דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פורד חושפת מערכת דריפטים ייחודית במוסטנג

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:
פורד תהפוך כל נהג למקצוען דריפטים
האמצעי: בלם יד ייחודי
הפיתוח יוצע כחלק מחבילת הביצועים במוסטנג החדשה

תמיד חלמתם לבצע דריפטים פוטוגניים, אבל לא מצאתם זמן להתאמן על המסלול? יתכן ופורד פיתחה עבורכם את הפתרון המושלם. המוסטנג החדשה תציע בלם יד ייחודי שאמור לסייע בביצוע דריפטים. בפיתוח המערכת השתתפו נהגי המירוצים של פורד בפורמולה דריפט, ווהאן גיטין ג'וניור (אלוף 2010 ו-2020) וצ'לסה דנופה.

פורד מוסטנג דריפטים

פורד הציגה בעבר מערכת דומה עבור הפוקוס RS הקודמת, אבל בשונה מהמערכת המכאנית דאז הפעם מדובר במערכת אלקטרונית עם אופן פעולה דומה למכאני המתבצע באמצעות הידית. הפעלה שלו מחייבת בחירה במצב נהיגה ייעודי דרך מסך המגע דבר המשנה את אופי הפעולה של הידית, לרבות הפעלת כוח בלימה גדול פי שלושה על הגלגלים האחוריים. בכך היא מאפשרת לגרום באופן יזום לשבירת אחיזה בהם וכניסה להחלקה כמקובל בנהיגת דריפטים מקצועית.

לדברי פורד, המערכת תוצע כחלק מחבילת "ביצועים" במוסטנג החדשה, עם מנועי "אקו-בוסט" בעלי ארבעה צילינדרים ומגדש בנפח 2.3 ליטר, או V8 אטסמופרי בנפח 5.0 ליטר המכונה "קיוטי" עם תיבות שישה הילוכים ידנית או 10 הילוכים אוטומטית. מלבד זאת, חבילת הביצועים כוללת מוט גישור בין בתי הבולמים מלפנים, דיפרנציאל מוגבל החלקה מאחור (טורסן), בולמי זעזועים אדפטיביים, בלמים גדולים יותר (355-390 מ"מ לפנים אחור) ומושבי רקארו עם תמיכה משופרת.

פורד מוסטנג דריפטים

ג'ים אוונס, מנהל חטבית מוסטנג בפורד אמר כי "המוסטנג תמיד הציעה ביצועים מלהיבים בכביש הציבורי ועל מסלול המרוצים. ובלם היד הייחודי שפיתחנו מוסיף מימד חדש לחוויית נהיגה במסלול, באופן שיאפשר כמעט לכל אחד להרגיש כמו מקצוען דריפטים".

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה