דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ינואר 2021: מחירי הרכב עולים

Getting your Trinity Audio player ready...

כמדי שנה מפרסמים יבואני הרכב השונים מחירונים עדכניים בתחילת חודש ינואר. השנה חל שינוי גם בחישוב נוסחת המס הירוק ובעקבותיה עדכוני דרגות הזיהום של דגמים רבים, מה שמשפיע באופן ישיר על מחיר הרכבים. בכתבה זו נסקור את כל כל שינויי המחירים של מותגי הרכב השונים המשווקים בישראל, לצד עדכון אודות גרסאות שונות שהצטרפו או נגרעו מההיצע. במקביל לכתבה, המחירים ונתוני צריכת הדלק והזיהום מתעדכנים גם בקטלוג הרכב של iCar.

MG

בשלב זה הופסק זמנית שיווקה של גרסת הבנזין של הג'יפון הקטן ZS. הגרסה החשמלית התייקרה ברמת הגימור הבכירה Net Up S ב-3,333 שקלים ומחיר עומד כעת על 144,444 שקלים. גרסת הבסיס שמרה על מחירה.

MG ZS EV

אודי

אודי Q7 התייקר ב-45,000 שקלים ומחירו עומד על 635,000 שקלים. אודי Q5 שמר על מחיר גרסת הכניסה, אך חבילת Luxury הוזלה ב-7,400 ששקלים כך שמחיר גרסה זו עומד על 381,500 שקלים. אודי e-tron החשמלי בגרסת 55 התייקר ב-5,200 שקלים ומחירו עומד על 525,200 בעוד שיווק גרסת ה-50 הופסק. שאר דגמי אודי שמרו על מחירי 2020.

אודי Q7

אלפא רומיאו

מכונית המנהלים הספורטיבית אלפא רומיאו ג'וליה התייקרה בגרסאות ה-Monza וה-Turismo Internazionale ב-5,000 שקלים ומחירי הגרסאות עומד כעת על 264,000 ו-294,000 שקלים, בהתאמה.
גם רכב הפנאי סטלביו התייקר בגרסאות אלו בשיעור דומה ומחירן עומד כעת על 294,000 ו-324,000 שקלים, בהתאמה.

אלפא רומיאו סטלביו ואלפא רומיאו גוליה

אסטון מרטין

מרבית הדגמים והגרסאות של יצרן האקזוטיקה הבריטי שמרו על מחירי 2020, פרט ל-DB11 שהתייקרה רק גרסת ה-V12 ב-10,000 שקלים לכדי 1,945,000 שקלים.

אסטון מרטין DB11

ב.מ.וו

לעומת השכנה בגרמניה, דגמי ב.מ.וו רבים הציגו עליית מחירים. סדרה 1 בגרסת הכניסה התייקרה ב-900 שקלים ומחירה עומד על 199,900, גרסת M-Sport התייקרה ב-7,900 שקלים וגרסת M-Superior התייקרה ב-4,900 שקלים ומחירן עומד על 221,900 ו-243,900 בהתאמה. זאת לצד ירידה קלה בהספק מ-140 כ"ס ל-136 כ"ס.

סדרה 2 גראן קופה התייקרה בגרסת הכניסה ב-5,000 שקלים ומחירה החדש עומד כעת על 254,000 שקלים. כאשר גם במקרה זה גרסאות ה-1.5 ליטרים בעלות הספק חדש של 136 כ"ס. סדרה 3 גם היא מציגה התייקרות בשיעורים של 10,000-15,000 שקלים ומחיר הכניסה עומד כעת על 309,000 שקלים. מחירי סדרה 4 החדשה נותרו ללא שינוי.

ב.מ.וו X1 התייקר בגרסת הכניסה ב-5,000 שקלים ומחירו החדש הוא 259,000 שקלים. גרסת הפלאג-אין התייקרה ב-10,000 שקלים ומחירה החדש הוא 309,000 שקלים. ה-X2 המעוצב התייקר גם כן ב-5,000 שקלים לכדי 269,500 שקלים בעוד גרסת הפלאג-אין התייקרה ב-16,000 שקלים ומחירה עומד על 315,000 שקלים.

מרבית גרסאות ב.מ.וו X3 שמרו על מחירן לצד הפסקת שיווק גרסאות ה"אקזיוטיוב" 30i וה"לאקשרי" M40i. גרסת הפלאג אין התייקרה גם כאן ב-16,000 שקלים ומחירה עומד כעת על 415,000 שקלים. האח המעוצב X4 שמר על מחירו.

ב.מ.וו X5 שמר על מחירן של מרבית הגרסאות זאת לצד הפסקת שיווק גרסת ה-30d Elite והצטרפותה של גרסת 30d M-Sport במחיר של 635,000 שקלים (35,000 שקלים יותר מה-Elite) ו-M50i במחיר של 890,000 שקלים הזהה לגרסת הדיזל M50d. גרסת הפלאג-אין הייבריד התייקרה ב-10,000 שקלים ומחירה עומד כעת על 659,000 שקלים. ב.מ.וו X6 שמר על מחירו אך הופסק שיווקן של גרסאות 40i M-Sport ו-M50d.

ב.מ.וו Z4, M5, סדרה 7, סדרה 8 קופה וקבריולה, סדרה 8 גראן קופה ורכב הפנאי הענק X7 שמרו על מחירי 2020.

במוו סדרה 1

דאצ'יה

דאצ'יה סנדרו בגרסת 0.9 ליטרים האוטומטית התייקרה ב-7,000 שקלים ומחירה עומד כעת על 74,990 שקלים. הסטפווי בגרסת הבנזין התייקרה ב-5,000 שקלים ואילו גרסת הדיזל התייקרה ב-7,000 שקלים - מחיר שתי הגרסאות עומד על 84,990 שקלים.

הטנדרון דאצ'יה דוקר התייקר ב-9,000 שקלים ומחירו עומד על 114,990 שקלים ואילו רכב הפנאי-שטח דאצ'יה דאסטר התייקר בגרסת הדיזל הידנית בעלת הנעה קדמית LAUREATE ב-5,000 שקלים ומחירה עומדת כעת על 114,990 שקלים ואילו גרסת ההנעה הכפולה התייקרה ב-2,000 שקלים ומחירה עומד על 124,990 שקלים.

דאציה דאסטר

הונדה

הונדה ג'אז הייבריד שמרה על מחירה בגרסת הכניסה בעוד גרסת ה"אלגנס" התייקרה ב-1,000 שקלים ומחירה עומד כעת על 124,990 שקלים.

הונדה סיוויק שמרה על מחירי 2020 אך גרסת ה-Type R הספורטיבית התייקרה ב-10,000 שקלים ומחירה עומד על 279,900 שקלים. מחירי רכבי הפנאי CR-V ו-HR-V נותרו ללא שינוי.

הונדה גאז

וולוו

מכונית המנהלים וולוו S60 התייקרה בגרסת הבנזין T4 בשיעור של 6,000-9,000 שקלים ומחיר גרסת הכניסה מתחיל ב-259,900 שקלים. גרסאות ה-T8 ההיברידיות-נטענות שמרו על מחירן. גרסת הסטיישן V60 התייקרה גם היא בשיעור דומה ומחירה החדש עומד על ב-274,900 שקלים לגרסת הקרוס קאנטרי ו-298,900 שקלים לגרסת הפלאג-אין. מכונית הסאלון S90 שמרה על מחירה.

הג'יפון הקומפקטי וולוו XC40 מציג התייקרויות במרבית הגרסאות. גרסת הכניסה T3 ברמת הגימור R-Design שמרה על מחירה, אך גרסאות ה"מומנטום" התייקרו ב-2,000-3,000 שקלים ומחירן מתחיל ב-226,900 שקלים. גרסאות הפלאג אין הייבריד T5 התייקרו ב-5,000-10,000 שקלים ומחירן עומד על 265,900 עד 282,900 שקלים. לצד זאת הופסק שיווק גרסאות הבנזין T4 ו-T5.

וולוו XC40

רכב הפנאי XC60 בגרסת הבנזין מיקרו-היברידית B5 התייקר ב-5,000 שקלים ומחירו עומד כעת על 338,900 שקלים. גרסה חדשה בעלת מנוע דומה אך עם הנעה קדמית זוכה למחיר של 309,900 ואילו גרסת הדיזל B5 שמרה על מחירה שעומד על 374,900 שקלים. גרסאות הפלאג-אין T8 התייקרו ב-10,000 שקלים ומחירן עומד כעת על 409,900 שקלים, אך לצידן נוספה רמת גימור חדשה וזולה יותר בשם Inscription Expression במחיר של 384,900 שקלים. גרסת הקצה T8 Polestar Engineered התייקרה ב-30,000 שקלים ומחירה החדש עומד על 499,900 שקלים. יחד עם זאת הופסק שיווק גרסאות ה-T4.

רכב הפנאי הגדול XC90 שמר על מחירו בגרסת הכניסה "מומנטום" T8 אך גרסאות ה-R-Design וה"אינסקריפשין" התייקרו בשיעור של 10,000-20,000 שקלים ומחירן עומד על 589,900 ו-619,900 בהתאמה. כמו כן נוספה רמת גימור חדשה ל-T8 בשם Inscription Expression במחיר של 564,900 שקלים.

טויוטה

טויוטה אייגו הקטנה שמרה על מחירי 2020 וגם זכתה לגרסת כניסה חדשה בשם X במחיר של 72,900 שקלים. ההבדל העיקרי - המולטימדיה היא בהתקנה מקומית ואין חישוקים קלים.

הסופר-מיני טויוטה יאריס שמרה על מחירה בגרסאות הבנזין, אך הגרסאות ההיברידיות התייקרו ב-1,000-6,000 שקלים ומחירן מתחיל ב-114,900 שקלים.

טויוטה קורולה הייבריד בגרסת הסדאן התייקרה ב-2,000-3,000 שקלים ומחירה מתחיל כעת מ-140,900 שקלים. הופסק שיווק גרסת הבנזין ברמת הגימור Sun וכעת נמכרת רק גרסת ה-Sense ללא שינוי במחיר. טויוטה קורולה האצ'בק שמרה על מחירה ואילו גרסת הסטיישן התייקרה ב-2,000 שקלים ומחירה מתחיל מ-141,900 שקלים.

רכב הפנאי טויוטה C-HR התייקר ב-1,000-2,000 שקלים ומחירו מתחיל כעת ב-145,900 שקלים. לצד זאת גרסת ה-Lunch Edition שמרה על מחירה והופסק שיווק גרסת C-oncept.

טויוטה ראב 4 התייקר ב-1,000 שקלים בגרסאות הבנזין ומחירן מתחיל מ-181,900 שקלים. הגרסאות ההיברידיות התייקרו ב-2,000 שקלים ומחירן מתחיל מ-182,900 שקלים, פרט לגרסת ה-E-xclusive הבכירה שמחירה נותר 250,000 שקלים.

טויוטה לנד קרוזר, פריוס, קאמרי, היילנדר, היילקס, פרואייס וסיטי שמרו על מחירי 2020. במקרה של הפרואייס הופסק שיווקן של הגרסאות הידניות.

טויוטה קורולה

יגואר

יגואר I-Pace החשמלי הציג התייקרות של מעל 100,000 שקלים ומחיר גרסת הכניסה עומד כעת על 571,000 שקלים ואילו מחיר הגרסה הבכירה התייקר ב-118,000 שקלים ועומד על 626,000 שקלים.
יגואר F-Pace הוזדל בגרסת ה"פרסטיג' פלוס" ב-1,000 שקלים ומחירו עומד על 429,000 שקלים, שיווק גרסת הכניסה "פרסטיג'" הופסק. כמו כן גם שיווקה של גרסת S של ה-E-Pace הופסק.

יגואר I-PACE

יונדאי

יונדאי אקסנט התייקרה ב-1,000 שקלים ומחירה החדש עומד כעת על 118,900 שקלים לגרסת ה-1.4 ליטרים ו-120,900 לגרסת ה-1.6 ליטרים. מתיחת פנים צפויה להגיע בקרוב.

יונדאי איוניק, הדגם הנמכר ביותר של המותג, התייקרה בשיעור של כ-1,000-2,000 שקלים ומחיר מתחיל כעת ב-143,900 שקלים. מחיר הגרסה החשמלית נותר ללא שינוי.

יונדאי סונטה הייבריד התייקרה גם כן בשיעור של 1,000-2,000 ומחירה מתחיל כעת ב-183,900 שקלים.

הג'יפון הקטן יונדאי וניו התייקר ב-1,000-2,000 שקלים ומחיר גרסאות ה"פרימיום" וה"סופרים" עומד כעת על 119,900 ו-123,900 בהתאמה. גרסת הכניסה "אינספייר" שמרה על מחירה ולצד זאת נוספה גרסה חדשה בשם "אינטנס" המיועדת לציי רכב ולעסקאות אפס קילומטר, במחיר זול ב-100 שקלים בלבד מזה של גרסת הפרימיום. הפערים האבזור כולל ויתור על פנסים עוקבי פניה, מראות צד מתקפלות, בקרת אקלים וחישוקי 17 אינץ', ובמקומם יש חישוקי 15 אינץ'.

ג'יפון קטן נוסף, יונדאי קונה, שמר על מחיר מרבית הגרסאות והתייקר ב-2,000 שקלים רק בגרסתו ההיברידית ברמת הגימור "פרימיום" אשר מחירה החדש עומד כעת על 141,900 שקלים.

מחירי יונדאי סנטה פה המחודש ויונדאי פליסייד החדש נותרו ללא שינוי וכך גם מחירי יונדאי i10, i20, אלנטרה ו-i800 המסחרית. כמו כן הופסק זמנית שיווקם של יונדאי i30 עד הגעתה של מתיחת הפנים, וכן נעצר השיווק של יונדאי טוסון עד להגעת הדור החדש במהלך הרבעון השני של השנה.

יונדאי סונטה

לנד רובר

ריינג' רובר וולאר הוזל ב-26,000-44,000 שקלים בגרסאות הבנזין S ו-SE ומחירו מתחיל כעת ב-494,000 שקלים. ריינג' רובר ספורט הוזל בגרסת HSE דיזל 250 כ"ס ב-30,000 שקלים ומחירה של גרסה זו עומד כעת על 748,000 שקלים. גם גרסת ה-V8 HSE הוזלה בסכום של 10,000 שקלים ומחירה עומד על 978,000 שקלים.
גם הדיפנדר מציג הוזלות קלות, כאשר גרסת הכניסה S דיזל בעלת 5 מושבים הוזלה ב-3,000 שקלים ומחירה עומד על 495,000 שקלים ומהצד השני הגרסה היקרה ביותר SE בנזין הוזלה גם כן ב-3,000 שקלים ומחירה החדש עומד על 665,000 שקלים.

לנד רובר דיפנדר 110

לקסוס

מחירון לקסוס לשנת 2021 לא עבר התייקרות ואף חלק מהדגמים הוזלו. כך למשל גרסת הכניסה בעלת מנוע בנזין של רכב הפנאי לקסוס UX תוצע כעת ברמת הגימור "אקזקיוטיב" במחיר של 199,900 שקלים (זול ב-10,000 שקלים מגרסת ה"לאקשרי"), הגרסאות ההיברידיות הוזלו בשיעורים של 5,000-7,000 שקלים ומחירן מתחיל כעת ב-214,900 שקלים.

הוזלות נוספות המחודשים האחרונים התקיימו בלקסוס ES כאשר גרסת הכניסה שמרה על מחירה אך גרסת הביניים "פרימיום הוזלה ב-24,100 שקלים והגרסה הבכירה High Premium הוזלה ב-30,100 שקלים ומחירן עומד כעת על 324,900 ו-339,900 שקלים, בהתאמה.

כמו כן הופסק שיווק לקסוס CT, לקסוס IS נותרה בגרסת ה-High Premium בלבד ואילו שיווק ספינת הדגל לקסוס LS עצר זמנית עד להגעת מתיחת הפנים בסוף הרבעון הראשון של השנה. בנוסף תושק בקרוב לקסוס LC קבריולה ולקסוס IS המעודכנת בגרסת F-Sport אשר תגיע בתקינה אמריקאית.

לקסוס UX

מאזדה

המשפחתית מאזדה 3 התייקרה ב-1,500 שקלים בגרסאות הסדאן, אשר מחירן יתחיל מעתה ב-139,500 שקלים. גרסת ההאצ'בק התיקרה ב-500 שקלים והיא תעלה 148,500 שקלים.

מאזדה CX-30 התייקרה ב-1,000 שקלים בכל הגרסאות ומחירה יתחיל ב-152,900 שקלים. המחירים של מאזדה 2, דמיו, CX-3, מאזדה 6, מאזדה CX-5 ו-MX-5 נותרו ללא שינוי.

מאזדה 3

מיצובישי

מיצובישי ספייס סטאר התייקרה ב-500-2,000 שקלים ומחירה מתחיל כעת ב-79,900 שקלים. גרסת ה"פרימיום" הבכירה שמרה על מחירה וכך גם אצל מיצובישי אטראז'.

גם רכבי הפנאי מיצובישי ASX, אקליפס קרוס, האאוטלנדר הפופולרי והטנדר מיצובישי טרייטון שמרו על מחירי 2020.

התייקרות נוספת חלה בגרסת הפלאג אין של האאוטלנדר כאשר שלושת רמות הגימור התייקרו ב-5,000 שקלים ומחירו החדש מתחיל כעת ב-199,900 שקלים.

מיצובישי טרייטון

מרצדס

אצל יצרנית היוקרה חלו עדכוני מחירים שמגיעים עד 90,000 שקלים. מרצדס A קלאס בגרסת Advanced התייקרה ב-10,000 שקלים ומחירה עומד על 229,900 שקלים. גרסת הקופה-ארבע-דלתות CLA התייקרה בגרסת 180 Coupe Edition ב-2,000 שקלים ומחירה עומד על 277,900 שקלים. כמו כן גם גרסאות ה-200 התייקרו בשיעור דומה ומחירן מתחיל מ-337,900 שקלים וכך גרסאות ה-35 ו-45 AMG שמחירן עומד על 471,900 ו-571,000 בהתאמה. הקופה-ארבע דלתות הגדולה CLS התייקרה בגרסת ה-350 בכ-20,000 שקלים ומחירה עומד על 684,899 שקלים.

רכב הפנאי GLA התייקר ב-4,000 שקלים בכל רמות הגימור ומחירו מתחיל כעת ב-293,900 שקלים. ה-GLE התייקר ב-5,000 שקלים בכל רמות הגימור ומחירו החדש מתחיל ב-614,000 שקלים. מכונית הספורט AMG GT בגרסת ה-4 דלתות התייקרה בשיעורים של 45,000-90,000 שקלים ומחירה החדש מתחיל ב-1,050,000 שקלים.

מרצדס AMG GT4

ניסאן

רכב הפנאי הקומפקטי ניסאן קשקאי בגרסת הדיזל "אסנטה טק" הוזל ב-1,000 שקלים ומחירו עומד על 157,990 שקלים, מחירי שאר הגרסאות נותרו ללא שינוי. רכב הפנאי הגדול ניסאן אקסטרייל הוזל בשיעורים של 200-5,200 שקלים ומחירו מתחיל כעת ב-166,990 שקלים לגרסת 5 מושבים או 177,990 לגרסת 7 מושבים.

המכונית החשמלית ניסאן ליף הוזלה ב-1,200 שקלים ומחירה מתחיל ב-159,990 שקלים בעוד הטנדר ניסאן נבארה התייקר ב-3,000 שקלים ומחירו עומד על 247,990 שקלים. שאר דגמי ניסאן שמרו על מחירי השנה שעברה.




ניסאן אקסטרייל

סובארו

במחירון ינואר 2021 רוב דגמי סובארו שמרו על מחיר השנה שעברה, פרט לסובארו XV Crosstrek Plus שהתייקר ב-3,000 שקלים ומחירו עומד כעת על 162,900. כמו כן נזכיר כי בסוף שנת 2020 התייקרו גרסאות ה"קרוסטרק" ב-2,000 שקלים ל-154,900 שקלים.

בנוסף עודכנו אז גם גרסאות סובארו פורסטר. רמת הגימור Z הוזלה ב-1,000 שקלים אך נפרדה ממושב הנהג החשמלי וכניסה והנעה ללא מפתח ומחירה עומד על 171,900 שקלים, רמת הגימור X התייקרה ב-4,000 שקלים ומחירה עומד על 186,900 שקלים, גרסת ה-XS התייקרה גם היא ב-4,000 שקלים לצד תוספות אבזור כגון תא מטען חשמלי, חימום לגלגל ההגה ומסך מולטימדיה בגודל 8 אינץ' (במקום 6.5") ומחירה עומד על 196,900 שקלים ואילו גרסת Sport התייקרה אז ב-3,000 שקלים יחד עם תוספת חימום לגלגל ההגה ומחירה עומד על 202,900 שקלים.

סובארו פורסטר

סיאט

היבואנית לא העלתה מחירים עם תחילת חודש ינואר, אך לקראת סוף 2020 חלה התייקרות של 2,000 שקלים בגרסאות ה"סטייל" וה-FR של סיאט איביזה, לצד התייקרות של 3,000 שקלים בגרסת ה"סטייל" של סיאט ארונה.

סיאט לאון

סיטרואן

סיטרואן גרנד C4 ספייסטורר (7 מושבים) בגרסת הדיזל "אקסקלוסיב" התייקרה ב-2,000 שקלים ומחירה עומד על 179,990 שקלים. יחד עם זאת לא משווקות עוד גרסאות הספייסטורר 5 מושבים (קצר) "אקסקלוסיב" 1.2 בנזין או "קומפורט פק" 1.5 דיזל. שאר הגרסאות נותרו ללא שינוי.

הג'יפון הקומפקטי C5 איירקרוס הציג התייקרות מסויימת בחודש שעבר כאשר גרסת הכניסה Feel בעלת מנוע 1.5 ליטרים דיזל התייקרה ב-4,000 שקלים ומחירה החדש הוא 156,990 שקלים, זאת לצד עדכון רשימת האבזור עם פריטים כגון חישוקי 18 אינץ' (במקום 17") ולוח מחוונים דיגיטלי. גרסת הבנזין 1.6 ליטרים התייקרה ב-2,000 שקלים ל-165,990 שקלים, אך ללא תוספת אבזור. גרסת הדיזל "שיין פק"מקבלת גם היא תוספות אבזור (מושב נהג חשמלי וחימום למושבים) והיא התייקרה בחודש שעבר ב-5,000 שקלים כך שמחירה החדש עומד על 179,900 שקלים, בדומה לגרסת הבנזין המאובזרת.

המסחרית הקטנה סיטרואן ברלינגו שמרה על מחירי 2020, לצד הפסקת שיווק גרסאות הבסיס Live הידניות בהספקים של 75 ו-100 כ"ס. המסחרית בגודל בינוני סיטרואן ג'מפי התייקרה בשיעורים של 3,000 שקלים ומחירה מתחיל מ-179,990 שקלים. מחירי סיטרואן C3 המחודשת, C3 איירקרוס והקקטוס נותרו ללא שינוי.

סיטרואן C5 איירקרוס

סקודה

מכונית המנהלים סקודה סופרב מציגה התייקרות של 4,000 שקלים ברמת הגימור סטייל המשודכת למנועי 1.5 (150 כ"ס) ו-2.0 ליטרים (190 כ"ס) ומחירן עומד כעת על 202,990 ו-215,990 שקלים בהתאמה. כמו כן גם גרסת L&K בעלת מנוע 2.0 ליטרים 190 כ"ס התייקרה ב-6,000 שקלים ומחירה עומד על 236,990 שקלים כאשר גרסאות הספורטליין ו-L&K הבכירות (280 כ"ס, הנעה כפולה) התייקרו בכ-6,500 ש"ח ומחירן עומד כעת על 273,990 שקלים.

כמו כן, גרסאות סקודה קודיאק 2.0 ליטרים 4X4 בהספק של 190 כ"ס שודרגו ל-200 כ"ס ובהתאם מחירן התייקר ב-2,500 שקלים ועומד כעת על 238,490 לגרסת "סטייל" ו-266,490 לגרסת L&K.

פרט לסופרב, כל דגמי סקודה האחרים - פאביה, סקאלה, אוקטביה ורכבי הפנאי קאמיק וקארוק - שמרו על מחירי 2020.

סקודה סופרב

פולקסווגן

פולקסווגן פולו הידנית (95 כ"ס) התייקרה ב-3,000 שקלים ומחירה עומד על 96,900 שקלים בעוד הגרסה האוטומטית עם המנוע הדומה שמרה על מחירה. גרסת ה-115 כ"ס התייקרה ב-1,000 שקלים ומחירה עומד על 124,900 שקלים.

מחיר הג'יפון הקטן פולקסווגן טי קרוס נותרו ללא שינוי, בעוד שמות רמות הגימור שונו (בדומה לטיגואן – Life ו-Life Plus), ללא שינוי באבזור אך ההספק ירד קלות ל-110 כ"ס (בדומה לשינוי אותו עברה סקודה סקאלה). גם הטיגואן והפאסאט שמרו על מחירי 2020.

פולקסווגן פולו

פורד

הפוקוס התייקרה בגרסת ה-ST ליין ב-2,000 שקלים ומחירה עומד על 131,900 שקלים. גם גרסאות האקטיב התייקרו בשיעור דומה, אך גרסאות הסדאן שמרו על מחירן.

הקוגה שומר על מחירו בגרסת הטרנד X הבסיסית, ויתר הגרסאות לא משווקות עוד. גם האדג' והאקספלורר שמרו על מחירם, כאשר גם באגף המסחריות לא חלו שינויי מחיר משמעותיים.

פורד פוקוס

פיאט

בקרב דגמי פיאט 500 ופיאט 500 קבריולה לא חל שינוי במחירון, אך בחטיבת המסחריות פיאט דובלו בגרסת Panorama התייקרה ב-5,000 שקלים ומחירה עומד על 169,900 שקלים (שאר הגרסאות שמרו על מחירי 2020).
כמו כן פיאט דוקטו התייקרה בחלק מהגרסאות בשיעורים של 7,000-15,000 שקלים, כאשר מחירה מתחיל כעת ב-220,000 שקלים ומגיע עד 290,000 שקלים (ללא מע"מ).

פיאט דוקטו

פיג'ו

רכב הפנאי הקטן פיג'ו 2008 הציג התייקרות בכל רמות הגימור בשיעורים של 1,000-5,000 שקלים. מחיר גרסת הכניסה בעלת מנוע בנזין עומד על 128,990 שקלים בעוד גרסת הדיזל תעלה 134,990 שקלים.

רכב הפנאי הקומפקטי פיג'ו 3008 המחודש שמר על מחירי 2020 במרבית הגרסאות, כאשר גרסת הדיזל "פרימיום" התייקרה בחודש שעבר ב-5,000 שקלים ומחירה עומד על 187,990 שקלים. לצד זאת נוספה רמת גימור "אקטיב פק" המצויידת במספר מערכות בטיחות נוספות לגרסת ה-1.6 ליטרים בנזין במחיר של 172,990 שקלים (תוספת של 3,000 שקלים לעומת גרסת ה"אקטיב").

רכב הפנאי 7 מושבים פיג'ו 5008 שמר על מחירי 2020, ולקראת הגעתה של מתיחת הפנים הופסק שיווקן של גרסאות ה-1.6 ליטרים (בנזין) "אקטיב" וה-1.5 ליטרים (דיזל) "פרימיום".

הבוקסר המסחרי התייקר בשיעורים של 2,000 שקלים במרבית הגרסאות, אך גרסתו הקצרה והנמוכה דווקא הוזלה ב-6,000 שקלים ומחירה עומד על 220,000 שקלים (לא כולל מע"מ). מחירי פיג'ו 208 ו-508 נותרו ללא שינוי.

פיגו 2008

קאדילק

רכב הפנאי הקטן קאדילק XT4 שמר על מחירו. ה-XT5 לעומתו שמר על מחיר גרסת הכניסה 2.0 ליטרים Premium Luxury 2X4, בעוד גרסת ה-3.6 ליטרים Sport 4X4 אף הוזלה ב-20,000 שקלים ומחירה החדש הוא 369,990 שקלים.

רכב הפנאי הגדול XT6 מציג התייקרות של 15,090 בגרסת הכניסה Premium Luxury ומחירה עומד על 414,990, ואילו גרסת ה-Sport שמרה על מחירה.

קאדילק XT6

קיה

קיה פיקנטו הקטנה נפרדה ממנוע ה-1.0 ליטר ואילו גרסאות ה-1.2 ליטר התייקרו ב-1,000 שקלים ומחירן מתחיל כעת מ-83,500 שקלים. מחיר גרסת ה-GT Line נותר ללא שינוי ושיווק גרסת ה-X Line הופסק.

הסופר מיני קיה ריו התייקרה ב-1,000 שקלים ומחירה החדש עומד על 105,900 שקלים. קיה סיד האצ'בק שמרה על מחירה וכך גם גרסת הסטיישן עם מנוע הבנזין, בעוד לוגמת הסולר התייקרה ב-2,000 שקלים ומחירה החדש עומד על 145,900 שקלים.

קיה סטוניק התייקר בכל הגרסאות ב-1,000 שקלים. מחיר הסטוניק 1.4 ליטר מתחיל כעת ב-105,900 שקלים ואילו גרסת ה-1.0 ליטר טורבו מתחילה כעת ב-118,500 שקלים.

גם קיה סלטוס התייקר ב-1,000 שקלים בכל רמות הגימור ומחיר מתחיל כעת ב-134,900 שקלים. קיה אקסיד התייקר בגרסת הכניסה בלבד ב-1,600 שקלים ומחירה עומד על 139,500 שקלים.

קיה נירו הייבריד התייקר בגרסת ה-EX ב-5,000 שקלים בעוד שאר הגרסאות שמרו על מחירן לצד הפסקת שיווק גרסת ה-LX. מחיר הנירו פלאג-אין נותרו ללא שינוי. קיה ספורטז' התייקר במרבית הגרסאות בשיעורים של כ-1,000-3,000 שקלים ומחירו החדש מתחיל כעת ב-144,900 שקלים.

מכונית המנהלים קיה אופטימה שמרה על מחירה ואילו שיווקה הסדיר של מכונית המנהלים הספורטיבית קיה סטינגר הופסק (אם כי ניתן יהיה לרכוש אותה בהזמנה מיוחדת). השיווק של קיה קרניבל וסורנטו הופסק זמנית עד להגעת הדורות החדשים.

קיה אקסיד

רנו

הקליאו החדשה התייקרה בגרסאות האוטומטיות בשיעורים של 2,000-3,000 שקלים ומחירה מתחיל ב-105,990 שקלים, הגרסה הידנית שמרה על מחירה. רנו קפצ'ור החדש שמר על מחיר גרסת הכניסה אך גרסאות ה"אקזקיוטיב" וה"אדישן-1" התייקרו ב-1,000-2,000 שקלים ומחירן עומד על 133,990 ו-141,990 שקלים, בהתאמה.

המשפחתית גרנד קופה התייקרה גם היא בשיעורים של 2,000-3,000 שקלים ומחירה מתחיל כעת ב-139,990 שקלים. גרסת הסטיישן התייקרה גם כן ב-3,000 שקלים ומחירה החדש עומד על 139,990 שקלים. רנו מגאן RS שמרה על מחירה כמו גם הג'יפון הקומפקטי רנו קדג'אר, אך רכב הפנאי הגדול - קולאוס, התייקר ב-3,000 שקלים בגרסת הכניסה ומחירו החדש עומד על 167,990. המיניוואן גרנד סניק התייקר בגרסת הכניסה ב-2,000 שקלים ומחירו עומד על 166,990 שקלים.

בתחום המסחרי, רנו קנגו שמר על מחירו, רנו טראפיק התייקר בשיעור של 2,000-3,000 שקלים ומחיר מתחיל כעת ב-236,990 שקלים. המסחרית הגדולה רנו מאסטר התייקרה בשיעורים של 1,000-2,000 שקלים ומחירה מתחיל כעת ב-224,000 שקלים (ללא מע"מ) לגרסאות ה-3.5 טון ו-216,000 שקלים (ללא מע"מ) לגרסאות ה-4.5 טון.

רנו קליאו

שברולט

שברולט ספארק בגרסת LT+ התייקרה ב-500 שקלים בלבד ומחירה עומד על 82,990 שקלים. גרסת ה"פרימיר" שמרה על מחירי 2020 וכך גם בדגמי שברולט מאליבו, קמארו, בלייזר, סילברדו והג'יפון החדש שברולט טריילבלייזר.

כפי שדיווחנו עם השקת הטריילבלייזר, רכב הפנאי שברולט אקווינוקס התייקר ב-10,000 שקלים בגרסת הכניסה LS ומחירו עומד כעת על 159,990 שקלים. גרסאות ה-LT+ וה-LTZ התייקרו ב-3,000 ו-2,000 שקלים (בהתאמה).

הטראוורס הגדול התייקר רק בגרסת ה-LT 4X4 שמצויידת כעת ב-8 מקומות ומחירה עומד על 306,990 (התייקרות של 2,000 שקלים לעומת גרסת ה-7 מקומות ששווקה).

הסוואנה המסחרית התייקרה בגרסתה הקצרה ב-10,000 שקלים ומחירה עומד על 248,990, כאשר מחיר הגרסה הארוכה נותר לא שינוי אך גרסת ה-MAX הארוכה התייקרה ב-20,000 שקלים ומחירה עומד כעת על 209,990 שקלים.

שברולט אקווינוקס

אצל DS, אופל, סאנגיונג, GAC, איסוזו, גי'פ, אינפיניטי, אבארט, איווקו, קרייזלר וראם - לא חלו שינויים בתמחור.

למאמר זה התפרסמו 4 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. מחירים מופקעים 
    י.ג., 05-01-2021

    קומבינציית הון-שלטון שוב עובדת לרעת האזרח מן השורה וכבכל שנה מוצאים 'נוסחה' להעלאת מחירים בשיעור כזה או אחר. איך ייתכן שהדולר והיורו נחלשים מול השקל ובכל זאת מחירי המכוניות לא מוזלים (למעט מבצעים נקודתיים)? הפתרון: לא לקנות מכוניות חדשות ולתת למכוניות להחליד ולהירקב אצל היבואנים. אם ממש מוכרחים להחליף רכב, יש לא מעט היצע של מכוניות משומשות טובות מאוד.

    סגור תגובה

  • 2. פשוט מאוד תפסקו לקנות מכוניות חדשות  
    יאיר, 06-01-2021

    הממשלה הכי חזירה שהייתה בתולדות מדינת ישראל.
    לא יודעים שובע מכסף ועוד ועוד כסף על חשבון האזרח הקטן.
    שהמכוניות יעמדו בנמלים שיחכו לנו בסיבוב.
    בושה וחרפה של מחירים שלא באמת שווים את הכסף,מדינה בפשיטת רגל בכל תחום.

    סגור תגובה

  • 3. נועם 
    יש גם שלא העלו, 06-01-2021

    הרבה יבואנים לא העלו מייד את המחירים, ראיתי שהנירו אורבן נשארה ללא שינוי. לא ברור לי למה לא מעודדים עוד היברידיות וחשמליות

    סגור תגובה

  • 4. פשוט אל תקנו מכוניות חדשות 
    גוני , 12-01-2021

    מכוניות מזהמות, מרעישות ויקרות.
    תעשו לעצמכם ולסביבה טובה. אל תרכשו מכוניות חדשות.
    ללא קשר למחיר. חיי כולם יראו טוב יותר.

    סגור תגובה

חזור למעלה