דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

רכב משפחתי עד 70,000 שקלים: מה כדאי לקנות?

Getting your Trinity Audio player ready...

המכונית המשפחתית תמיד היתה מלכת המכירות. אמנם בשנים האחרונות הקטגוריה המשפחתית איבדה את המקום הראשון בנתח השוק לטובת הג'יפונים הקומפקטיים, אך למרות זאת בשוק המשומשות הן עדיין שולטות - לפחות באופן זמני.

בכתבה זו סקרנו 21 דגמי רכבים משפחתיים, ואם נתייחס גם לכל תצורות המרכב תמצאו כאן אפילו יותר. מסגרת התקציב עומדת הפעם על 70,000 שקלים, כאשר המחירים המוצגים בכתבה מבוססים על מודעות המכירה מהלוחות האינטרנטיים ובנתונים סבירים לשנתונים המדוברים (מספר ידיים וכמות נסועה שנתית).

אופל אסטרה 2017-2016

מנוע: 1.4 ליטרים, טורבו-בנזין, 150 כ"ס

תיבת הילוכים: אוטומטית, 6 הילוכים

צריכת דלק (מבחן): 11 ק"מ לליטר

בטיחות: 6 כריות אוויר ומערכת מובילאיי בגרסת ה-Enjoy; בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטיה מנתיב ומערכת זיהוי תמרורים מגרסת Enjoy Plus; התרעת רכב בשטח מת מגרסת Innovation. חמישה כוכבים במבחן הריסוק האירופאי.

טווח מחירים: 70,000-50,000 שקלים

הדור הנוכחי של האסטרה, שזכה בתואר רכב השנה באירופה לשנת 2016, לא הצליח במיוחד בקרב הקהל הפרטי, אך נמכר בהיקפים גדולים יחסית לציי הרכב - בעיקר באמצעות שלמה סיקסט, שהיתה יבואנית אופל באותן שנים. מרבית המכוניות בשוק הן מגרסת ה"אנג'וי" שלא כוללת מערכות בטיחות אקטיביות; למרות זאת האסטרה מציעה בכל הגרסאות מנוע מצוין, איכות נסיעה נהדרת ומרווח לא רע לארבעה אנשים. גרסת הסטיישן (שלא מציעה מערכות בטיחות אקטיביות כלל) משפרת באופן משמעותי את נפח תא המטען. המחירים הנמוכים בשוק מאפשרים להשיג רכב משנתון מתקדם יחסית בתקציב נמוך.

אופל אסטרה

הונדה סיוויק 2017-2016

מנוע: 1.8 ליטרים, בנזין, 142 כ"ס

תיבת הילוכים: אוטומטית, 5 הילוכים

צריכת דלק (מבחן): 12.5 ק"מ לליטר

בטיחות: 6 כריות אוויר, בלימת חירום אוטונומית (רק עד 30 קמ"ש ורק בגרסת ההאצ'בק). 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי

טווח מחירים: 70,000-60,000 שקלים

השנתונים האחרונים של הסיוויק מהדור הקודם נמכרים במחירים נמוכים באופן מעט מפתיע. את הסיוויק ההיא תקבלו עם מנוע אטמוספרי וחזק יחסית (וחסכוני למרות הנפח הגדול). תא הנוסעים מרווח ושימושי (בעיקר בגרסת הסטיישן) אך פשוט למראה והאבזור סביר בלבד בגרסת הקומפורט, אך עשיר בגרסאות הבכירות. על אף המראה והתדמית, הסיוויק איננה מציעה יכולות ספורטיביות. בלימת החירום האוטונומית פועלת במהירויות נמוכות מאוד, כך שהיא לא מייצרת שיפור מהותי בתחום הבטיחות.

הונדה סיוויק

טויוטה קורולה 2016-2015

מנוע: 1.6 ליטרים, בנזין, 132 כ"ס

תיבת הילוכים: רציפה

צריכת דלק (מבחן): 12.4 ק"מ לליטר

בטיחות: 7 כריות אוויר, 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי

טווח מחירים: 70,000-60,000 שקלים

המשפחתית הלאומית. הקורולה מהדור הקודם עדיין לא מציעה את ההנעה ההיברידית, אבל יש לה לא מעט יתרונות אחרים להציע: מרווח פנימי מצוין, נוחות נסיעה גבוהה, צריכת דלק חסכונית ותא מטען גדול. הגיר הרציף פוגע מעט בחוויית הנהיגה, וגם תא המטען לא מאוד נגיש, אבל בסך הכל הקורולה משרתת היטב את יעודה. מערכות הבטיחות האקטיביות הצטרפו רק אחרי מתיחת הפנים של קיץ 2016, כך שבתקציב האמור תוכלו לרכוש מכוניות שכנראה לא יצוידו בהן.

טויוטה קורולה

טויוטה אוריס 2017-2016

מנוע: 1.8 ליטרים, היברידי (בנזין), 136 כ"ס

תיבת הילוכים: רציפה

צריכת דלק (מבחן): 18.5 ק"מ לליטר

בטיחות: 6 כריות אוויר כסטנדרט. מדגמי 2017 - גם בלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב, מערכת זיהוי תמרורים ומעבר אוטומטי לאורות גבוהים. 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי.

טווח מחירים: 70,000-60,000 שקלים

אם בכל זאת תרצו משפחתית של טויוטה עם הנעה היברידית, תוכלו לבחור באוריס - שזמינה בתצורת האצ'בק צפופה מעט, או בתצורת סטיישן שמגדילה את תא המטען אך לא משפרת את המרווח הגבולי מאחור. בשני המקרים תקבלו צריכת דלק מעולה לצד נוחות נסיעה טובה ובידוד רעשים מוצלח. הביצועים והתנהגות הכביש לא מבריקים. שימו לב - מערכות הבטיחות האקטיביות זמינות רק מדגמי 2017.

טויוטה אוריס

טויוטה פריוס 2016-2015

מנוע: 1.8 ליטרים, היברידי (בנזין), 136 כ"ס

תיבת הילוכים: רציפה

צריכת דלק (מבחן): 18.5 ק"מ לליטר

בטיחות: 7 כריות אוויר. 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי

טווח מחירים: 65,000-50,000 שקלים

במחירים קצת יותר נמוכים מאלו של האוריס, ועם מרווח פנימי עדיף, תוכלו למצוא בטויוטה פריוס פתרון משפחתי לא רע. צריכת הדלק מעולה כמובן והאבזור עשיר יחסית, אך הביצועים פושרים, התנהגות הכביש לא מוצלחת וגם רמת הנוחות בינונית בלבד. העיצוב הייחודי הוא בונוס לא רע. הדור החדש יותר של הפריוס, שהגיע ב-2016 ושיפר דרמטית את האיכות, נמכר במחירים גבוהים יותר.

טויוטה פריוס

יונדאי אלנטרה 2016-2015

מנוע: 1.6 ליטרים, בנזין, 127 כ"ס

תיבת הילוכים: אוטומטית, 6 הילוכים

צריכת דלק (מבחן): 12 ק"מ לליטר

בטיחות: 7 כריות אוויר. לא נבחנה במבחן הריסוק האירופאי

טווח מחירים: 65,000-55,000 שקלים

המשפחתית הקלאסית של יונדאי, יורשת ה-i35, מציעה מרווח פנימי מוצלח, נוחות נסיעה מעולה ואופי סולידי ויעיל. הנהיגה בה נעימה מאוד, על אף שהיא לא מצטיינת באף תחום: לא בביצועים, לא בצריכת הדלק ולא באבזור. יונדאי אלנטרה אולי פחות מלוטשת מה-i30 האירופית והמוקפדת, אך מדובר במשפחתית לא רעה בכלל וגם לא יקרה במיוחד.

יונדאי אלנטרה

יונדאי i30 מודל 2016-2015

מנוע: 1.6 ליטרים, בנזין, 135 כ"ס

תיבת הילוכים: כפולת מצמדים, 7 הילוכים

צריכת דלק (מבחן): 12.5 ק"מ לליטר

בטיחות: 7 כריות אוויר. 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי

טווח מחירים: 65,000-55,000 שקלים

לעומת האלנטרה האמריקאית באופיה, יונדאי i30 תוכננה באירופה על מנת להתחרות בפולקסווגן גולף. התוצאה היא משפחתית שימושית, מרווחת ונוחה, כזו שנעזרת בטכנולוגיות מתקדמות יחסית (למשל, תיבה רובוטית כפולת מצמדים) וגם נהנית מהתנהגות כביש מצוינת. גרסת ההאצ'בק מרווחת ושימושית, והסטיישן אפילו יותר. שימו לב - אלה השנתונים האחרונים של ה-i30 מהדור הזה, לכן לא מדובר במכונית המתקדמת ביותר ברשימה מבחינת האבזור.

יונדאי i30

יונדאי איוניק 2017

מנוע: 1.6 ליטרים, היברידי (בנזין), 141 כ"ס

תיבת הילוכים: כפולת מצמדים, 6 הילוכים

צריכת דלק (מבחן): 21.4 ק"מ לליטר

בטיחות: 7 כריות אוויר, התרעת התנגשות ובלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב כולל היגוי אקטיבי (התרעת רכב בשטח מת בגרסת "סופרים"). 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי

טווח מחירים: 70,000-65,000 שקלים

אחת המשפחתיות האיכותיות והפופולאריות בישראל, מצליחה להסתנן גם לכתבה הזו. אמנם, ב-70,000 שקלים תוכלו לקנות כנראה רק איוניק מליסינג, שרובן כבר עברו קרוב ל-100,000 קילומטרים או אפילו יותר, אבל עדיין מדובר ברכב ששווה התייחסות. האיוניק ההיברידית מציעה מרווח מצוין ותא מטען גדול, אבזור עשיר כולל מערכות בטיחות רבות, ביצועי מנוע טובים ובעיקר צריכת דלק יוצאת מן הכלל. מה צריך יותר?

יונדאי איוניק

מאזדה 3 מודל 2016-2015

מנוע: 1.5 ליטרים, בנזין, 120 כ"ס

תיבת הילוכים: אוטומטית, 6 הילוכים

צריכת דלק (מבחן): 11.6 ק"מ לליטר

בטיחות: 6 כריות אוויר, התרעת התנגשות ובלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב, מעבר אוטומטי לאורות גבוהים. 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי

טווח מחירים: 70,000-60,000 שקלים

מאזדה 3 היא לא המשפחתית המרווחת או הנוחה ביותר, אך יש לה תא נוסעים איכותי, אבזור עשיר והתנהגות כביש מוצלחת. מנוע ה-1.5 ליטרים מציע ביצועים סבירים לצד צריכת דלק יחסית לא רעה; גרסאות ה-2.0 ליטרים, במיוחד אלו ברמות הגימור הגבוהות, משדרגות משמעותית את החוויה - אך הן יקרות בהרבה וידרשו ירידה לשנתונים מוקדמים.

מאזדה 3

ניסאן סנטרה 2018-2017

מנוע: 1.8 ליטרים, בנזין, 130 כ"ס

תיבת הילוכים: רציפה

צריכת דלק (יצרן): 12.7 ק"מ לליטר

בטיחות: 6 כריות אוויר. לא נבחנה במבחן הריסוק האירופאי

טווח מחירים: 70,000-55,000 שקלים

המשפחתית האמריקאית של ניסאן מציעה מימדים נדיבים ומנוע בנפח גדול יחסית, במחירים זולים מהמקובל. עם זאת, האיכויות לא גבוהות: המתלים מעט מרושלים, התנהגות הכביש לא מהוקצעת, המנוע לא חזק במיוחד וגם חסכוני במידה סבירה בלבד, ומפרט האבזור מצומצם ולא כולל מערכות בטיחות אקטיביות. כמעט כל הסנטרות בשוק נמכרו לחברות הליסינג וההשכרה.

ניסאן סנטרה

סובארו אימפרזה 2017-2016

מנוע: 1.6 ליטרים, בנזין, 114 כ"ס

תיבת הילוכים: רציפה

צריכת דלק (מבחן): 11.6 ק"מ לליטר

בטיחות: 6 כריות אוויר. 4 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי

טווח מחירים: 65,000-45,000 שקלים

משפחתית סדאן של סובארו היתה במשך שנים רבות לברירת המחדל של הנהג הישראלי. היום זו אולי לא הבחירה הראשונה, אבל המחירים הנוחים והפשטות המכאנית הופכים גם את האימפרזה של 2016-17 - זו מהדור הקודם - לבחירה לא רעה. גם החסרונות כמובן ישנם: מפרט האבזור בסיסי, תא הנוסעים פשוט והביצועים פושרים, אך האימפרזה תספק למשפחה מרווח פנימי מוצלח ונוחות נסיעה טובה.

סובארו אימפרזה

סיאט לאון 2017-2016

מנוע: 1.2 ליטרים, טורבו-בנזין, 110 כ"ס

תיבת הילוכים: כפולת מצמדים, 7 הילוכים

צריכת דלק (מבחן): 11.6 ק"מ לליטר

בטיחות: 6 כריות אוויר. 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי

טווח מחירים: 70,000-55,000 שקלים

אחת האופציות היותר צעירות ומלהיבות ברשימה. סיאט לאון מציעה קודם כל תדמית ספורטיבית, וברוב הגרסאות יש לה גם ביצועים מצוינים. העיצוב אמנם סולידי יחסית וגם המרווח הפנימי לא מצטיין, אך איכות הנסיעה גבוהה וצריכת הדלק חסכונית. במסגרת התקציב תוכלו לרכוש גם גרסת 3 דלתות במראה צעיר עוד יותר, גרסאות ידניות או גרסת סטיישן שימושית.

סיאט לאון

סיטרואן C4 מודל 2016-2015

מנוע: 1.2 ליטרים, טורבו-בנזין, 130 כ"ס

תיבת הילוכים: אוטומטית, 6 הילוכים

צריכת דלק (מבחן): 14 ק"מ לליטר

בטיחות: 6 כריות אוויר. 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי

טווח מחירים: 45,000-35,000 שקלים

בימים של משבר כלכלי, טוב להכיר את המכונית היחידה ברשימה שתאפשר לכם לחסוך מחצית מהתקציב. ה-C4 היא אולי לא הדגם הכי מודרני או מבוקש, אבל אין לה במה להתבייש: זו משפחתית קומפקטית מרווחת ונוחה מאוד לנסיעה, שאחרי מתיחת הפנים קיבלה מנוע טורבו מצוין - שמככב כיום במגוון דגמים של הקונצרן, מאופל קורסה ועד לפיג'ו 5008 הגדול. הביצועים טובים וצריכת הדלק חסכונית, ואם המרווח לא מספיק לכם - תוכלו במסגרת התקציב גם לרכוש את ה-C4 פיקאסו עם 5 מושבים נפרדים ומרווחים במיוחד. כבונוס גם תקבלו מנוע חזק יותר, 1.6 טורבו עם 165 כ"ס.

סיטרואן C4

סקודה אוקטביה 2017-2016

מנוע: 1.2 ליטרים, טורבו-בנזין, 110 כ"ס

תיבת הילוכים: כפולת מצמדים, 7 הילוכים

צריכת דלק (מבחן): 14.5 ק"מ לליטר

בטיחות: 7 כריות אוויר. 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי

טווח מחירים: 70,000-55,000 שקלים

האוקטביה הוחלפה לפני שבועות בודדים בדור חדש, שבינתיים התייקר קצת, אבל גם בסכום נמוך ניתן להשיג אוקטביה מצוינת מהדור היוצא - אבל לפני מתיחת הפנים, שהקטינה את נפח המנוע והוסיפה את מערכות הבטיחות. האוקטביה מציעה מרווח פנימי מעולה ותא מטען עצום, לצד מנוע טורבו זריז וחסכוני. המחיר מאוד מושפע מרמת הגימור ומהמנוע - בנוסף למנוע ה-1.2 ליטרים יש גם מנועי 1.4 ו-1.8 ליטרים.

סקודה אוקטביה

פולקסווגן גולף 2016-2015

מנוע: 1.4 ליטרים, טורבו-בנזין, 125 כ"ס

תיבת הילוכים: כפולת מצמדים, 7 הילוכים

צריכת דלק (מבחן): 14 ק"מ לליטר

בטיחות: 7 כריות אוויר, התרעת עייפות, מערכת למניעת תאונות משניות. 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי

טווח מחירים: 65,000-55,000 שקלים

הגולף כרגע לא נמצאת באולמות התצוגה של היבואנית, שממתינה להגעת הדגם החדש בתחילת השנה; כך או אחרת, בשוק היד השניה מסתובבות לא מעט גולפים - כמעט כולן מבעלות פרטית. המשפחתית הקלאסית של פולקסווגן מציעה נוחות נסיעה מאוד גבוהה, בידוד רעשים מוצלח, מרווח פנימי נדיב וגם ביצועים טובים מאוד. צריכת הדלק גם היא טובה מאוד. האבזור משתנה בהתאם לגרסה שתבחרו, ואילו מערכות בטיחות אקטיביות הצטרפו רק במסגרת מתיחת הפנים של 2017 - אך הדגמים האלו יקרים יותר.

פולקסווגן גולף

פורד פוקוס 2017-2016

מנוע: 1.5 ליטרים, טורבו-בנזין, 150 כ"ס

תיבת הילוכים: אוטומטית, 6 הילוכים

צריכת דלק (מבחן): 9.7 ק"מ לליטר

בטיחות: 6 כריות אוויר, התרעת התנגשות ובלימת חירום אוטונומית. 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי

טווח מחירים: 60,000-50,000 שקלים

הפוקוס שלאחר מתיחת הפנים כבר לא מגיעה עם הגיר הרובוטי הידוע לשמצה; יחידת ההנעה שלה היא אחת המהנות בסביבה, עם ביצועים מעולים ותיבת הילוכים חלקה ומוצלחת. מי שקצת פחות מוצלחת היא צריכת הדלק, שמזכירה כי פורד הוא מותג אמריקאי... הפוקוס מציעה גם איכות נסיעה גבוהה מאוד (בעיקר מחוץ לעיר) והתנהגות כביש ספורטיבית. פה ושם נמכרו גם גרסאות דיזל, פחות חזקות אבל הרבה יותר חסכוניות. גם מערכות בטיחות אקטיביות כלולות במפרט, כך שאם אתם לא חוששים מהשם "פוקוס", תוכלו לקבל כאן משפחתית נעימה, חזקה ומהנה במחיר לא גבוה ומשנתון מתקדם.

פורד פוקוס - צילום פבל צרניצקי

פיג'ו 308 מודל 2017-2016

מנוע: 1.2 ליטרים, טורבו-בנזין, 130 כ"ס

תיבת הילוכים: אוטומטית, 6 הילוכים

צריכת דלק (מבחן): 14 ק"מ לליטר

בטיחות: 6 כריות אוויר. 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי

טווח מחירים: 65,000-45,000 שקלים

מכונית השנה באירופה לשנת 2014 נמכרה אצלנו כחדשה ממש עד לאחרונה. מדובר ברכב נוח, נעים לנסיעה ועם תא מטען גדול למדי. המושב האחורי מעט צפוף בגרסאות ההאצ'בק אך מרווח יותר בסטיישן, שגם מציעה תא מטען גדול למדי. מנוע ה-1.2 ליטרירם המוכר של הקונצרן מייצר ביצועים טובים מאוד וגם שומר על צריכת דלק חסכונית. התנהגות הכביש מוצלחת למדי, והחסרונות נמצאים בעיקר בתחומי האבזור והנדסת האנוש, שכן מערכת המולטימדיה מעט מסורבלת.

פיגו 308

קיה סיד 2017-2016

מנוע: 1.6 ליטרים, בנזין, 135 כ"ס

תיבת הילוכים: כפולת מצמדים, 6 הילוכים

צריכת דלק (מבחן): 13.5 ק"מ לליטר

בטיחות: 6 כריות אוויר. 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי

טווח מחירים: 65,000-55,000 שקלים

המכונית האחות של יונדאי i30. קיה סיד מציעה עיצוב שמרני יחסית ותא נוסעים מעט פשוט, אך היא נהנית מאיכות נסיעה גבוהה ורמת נוחות מצוינת. המרווח הפנימי גם הוא טוב בהחלט ותא המטען שימושי - וגדול במיוחד בגרסאות הסטיישן, שהן הנפוצות יותר בשוק. תיבת הילוכים כפולת מצמדים מסייעת לצריכת דלק נמוכה, ואילו גרסאות הסטיישן-דיזל (נדירות יותר ולרוב עם קילומטראז' גבוה) יהיו חסכוניות אפילו יותר. רשימת האבזור מצומצמת ומערכות המולטימדיה, שמרביתן הותקנו בארץ, אינן מהמשובחות.

קיה סיד

קיה פורטה 2017-2016

מנוע: 1.6 ליטרים, בנזין, 130 כ"ס

תיבת הילוכים: אוטומטית, 6 הילוכים

צריכת דלק (מבחן): 12 ק"מ לליטר

בטיחות: 6 כריות אוויר. לא נבחנה במבחן הריסוק האירופאי

טווח מחירים: 65,000-55,000 שקלים

כביכול מדובר בגרסת סדאן לקיה סיד, אך הפורטה שונה באופן די משמעותי מאחותה הקומפקטית. מרווח הרגליים מצוין במושב האחורי, המימדים גדולים והמראה מכובד; תא המטען עדיף על זה של הסיד האצ'בק, אך נחות בהשוואה לסטיישן. הבדל נוסף הוא בתיבת ההילוכים: לפורטה יש תיבה אוטומטית קלאסית, פחות חסכונית אך יותר חלקה במהירויות נמוכות. לרוב היא תהיה גם זולה יותר לרכישה, וגם כאן האבזור בסיסי ותא הנוסעים פשוט.

קיה פורטה

רנו גרנד קופה 2018-2017

מנוע: 1.2 ליטרים, טורבו-בנזין, 132 כ"ס

תיבת הילוכים: כפולת מצמדים, 7 הילוכים

צריכת דלק (מבחן): 12 ק"מ לליטר

בטיחות: 6 כריות אוויר. לא נבחנה במבחן הריסוק האירופאי

טווח מחירים: 70,000-55,000 שקלים

אחת המשפחתיות המודרניות ברשימה הזו, שעדיין נמכרת במספרים יפים. הגרנד קופה היא גרסת סדאן טורקית למגאן המערב-אירופאית (שלא נמכרת בישראל). יש לה עיצוב מכובד ותא נוסעים מודרני, עם לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מולטימדיה גדול ואנכי. האבזור עשיר אך מערכות בטיחות אקטיביות לא הוצעו בשנתונים האמורים. המרווח לארבעה נוסעים מצוין וגם תא המטען גדול יחסית. נוחות הנסיעה טובה (אך לא מושלמת) והביצועים בגרסת הבנזין לא רעים בכלל, על אף שיחידת ההנעה איננה חלקה ורהוטה. בנוסף ישנה גם גרסת דיזל חסכונית בהרבה (כ-18 ק"מ לליטר ביומיום), אך שימו לב שאתם בוחרים ברכב שעבר קילומטראז' סביר.

רנו גרנד קופה

שברולט קרוז 2018-2017

מנוע: 1.4 ליטרים, טורבו-בנזין, 153 כ"ס

תיבת הילוכים: אוטומטית, 6 הילוכים

צריכת דלק (מבחן): 11 ק"מ לליטר

בטיחות: 10 כריות אוויר. לא נבחנה במבחן הריסוק האירופאי

טווח מחירים: 70,000-55,000 שקלים

הדור האחרון של הקרוז הופיע בישראל לתקופה יחסית קצרה. המוניטין מהעבר לא מוצלח ולכן המחירים יחסית נוחים, אך לא בטוח שיש סיבה מיוחדת לחשש מהדור האחרון של הקרוז, שחולק מכלולים רבים עם אופל אסטרה. הקרוז מציעה ביצועי מנוע מצוינים ואבזור עשיר, בעיקר בגרסאות הפרימייר שנמכרו ללקוחות פרטיים. גם נוחות הנסיעה לא רעה ואפילו התנהגות הכביש בסדר גמור. בצד החסרונות ניתן למנות את שדה הראיה המוגבל, המרווח המצומצם מאחור והיעדר מערכות הבטיחות.

שברולט קרוז

למאמר זה התפרסמו 5 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה