב צבעים חום-שחור לריפודים ולדיפונים השונים.

מה אנחנו חושבים: בישראל ה-EV6 התקשתה לשחזר את ההצלחה לה זכתה באירופה. בעיקר משום שנחתה כאן באיחור ניכר, כמעט שנתיים לאחר השקתה העולמית, ולכן נאלצה להתמודד עם מיסוי גבוה יותר שהביא לתמחור יקר. בנוסף, בזמן שחלף הקטגוריה הפכה לרוויה במתחרים, כולל האחות הקוריאנית המשובחת יונדאי איוניק 5.

האם מתיחת הפנים תשנה את מצבה? לא בטוח. נדמה שהיצע החשמליות החדשות יותר של היצרנית, עם מראה של רכב פנאי כמו ה-EV9 כפנאי לשבעה נוסעים שינחת כאן בשבועות הקרובים, וה-EV5 וה-EV3 שינחתו בעתיד יכולים לזכות לפופולאריות גבוהה הרבה יותר.

פורסם לראשונה ב- 15-05-24

למאמר זה התפרסמו 12 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה