דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

דאצ'יה דאסטר הבא יהיה היברידי

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • הדאסטר הבא יוותר על מנוע הדיזל
  • מערכות בטיחות יצטרפו סוף סוף למפרט
  • גם הנעה היברידית היא חלק מהתכנון

דאצ'יה דאסטר, להיט המכירות של מותג הלואו קוסט מבית רנו, יוצג בשנה הבאה בדור שלישי וחדש לחלוטין - לאחר שכבר נמכר בשני מיליון עותקים מסביב לגלובוס. הוא יתבסס על פלטפורמת CMF-B המודרנית של בעלת הבית רנו-ניסאן, וזו תאפשר לראשונה לשלב בו מערכות בטיחות אקטיביות ובהן בלימת חירום אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית ושמירת נתיב.

הוא צפוי לשמור על ממדים דומים לדאסטר היוצא עם מקום לחמישה נוסעים כבעבר, אך תמונות ריגול שפורסמו ברשת חושפות כי העיצוב שתציג דאצ'יה צפוי להפוך זוויתי יותר, קשוח ואגרסיבי עם יחידות תאורה מקוריות בהשראת הביגסטר, קונספט שהוצג לפני כשנתיים.

למרות שמערכת ההנעה הכפולה לא מוצעת בדגמים המקבילים על בסיס הפלטפורמה (למשל רנו קפצ'ור וניסאן ג'וק), דאצ'יה כן צפוי לשלב אותה בדאסטר במטרה לשמור על מעמדו כאחד מרכבי הפנאי כפולי ההנעה הזולים בשוק. כבעבר הוא יוצע בגרסת ההנעה הכפולה רק עם תיבת שישה הילוכים ידנית, עם הילוך ראשון קצר במיוחד המשמש כמעין תחליף להילוך כוח. 

עוד לא ברור אלו מנועים ישולבו בו, אבל נראה כי הדיזל המשובח (מכונה K9K) ששירת בשני הדורות הקודמים, לא יוצע עוד, שכן גם בעלת הבית רנו מפסיקה לשלב אותו בדגמיה העדכניים. הוא כן צפוי להציע מנוע בנזין מוגדש עם ארבעה צילינדרים בנפח 1.33 ליטר ומערכת היברידית קלה, וככל הנראה גם את המנוע ההיברידי העדכני של רנו.

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה