דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

סיטרואן C5 החדשה בישראל

Getting your Trinity Audio player ready...



שנה וחצי לאחר שהוצגה בתערוכת פריז 2007 (וגם בתערוכת אוטומוטור) מגיעה סיטרואן C5 החדשה [לחוות דעת על הרכב החדש - סיטרואן C5] גם אלינו. הסיבה לאיחור האופנתי היא משא ומתן של היבואן לגבי המחיר, שציפה לשבץ את ה-C5 החדשה בקבוצה 4 לחישוב שווי ערך ולהפכה לרלוונטית לציי ליסינג.

סיטרואן C5 החדשה הושקה בסימן שינוי - בעוד הדגם הקודם היה בעל עיצוב גמלוני שהזכיר לויתן מגודל, הדגם החדש הציג קווים נאים ואלגנטיים - כמעט גרמניים. גם בתא הנוסעים מבטיחים בסיטרואן שיפור ממשי באיכות, אך יחד עם זאת טוענים כי איכות הנסיעה המפורסמת של סיטרואן תשמר.

מכונית המנהלים החדשה מגיעה ארצה בתצורה אהודה, כאשר בבסיס ההיצע עומד מנוע בנפח 2.0 ליטרים המפיק 143 כוחות סוס ו-20.4 קג"מ מומנט. מנוע זה משודך לתיבת ה-AL4 המוכרת, בעלת 4 יחסי העברה בלבד. בשידוך למנוע זה יוצעו שתי גרסאות אבזור - הבסיסית תכונה Comfort ומחיר הרכישה שלה יעמוד על 169,000 שקלים. מחיר זה מציב אותה מחוץ לגבולות קבוצה 4 לחישוב שווי שימוש וללא רלוונטית עבור ציי רכב. רמת האבזור הבכירה בשידוך למנוע זה, Premium שמה, עדיין לא תומחרה על ידי היבואן.

סיטרואן C5 החדשה 2010
סיטרואן C5 החדשה. עיצוב אלגנטי / צילומים: יצרן

לאלה שרוצים ביצועים קצת יותר מרשימים, תוצע גם גרסת V6 בכירה, המתהדרת במנוע בנפח 3.0 ליטרים עם הספק של 215 כוחות סוס. גרסה זו תוצע ברמת גימור גבוהה עוד יותר, המכונה Exclusive. גם גרסה זו לא זכתה עדיין לתמחור וצפויה להגיע לישראל בקרוב. בנוסף תוצע גם גרסת "טורר" (סטיישן) שימושית.

כל גרסאות ה-C5 החדשה יגיעו לישראל עם מערכת מתלים הידרופאנומטיים, אותה מכנה סיטרואן Hydractive, שאמורה לתרום לאיכות נסיעה טובה במיוחד.

בתחום הבטיחות, צפויות כל הגרסאות להגיע עם 7 כריות אוויר כסטנדרט ועם ציון ריסוק מרבי של 5 מתוך 5 כוכבים במבחן הבטיחות הפומבי של איגוד EuroNCAP. לבד מזאת, לא משחרר היבואן פרטים מלאים לגבי האבזור שיוצע בכל אחת מהגרסאות, אך הגרסה הבסיסית צפויה להציע אבזור מקובל בקטגוריה, הכולל מערכת שמע מקורית עם שליטה מההגה ובקרת אקלים.

לדגמי סיטרואן בישראל - סיטרואן

 

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה