דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

רנו מגאן RS יורדת מפס הייצור - ונפרדת עם גרסה אחרונה בהחלט

Getting your Trinity Audio player ready...


בקצרה:
- חטיבת הספורט של רנו תיסגר בקרוב
- הגרסה האחרונה: מהדורת "אולטימה" למגאן RS
- מספר העותקים מוגבל, יתכן וחלקם יגיעו לישראל


47 שנים לאחר שנוסדה חטיבת הספורט של רנו, ורגע לפני שהיא מפנה את מקומה לתת המותג אלפין שיהפוך לחטיבת ביצועים חשמלית, מציגה היצרנית הצרפתית גרסת קצה אחרונה למגאן RS. זו מקבלת את הכינוי "אולטימה" ותיוצר ב-1976 עותקים בדיוק - לציון שנת לידתה של חטיבת הספורט.

רנו מגאן RS
כל אחת מהן תקבל תווית עם מספר סידורי וחתימת נהג הפיתוח והניסוי הראשי של רנו, לורן הוגו, החתום על שורה של שיאים במסלולי מרוצים שונים בעולם שקבעה המגאן RS בעשור האחרון, כולל שיא ההקפה למכונית הנעה קדמית בנורבורגרינג שעדיין לא נשבר, שלוש שנים וחצי לאחר שנקבע.

גרסת אולטימה מבוססת על המגאן RS טרופי, עם אותו מנוע בנזין מוגדש בנפח 1.8 ליטר המפיק 300 כ"ס. הם עוברים לגלגלים הקדמיים דרך תיבת שישה הילוכים כפולת מצמד ודיפדנרציאל מוגבל החלקה (טורסן), המאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש ב-5.7 שניות.

רנו מגאן RS
גם מערך המיתלים דומה, מלפנים היחידה המתקדמת (Steering-Axis) המקטינה את השפעת המומנט על ההיגוי, ומאחור קורת מתח עם מנגנון היגוי אקטיבי. על הקשר לקרקע אחראים צמיגי ברידג'סטון פוטנזה S007 ועל הבלימה מופקדת ברמבו (355 מ"מ מחורצים מלפנים, 290 מ"מ מאחור).

השינוי העיקרי הוא ויזואלי, עם מדבקות ייחודיות על חלקי מרכב, כיתוב שם הגרסה בכונס האוויר בפגוש הקדמי וחישוקי "19 מושחרים. סביבת הנהג כוללת מושבים קדמיים של ריקארו וגימורי אלקנטרה וטיטניום. 
 

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה