נראה שבזמן שמותגים אחרים משיקים מכונית פה ומכונית שם, חברת UMI, יבואנית מותגי ג'נרל מוטורס (למעט אופל) מעדיפה ללכת על השקות של מספר דגמים במקביל.
בסוף השנה שעברה הייתה זו שברולט שהשיקה ארבעה דגמים והפעם זו קדילאק שמשיקה את ה-CTS-V, ומצרפת אליה מתיחות פנים ל-CTS ול-ATS. בעוד מספר שבועות צפוי להצטרף גם הקרסואובר XT5.
המנה הראשונה בחבילה היא מתיחת הפנים של שתי מכוניות הנוסעים ה"סטנדרטיות" היחידות שקדילאק משווקת בישראל. שתיהן מקבלות תיבת הילוכים אוטומטית עם שמונה הילוכים, שמחליפה את זה הנוכחית לה יש שישה.
התוצאה היא שמנוע 2.0 הליטרים שמפיק 272 כ"ס בשתי המכוניות מאיץ את ה-ATS למאה קמ"ש תוך 5.8 שניות ואת ה-CTS תוך 5.9 שניות. לטובת שיפור צריכת הדלק, מוסיפה היצרנית גם מערכת עצור וסע למנוע, שאמורה להביא את צריכת
בנוסף לתיבת ההילוכים, מקבלות השתיים גם מערכת מולטימדיה חדשה עם קישוריות אפל קאר פליי ואנדרואיד אוטו, מערכת לניטור שטחים מתים, התראה על תנועה חוצה מאחור בנסיעה לאחור ומערכת עצור וסע לדימום המנוע בעמידה.
המחירים נותרו ללא שינוי. קדילאק ATS המחודשת תעלה 259,900 שקלים וה-CTS תעלה 329,900 שקלים.
ונעבור למנה העיקרית - קדילאק CTS-V. מנוע V8 בנפח 6.2 ליטר עם 640 כ"ס ו-87 קג"מ - 80 כ"ס ו-19 קג"מ יותר מהמתחרה העיקרית שלה שנמכרת בישראל, ב.מ.וו M5. גם הביצועים של הקדילאק הספורטיבית לא קוטלי קנים, עם 3.9 שניות למאה קמ"ש ומהירות סופית של 321 קמ"ש. תיבת ההילוכים של ה-CTS-V היא אוטומטית שמונה הילוכים בעלת כיול ספורטיבי שמעבירה את הכוח לגלגלים האחוריים דרך מערכת ניהול בעלת חמישה מצבים.
השלדה של הקדילאק CTS-V קיבלה שפע חיזוקים ושיפורים על מנת להתמודד עם תוספת הכוח. היא רוכבת על רביעיית בולמי זעזועים אדפטיביים ונבלמת ע"י סט של ברמבו. על האווירה בתוך תא הנוסעים אחראים מושבי ספורט חשמליים של רקארו, תצוגה עילית, מסך 12.3 אינץ' המתפקד כלוח מחוונים ומערכת מולטימדיה זהה לזו שבדגמים הרגילים. בסוף הנסיעה, תוכל ה-CTS-V להחנות את עצמה בעזרת מערכת החניה החצי-אוטומטית.
כמו שעשתה קדילאק עם ה-ATS-V לפני כחצי שנה, אז השיקה אותה במחיר שמהווה כשני שליש ממחירן של המתחרות העיקריות שלה, כך היא עושה גם הפעם. עם תג מחיר של 620,000 שקלים, כאשר אותה ה-M5 עולה מעל למיליון שקלים, מה שגורם לקדילאק להיראות כמו חתיכת מציאה.
לדגמי קדילאק בישראל -
קדילאק למאמר זה התפרסמו 0 תגובות