דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

גרסה חשמלית גם לרנו טראפיק

Getting your Trinity Audio player ready...


אחרי הגרסאות החשמליות של סיטרואן ג'מפי ומרצדס ויטו, ואחרי פולקסווגן ID.BUZZ המדובר, גם רנו רוצה ואן חשמלי משלה - ותציג גרסה חשמלית לרנו טראפיק במסגרת תערוכת הרכבים המסחריים של האנובר, שתיפתח מחר לאחר 4 שנות הפוגה. תחום המסחריות החשמליות איננו זר עבור היצרנית הצרפתיה: כבר ב-2011 הציגה רנו גרסה חשמלית לקנגו, בעוד המאסטר הגדול זכה גם הוא לגרסה חשמלית כבר לפני 5 שנים.

רנו טראפיק E-Tech, כפי שמכונה הדגם, יוצע בשתי מידות אורך המוכרות מגרסת הדיזל, 508 או 548 ס"מ, ובשתי מידות גובה - 196.7 או 249.8 ס"מ. נפח האחסון בגרסה המסחרית סגורה ינוע בין 5.8 ל-8.9 קוב, ואילו כושר הגרירה - עקב אכילס של גרסאות חשמליות - יעמוד על 750 ק"ג בלבד, לעומת 1.6-1.7 טון בגרסאות הדיזל. עם זאת, כושר ההעמסה יהיה דומה לזה של גרסאות הדיזל ויעמוד על 1.1 טון.

רנו טראפיק E-Tech

המנוע החשמלי של הטראפיק יציע הספק של 122 כוחות סוס בלבד, ועל אף שברנו עדיין לא מפרסמים את נתוני התאוצה והמהירות המירבית - סביר להניח שאלו לא יהיו מרשימים, בלשון המעטה. סוללת 52 קוט"ש תספק טווח נסיעה של 240 קילומטרים - נתון עדיף במעט על פני גרסת ה-50 קוט"ש של סיטרואן ג'מפי (221 ק"מ), אך לג'מפי ישנה גם גרסה עם סוללת 75 קוט"ש וטווח של 319 ק"מ.
לטובת טעינת הסוללות רנו תצייד את הטראפיק כסטנדרט במטען בסיסי חד פאזי של 7 קילוואט, ולצידו יוצע ללקוחות גם מטען של 22 קילוואט עבור עמדות AC ציבוריות. טעינת DC מהירה תוצע אף היא כאופציה בלבד, בהספק מירבי של 50 קילוואט.

גורמים ביבואנית "קרסו" מסרו כי בשלב זה אין תכניות לשיווק הדגם בישראל, אך הצהירו כי תיבחן אפשרות לשיווק כל דגם עם פוטנציאל הצלחה בשוק המקומי. 

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו
חזור למעלה