דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

בקרוב בישראל: הרכבים שיגיעו ב-2021

Getting your Trinity Audio player ready...

בשנה החולפת ידע שוק הרכב הישראלי טלטלות לא פשוטות בשל משבר הקורונה, אך בחודשיים האחרונים נראה כי המחסום נפרץ ולא מעט דגמים חדשים הגיעו לראשונה לישראל - חלקם באיחור ניכר. במהלך השנה הקרובה ימשך קצב ההשקות המואץ, ואצל חלק מהיבואנים שנת 2021 תהיה סוערת במיוחד: לכלמוביל יש לא מעט השקות במותגי יונדאי ומיצובישי, אצל צ'מפיון מוטורס מתחדשים מספר דגמים משמעותיים (בראשם פולקסווגן גולף) ואצל אחרים נפגוש לא מעט דגמים היברידיים וחשמליים. גם מותגים חדשים ידרכו השנה לראשונה בישראל, בהם טסלה ומספר מותגים סיניים שימכרו כאן רכבים חשמליים. 

ברשימה שלפניכם ריכזנו את כל הדגמים שצפויים להגיע לישראל בשנה הקרובה - ומדובר בעשרות רבות של רכבים מכל הסוגים והמינים. שתי הערות לפני שמתחילים: ראשית, צריך לזכור שלא כל הדגמים שמופיעים ברשימה אכן יגיעו לישראל. יבואני הרכב לא תמיד מצליחים לעמוד בהבטחות, ולפעמים ישנם עיכובים או ביטולים של השקות מתוכננות. שנית, יהיו כנראה דגמים שיגיעו ארצה בהפתעה, בלי שידענו עליהם עד כה. שנתחיל?

קיצורי דרך:
מכוניות קטנות | מכוניות משפחתיות | מנהלים | רכבי פנאי קטנים | רכבי פנאי קומפקטיים | רכבי פנאי גדולים | ספורט ויוקרה | רכבי פנאי יוקרתיים | מיניוואנים ומסחריות | המותגים החדשים שבדרך


מכוניות קטנות

דאצ'יה סנדרו - הסופר מיני של מותג הלואו-קוסט הרומני תנחת אצלנו השנה בדור חדש ומתקדם מבעבר. ביחס לדור היוצא השינויים דרמטיים: המימדים גדלו משמעותית, נוספו מערכות בטיחות אקטיביות ותיבת ההילוכים הרובוטית הוחלפה בתיבה רציפה. גם גרסת סטפווי מוגבהת תגיע, כמובן - אך היבואנית כבר הצהירה כי המחירים יהיו גבוהים מאלו של הדור היוצא.

מתי בישראל? מחצית 2.

לכתבה המלאה >>

דאצ'יה סנדרו 2021

יונדאי i20 - דור חדש למכונית הסופר-מיני המצליחה יגיעה ארצה בשנה הקרובה עם עיצוב מחודד וספורטיבי מבעבר. המימדים השתנו מעט - האורך דומה, הרוחב גדל ואילו הגובה דווקא קוצץ - וכל זה הגיע עם הפחתה קלה במשקל. מסך מולטימדיה בגודל 10.25 אינץ' משדרג את האווירה בתא הנוסעים, ואל מנועי הטורבו המוכרים (1.0 ליטר, 120 כ"ס) נוספה מערכת מיקרו-היברידית.

מתי בישראל? רבעון 2 / 3.

לכתבה המלאה >>

יונדאי i20 2021

סקודה פאביה - הדור החדש של הפאביה טרם הוצג, אך אצל סקודה בדרך כלל אין הפתעות. הפלטפורמה תהיה ה-MQB A0 שמשרתת גם את סיאט איביזה ופולקסווגן פולו, מנוע הטורבו בנפח 1,000 סמ"ק צפוי להמשיך מהדור הקודם ורק שאלת הגודל נותרת פתוחה - כלומר, הדרך שבה תיצור סקודה את הבידול בין הפאביה לסקאלה.

מתי בישראל? רבעון 3.

פולקסווגן פולו - אצל האחות של הפאביה נפגוש השנה מתיחת פנים, כאשר גם במקרה הזה הפרטים טרם נחשפו. לא נופתע אם השינויים יתרכזו בעיקר בעיצוב החיצוני (שיתקרב כנראה לגולף החדשה) ובמערכת המולטימדיה.

מתי בישראל? רבעון 3.

פיאט 500 - דור חדש למכונית הרטרו הקסומה כבר עושה בימים אלו את צעדיו הראשונים בישראל. בהתאם לרוח התקופה, ה-500 החדשה מציעה הנעה חשמלית בלבד, עם הספק של 95 או 118 כ"ס וטווח נסיעה של 180 עד 320 ק"מ, בהתאם לגרסה. המימדים גדלו במעט ביחס לדור היוצא, אך הקסם עדיין נשאר.
מתי בישראל? רבעון 3

לכתבה המלאה >>

פיאט 500 2021

קיה פיקנטו - מכונית המיני הפופואלרית תעבור השנה מתיחת פנים, שכבר הוצגה בעולם די מזמן - אך היבואנית בחרה לצבור מלאי מהדגם הנוכחי במטרה לדחות את הגעת הדגם המעודכן ככל הניתן. הסיבה: לפיקנטו המעודכנת תהיה תיבת הילוכים  רובוטית בעלת מצמד יחיד, בדומה ליונדאי i10 החדשה, והשינוי הזה עלול להרתיע חלק מהלקוחות. בנוסף לתיבה החדשה, גם מסך המולטימדיה גדל והיצע מערכות הבטיחות הורחב.

מתי בישראל? רבעון 3.

לכתבה המלאה >>

קיה פיקנטו 2021

רנו קליאו - הדור החדש של הקליאו, שבימים אלו חוגג שנה שלמה בישראל, יקבל בשנה הקרובה גם גרסה היברידית שתאפשר לו להתחרות בטויוטה יאריס והונדה ג'אז. לגרסה החסכונית של הקליאו יהיה מנוע בנזין בהספק של 90 כ"ס לצד מנוע חשמלי בהספק של 40 כ"ס, ולדברי היצרנית - המנוע החשמלי יפעל לבדו במשך 70% מזמן הנסיעה.

מתי בישראל? רבעון שלישי. ולא, לא עשינו העתק-הדבק...

רנו קליאו 2021


מכוניות משפחתיות

דאצ'יה לוגאן - לאחר הסנדרו החדשה, תגיע ארצה גם גרסת הסדאן שמבוססת עליה לחלוטין. החידושים כוללים גם כאן מימדים מוגדלים, מערכות בטיחות אקטיביות ותיבת הילוכים רציפה, כאשר גרסאות הסטיישן - שזכו אצלנו לאהדה גדולה יותר - עדיין לא נחשפו.

מתי בישראל? רבעון 4

לכתבה המלאה >>

דאצ'יה לוגאן 2021

יונדאי אלנטרה - משפחתית הסדאן האמריקאית של יונדאי, שכבר מכרה קרוב ל-14 מיליון עותקים בעולם, תגיע אלינו השנה בדור חדש. העיצוב חדש לחלוטין ומזכיר מאוד את זה של הסונטה החדשה, ובחזית יש הפתעה: יחידת הנעה היברידית, זהה לזו שמותקנת ביונדאי איוניק.

מתי בישראל? רבעון 3.

לכתבה המלאה >>

יונדאי אלנטרה 2021

יונדאי אקסנט - ציי הרכב יפגשו השנה במתיחת פנים שעברה המשפחתית הקטנה. הפרטים טרם נחשפו.

מתי בישראל? רבעון 1.

יונדאי i30 - המשפחתית האירופאית של יונדאי עברה גם היא חידוש בשנה האחרונה. גם כאן יש עיצוב מחודד יותר, לצד מסך מולטימדיה גדול מבעבר ושני חידושים מסקרנים בתחום יחידות ההנעה: מנוע הטורבו בנזין בנפח 1.0 ליטר מקבל לראשונה תיבה כפולת מצמדים, ואילו מנוע הטורבו-בנזין בנפח 1.4 ליטרים גדל ב-100 סמ"ק ומקבל עוד 20 כ"ס - 160 כ"ס בסך הכל. גם מערכות הבטיחות עברו שדרוג.

מתי בישראל? רבעון 2.

לכתבה המלאה >>

יונדאי i30 2021

סוזוקי סווייס - קורולה סטיישן, מכירים? אז בשנה הקרובה תציג סוזוקי מכונית זהה לחלוטין, רק עם סמל אחר. המטרה - הורדת ממוצעי הפליטות בשוק האירופי. אם על הדרך נצליח כאן לקנות קורולה יותר בזול, לא נתנגד.

מתי בישראל? רבעון 4.

לכתבה המלאה >>

סוזוקי סוואס 2021

סיטרואן C4 - השנה תחזור אלינו סיטרואן C4 המשפחתית, הפעם בסגנון שונה לגמרי: כבר לא משפחתית האצ'בק מסורתית, אלא מראה שמזכיר יותר רכבי פנאי-קופה עם עיצוב מוקפד, תא נוסעים אלגנטי ומערכת מתלים פרוגרסיבית שכבר הוצגה ב-C5 איירקרוס. את ה-C4 ניתן יהיה לקבל בגרסה חשמלית מלאה, עם המנוע שמוכר מפיג'ו 208 ו-2008, או עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.2 ליטרים (130 כ"ס).
מתי בישראל? רבעון 2.

לכתבה המלאה >>

סיטרואן C4 2021

סקודה אוקטביה - גם במקרה של האוקטביה, כמו אצל האחות סיאט לאון, יש גרסה ספורטיבית שתגיע בוודאות וגרסת פלאג-אין הייבריד אשר שיווקה מוטל בספק. הגרסה הספורטיבית זוכה לכינוי המוכר RS, והיא תציע הספק של 245 כ"ס וכמובן עיצוב קרבי בהתאם.

מתי בישראל? רבעון 1.

לכתבה המלאה >>

סקודה אוקטביה RS 2021

פולקסווגן גולף - אחת המשפחתיות הנמכרות ביותר בכל הזמנים, פולקסווגן גולף, תנחת בישראל בדור חדש ושמיני במספר כבר בתחילת השנה. בין השינויים: מימדים מוגדלים, תא נוסעים בעיצוב חדש לחלוטין שמבוסס מסכי מגע וגם הנעה מיקרו-היברידית. גרסאות הפלאג-אין הייבריד ינחתו רק בשלב מאוחר יותר, אם בכלל, אבל ה-GTI הספורטיבית תתייצב כאן בהקדם, ככל הנראה.

מתי בישראל? רבעון 1.

לכתבה המלאה >>

פולקסווגן גולף 2021

קופרה לאון - אחרי שסיאט לאון נחתה כאן בימים האחרונים, תצטרף אליה גם הגרסה הספורטיבית תחת שם המותג הנפרד "קופרה". היצרנית מציעה בעולם לא פחות מ-4 יחידות הנעה שונות, כולל גרסת פלאג-אין הייבריד, אך אלינו היא ככל הנראה תגיע עם מנוע דומה לזה של הדור היוצא: 2.0 ליטר טורבו, 300 כ"ס והנעה קדמית.

מתי בישראל? רבעון 2.

לכתבה המלאה >>

קופרה לאון 2021

רנו גרנד קופה - המשפחתית של רנו, שמשווקת אצלנו כ"מגאן" בגרסת הסטיישן וכ"גרנד קופה" בגרסת הסדאן, תגיע השנה לאחר שעברה מתיחת פנים. מלבד שינויים קלים בעיצוב ובאבזור, אנו לא צפויים לבשורות דרמטיות - אלא אם היבואנית תפתיע ותביא ארצה את גרסת הסטיישן עם הנעת הפלאג-אין הייבריד.

מתי בישראל? רבעון 4.

לכתבה המלאה >> 

רנו גרנד קופה 2021

מכוניות מנהלים

לקסוס IS - בקרוב מאוד מתחילה היבואנית לשווק את ה-IS הותיקה שעברה מתיחת פנים, ומגיעה אלינו כעת בתקינה אמריקאית לאחר שנטשה את השוק האירופי. הבשורה העיקרית - והמצערת מבחינתם של לקוחות רבים - היא בוויתור על ההנעה ההיברידית. גם העובדה שהיבואנית בחרה רק לרענן את הדגם הותיק במקום ליצור דור חדש, ודאי לא תקל על החיים מול המתחרות.

מתי בישראל? רבעון 1

לכתבה המלאה >>

לקסוס IS 2021

מרצדס C קלאס - יצרנית היוקרה הגרמנית עדיין לא מפרסמת פרטים על הדור הבא של ה-C קלאס, אך בהתחשב בעובדה שהמכונית הזו יוצאת לאוויר העולם זמן קצר אחרי ה-S  - סביר להניח שנראה כיצד חלק מהטכנולוגיות החדשות של ספינת הדגל זולגות למכונית המנהלים.

מתי בישראל? מחצית 1.

סקודה סופרב - גרסת הפלאג-אין הייבריד של מכונית המנהלים הצ'כית עשויה להגיע השנה ביבוא סדיר, אחרי שמספר מכוניות כבר עלו ארצה במסגרת היבוא האישי והמקביל. מה שמעכב את הגעתה, בין היתר, זו הדרישה האירופית הגוברת לרכבים עם פליטת מזהמים נמוכה.

מתי בישראל? לא ידוע.

לכתבה המלאה >>

סקודה סופרב 2021

רכבי פנאי קטנים

אופל קרוסלנד - רכב הפנאי הקטן של אופל יגיע ארצה לאחר שעבר מתיחת פנים והשמיט את התוספת X משם הדגם. הקרוסלנד, שעדיין מבוסס על פלטפורמת פיג'ו 2008 מהדור הקודם, לא יציע הנעה חשמלית - אך יהנה מעיצוב מודרני יותר ומשיפורים שונים בשלדה, בהיגוי ובאבזור.

מתי בישראל? רבעון 1.

לכתבה המלאה >>

אופל קרוסלנד X 2021

אופל מוקה - זו כבר לא מתיחת פנים, אלא דגם חדש לחלוטין שאפילו לא מזכיר את המוקה שהכרנו. במהלך השנה יגיע ארצה המוקה החדש בעיצוב ספורטיבי-עתידני מרהיב, עם אופציה להנעה חשמלית מלאה ועם מסכי ענק בתא הנוסעים. מחכים בציפיה דרוכה.

מתי בישראל? לא ידוע.

לכתבה המלאה >>

אופל מוקה 2021

יונדאי קונה - הקונה המחודשת מציגה עיצוב חזית נקי יותר לצד מימד אורך שגדל ב-4 ס"מ בשל עדכוני העיצוב. מתחת למכסה המנוע נמצא את מנוע הטורבו-בנזין המוכר, שגם כך היה חזק מאוד, וכעת מציע לא פחות מ-198 כ"ס - תוספת של 21 כ"ס. במקביל תמשיך להימכר הגרסה ההיברידית, ועם קצת מזל אולי נפגוש פה גם את הקונה החשמלית. לו יהי.

מתי בישראל? רבעון 2.

לכתבה המלאה >>

יונדאי קונה 2021

מאזדה CX-3 - בניגוד ליונדאי, אצל מאזדה מסתפקים במתיחות פנים זניחות בדרך כלל. העדכון השני שעובר רכב הפנאי הקטן כולל שיפור במערכות ההיגוי, השלדה והמתלים, תוספת של חומרי בידוד וגם ירידה דרמטית בהספק המנוע, מ-165 ל-121 כ"ס - אך היבואנית מבטיחה כי בשוק הישראלי נמשיך לקבל את המנוע החזק כבעבר.

מתי בישראל? רבעון 3.

לכתבה המלאה >>

מאזדה CX-3 2021

סוזוקי ויטרה וקרוסאובר - אחרי האיגניס והסוויפט, המערכת המיקרו-היברידית של סוזוקי תגיע בקרוב גם לצמד רכבי הפנאי הותיקים. השיפור בצריכת הדלק צפוי להיות מינורי.

מתי בישראל? אפריל.

פורד פומה - את הפיאסטה החדשה לא נפגוש בישראל, אבל רכב הפנאי שמבוסס על הפיאסטה דווקא יגיע ארצה. ההבטחה המעניינת: תא מטען ענק יחסית לקטגוריה, כולל אפשרות לשטיפה ופתח לריקון המים ברצפת התא. את הפומה יניע מנוע טורבו בנפח ליטר בודד עם הספק של 125 או 155 כ"ס, כולל מערכת מיקרו-היברידית. בעולם יציע הפומה גם מערכת עיסוי למושבים וכן 12 חיישנים, 3 רדארים ו-2 מצלמות, אשר יפעילו מערך נרחב של אביזרי בטיחות.

מתי בישראל? רבעון 1.

לכתבה המלאה >>

פורד פומה 2021

רכבי פנאי קומפקטיים

טויוטה ראב 4 - חלוצת הרכבים ההיברידיים תנחית כאן בשנה הבאה את גרסת הפלאג-אין הייבריד של הראב 4, עם הספק מרשים של 306 כוחות סוס ועם טווח נסיעה חשמלי חריג לטובה, שמגיע עד ל-75 קילומטרים נטולי בנזין. רכב זהה ישווק גם אצל סוזוקי (ע"ע). המחיר, בכל מקרה, לא יהיה נמוך.

מתי בישראל? מחצית 2.

לכתבה המלאה >>

טויוטה ראב 4 פלאג אין 2021

יונדאי טוסון - רכב הפנאי הקומפקטי של יונדאי עבר מהפכה של ממש בדור הרביעי. העיצוב לא דומה לשום דבר שראינו מיונדאי עד היום, וזה לא כל הסיפור: הוא ישווק בשתי מידות אורך (שתיהן עם 5 מושבים), מימדים גדולים מבעבר, תא נוסעים מתקדם וגם הנעות היברידיות כולל גרסת פלאג-אין - אך אלו לא צפויות להגיע לישראל, לפחות לא בשלב הראשון.

מתי בישראל? רבעון 2.

לכתבה המלאה >>

יונדאי טוסון 2021

מאזדה MX-30 - החשמלית הראשונה של מאזדה תגיע כמובן בתצורה של רכב פנאי-קופה, עם טווח נסיעה של 200 קילומטרים בלבד ודלתות כניסה הפוכות מאחור. מעניין? בהחלט, אבל הטווח המוגבל יפגע בפוטנציאל ההצלחה.

מתי בישראל? רבעון 3.

לכתבה המלאה >> 

מאזדה MX30 2021

מיצובישי אאוטלנדר -  8 שנים לאחר שהגיע לישראל, ולאחר שהפך לרכב 7 המושבים הנמכר ביותר במחוזותינו, יגיע מיצובישי אאוטלנדר בדור חדש לחלוטין. הפרטים עדיין לא ידועים, אך סביר להניח שהוא יתבסס על ניסאן אקסטרייל החדש שכבר נחשף בארה"ב - שכן מיצובישי היא כיום חלק מתאגיד רנו-ניסאן. בינתיים ראינו צילום אחד מעורפל של האאוטלנדר החדש, אך צילומי הריגול שרצים ברשת מדברים על מהפכה של ממש - כאשר העיצוב מזכיר את זה של רכב הקונספט אנגלברג.

מתי בישראל? מחצית 2.

מיצובישי אאוטלנדר 2021

מיצובישי אקליפס קרוס - העיצוב הדרמטי של האקליפס קרוס מתעדן במסגרת מתיחת הפנים, אך הבשורה המשמעותית יותר היא הצטרפותה של מערכת הנעה היברידית-נטענת, אותה אחת שמוכרת מהאאוטלנדר.

מתי בישראל? מחצית 2.

לכתבה המלאה >>

מיצובישי אקליפס קרוס 2021

ניסאן אריאה - השנה תשיק היבואנית את ניסאן אריאה, רכב פנאי חשמלי ומסקרן שימוקם בין הקשקאי לאקסטרייל מבחינת המימדים, עם עיצוב עתידני ולא פחות מ-5 אופציות הנעה שונות שמוצעות בעולם - כאשר ההספק נע בין 178 ל-394 כ"ס וטווח הנסיעה הוא בין 340 ל-500 קילומטרים. עדיין לא ידוע מה יהיו הגרסאות שישווקו בישראל.

מתי בישראל? רבעון 3.

לכתבה המלאה >>

ניסאן אריאה 2021

ניסאן קשקאי - האקסטרייל כבר נחשף במלואו אבל יגיע כנראה רק ב-2022; הקשקאי החדש עוד לא הוצג, אך צפוי להגיע אלינו כבר בשנה הקרובה. גרסת הדיזל צפויה לפרוש, ובמקומה נקבל את הקשקאי עם הנעה היברידית ייחודית, שבה מנוע הבנזין משמש כגנרטור לטובת המנועים החשמליים - כמו בהונדה ג'אז.

מתי בישראל? רבעון 4.

סוזוקי אקרוס - כאן כבר מדובר ברכב חדש לגמרי עבור סוזוקי, אך אנחנו מכירים אותו בשם אחר - טויוטה ראב 4. סוזוקי לקחה מטויוטה את הגרסה ההיברידית-נטענת של רכב הפנאי המצליח, עם הספק של למעלה מ-300 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי של 75 קילומטרים - מה שאומר שהמחיר לא יהיה זול - ככל הנראה מעל 200,000 שקלים.

מתי בישראל? רבעון 4.

לכתבה המלאה >>

סוזוקי אקרוס 2021

סיטרואן C5 איירקרוס - אחרי פיג'ו 3008 ואופל גרנלנד, גם הצלע השלישית בחבורת רכבי הפנאי של PSA תקבל בשנה הקרובה גרסה נטענת, אך במקרה של הסיטרואן ניתן יהיה לבחור רק באופציה ה"חלשה" מבין השתיים - עם הספק של 225 כ"ס וטווח שלכ-50 קילומטרים. מעניין יהיה לראות את השפעת הסוללות על רמת הנוחות הגבוהה של הרכב.

מתי בישראל? לא ידוע.

לכתבה המלאה >>

סיטרואן C5 איירקרוס פלאג-אין 2021

פורד קוגה - שנה אחרי הפוקוס, יגיע ארצה גם דור חדש לג'יפון שמבוסס על אותה משפחתית מוצלחת. המימדים גדלו באופן משמעותי ובסעיף יחידות ההנעה יש לא פחות מ-7 אופציות שונות, כולל גרסה היברידית וגם היברידית נטענת - אך לא כולן יגיעו ארצה ככל הנראה.

מתי בישראל? רבעון 2.

לכתבה המלאה >>

פורד קוגה 2021

פיג'ו 5008 - אחרי שהחלה במכירה מוקדמת של פיג'ו 3008 המעודכן, יגיע בקרוב גם האח הגדול לאחר שעבר מתיחת פנים קלה. לא ברור אם מסך המולטימדיה המוגדל יגיע לישראל, וגם המנועים לא השתנו. עיצוב חזית מעודכן ושיפור למערכות הבטיחות הן הבשורות העיקריות של הדגם המחודש.

מתי בישראל? רבעון 1.

קופרה פורמנטור - תת המותג הספורטיבי של סיאט יתרחב בשנה הקרובה עם רכב פנאי חדש שמבוסס על הלאון, ויציע מנוע 2.0 ליטרים מוגדש בהספק של 310 כ"ס, שישודך להנעה כפולה. גם כאן, כמו אצל הלאון, ההשקה תהיה כנראה ללא הגרסה ההיברידית-נטענת.

מתי בישראל? רבעון 2.

לכתבה המלאה >>

קופרה פורמנטור 2021

קופרה אטקה - רכב הפנאי הקומפקטי של קופרה עבר מתיחת פנים קלה, בדומה לגרסה הלא ספורטיבית שלו. השינויים כוללים עיצוב מחודש לפגושים וליחידות התאורה, גלגל הגה במראה חדש, מושבי באקט ספורטיביים שיוצעו כסטנדרט, מסך מולטימדיה חדש וגם מערכת מצמדים שמשלבת את ההנעה הכפולה באופן מהיר יותר. בביצועים אין שינוי.

מתי בישראל? רבעון 2.

לכתבה המלאה >> 

קופרה אטקה 2021

קיה אקסיד - הג'יפון המעוצב יוצע בקרוב גם בגרסה היברידית-נטענת, זהה לזו שמוצעת בקיה נירו - עם מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטרים ועם טווח נסיעה חשמלי של 60 קילומטרים. במקביל הצטמצם נפח תא המטען ב-135 ליטרים, על מנת לפנות מקום לסוללה.

מתי בישראל? רבעון 1.

לכתבה המלאה >>

קיה אקסיד פלאג-אין 2021

קיה נירו - אחד מרכבי הפנאי המצליחים ביותר בישראל בשנים האחרונות, שלאחרונה זכה לגרסה היברידית-נטענת במחיר קרוב מאוד לזה של ההיברידית הרגילה, יקבל השנה סוף סוף את הדבר האמיתי: גרסה חשמלית מלאה, עם טווח נסיעה מעשי של למעלה מ-400 קילומטרים. בתמחור הנכון, זו יכולה להפוך לחשמלית הנמכרת ביותר כאן.

מתי בישראל? לא ידוע.

קיה נירו חשמלי 2021

רנו ארקנה - הקדג'אר אולי לא זכה כאן להצלחה מסחררת, אבל רנו לא מוותרת על הסגמנט החשוב ביותר של עולם הרכב ומצרפת שחקן חדש בשם ארקנה. מדובר ברכב פנאי בתצורת קופה, המתבסס על פלטפורמת הקפצ'ור אך מציע מימדים גדולים משמעותית. מנועי הטורבו-בנזין המוכרים בנפח 1.3 ליטרים יוצעו בשני הספקים, ולצידם תוצע גם הנעה היברידית (לא נטענת) עם הספק של 140 כ"ס.

מתי בישראל? רבעון 4.

לכתבה המלאה >>

רנו ארקנה 2021

MG HS - גם אצל המתחרה הקלאסי של GAC יש תכניות להרחבת היצע הדגמים, כאשר בקרוב תתחיל המכירה של ה-HS, רכב פנאי קומפקטי שיהיה גדול מה-ZS ויציע יחידת הנעה היברידית-נטענת עם טווח חשמלי של כ-50 ק"מ. המחיר צפוי להיות נמוך משמעותית בהשוואה למתחרים מבית פיג'ו ואופל.

מתי בישראל? רבעון 1.

 
MG HS 2021

רכבי פנאי גדולים

דודג' דוראנגו - גם בשנה שעברה דיווחנו כאן על צפי לתחילת שיווק של דודג' דוראנגו, רכב פנאי גדול מימדים עם 7 מקומות ישיבה. האם השנה זה אכן יקרה? לדברי היבואנית התשובה חיובית.

מתי בישראל? רבעון 1.

דודג' דוראנגו 2021

סאנגיונג רקסטון - יצרנית רכבי השטח הקוריאנית תביא אלינו את הרקסטון המחודש בתוך חודשים ספורים, עם עיצוב יוקרתי ומודרני יותר, מנוע דיזל שמספק 202 כ"ס (לעומת 181 כיום), תיבת 8 הילוכים וגם שדרוג למפרטי האבזור ומערכות הבטיחות.

מתי בישראל? מחצית 2.

לכתבה המלאה >>

סאנגיונג רקסטון 2021

סובארו אאוטבק - אחרי ההשקות האחרונות של סובארו איוולטיס ומתיחת הפנים ל-XV, החידוש המשמעותי של היבואנית ב-2021 יהיה הדור החדש של האאוטבק שנחשף כבר לפני שנתיים בתערוכת הרכב של ניו יורק. המימדים צמחו לכל כיוון, כולל תוספת של 2 ס"מ למרווח הגחון, והמנועים שמוצעים בארה"ב מוכרים לנו משני דגמים אחרים של היצרן - מנוע 2.5 ליטרים מהפורסטר או מנוע 2.4 טורבו מהאיוולטיס. סובארו B4 החדשה, שעליה מבוסס האאוטבק, לא צפויה להגיע ארצה.

מתי בישראל? רבעון 2.

לכתבה המלאה >>

סובארו אאוטבק

פורד אקספלורר - גרסת ה-ST הספורטיבית של רכב הפנאי הגדול כבר הושקה כאן באופן רשמי, אך הרכבים יגיעו ארצה רק בתחילת השנה. במקביל תגיע השנה גם גרסה היברידית-נטענת לאקספלורר, עם מנוע 3.0 ליטרים טווין-טורבו בהספק משולב של 457 כ"ס. הגרסה הזו מצוידת בסוללת 13.6 קוט"ש, שמעניקה לרכב טווח נסיעה חשמלי של 42 ק"מ.

מתי בישראל? רבעון 1.

פורד ברונקו - התעוררות סגמנט רכבי השטח בארה"ב תגיע השנה גם לישראל. הברונקו הוא רכב שטח קשוח ומעוצב שמתחרה ישירות בג'יפ רנגלר, ואילו אחיו, הברונקו ספורט שיגיע גם הוא לישראל, מציע בעיקר עיצוב שטח ויכולות בסיסיות יותר, לצד יתרון באיכות החיים על הכביש.

מתי בישראל? רבעון 3.

לכתבה המלאה >>

פורד ברונקו 2021

פורד מוסטנג מאך E - חילול הקודש או תחיה מעוררת השתאות? תלוי את מי שואלים. המוסטנג מאך E היא מכונית פנאי-קופה ספורטיבית וחשמלית לגמרי, עם הספקים של 259 עד 465 כ"ס וטווח נסיעה מירבי של 600 קילומטרים. בפנים הרכב תפגשו מסך אנכי עצום, שמזכיר מי המתחרה הקלאסית של הרכב הזה - טסלה מודל Y.

מתי בישראל? רבעון 4.

פורד מוסטנג מאך E

קיה סורנטו - הסורנטו החדש היה אמור להגיע ארצה כבר בשנה היוצאת, אך משבר הקורונה שינה את התכניות והרכב יגיע לישראל רק ב-2021. המימדים צמחו במעט, העיצוב קשוח מבעבר, תא הנוסעים השתדרג וגם גרסת פלאג-אין הייבריד נוספה להיצע - אך לא ברור אם ומתי תגיע אלינו.

מתי בישראל? רבעון 1.

לכתבה המלאה >> 

קיה סורנטו 2021

שברולט טאהו - פתיחת השוק הישראלי לדגמים אמריקאיים מאפשרת לנו לפגוש בכלים שעד היום הגיעו ארצה רק ביבוא אישי. הטאהו הוא רכב פנאי ענק, גדול מהטראוורס, שמציע 7 או 8 מקומות ישיבה, שלדת סולם לטובת יכולות השטח, מנועי V6 או V8 שריריים והילוכי כוח.

מתי בישראל? לא ידוע.

שברולט טאהו 2021

GAC איון LX - מותג החשמליות הסיני של קבוצת יוניון (יבואנית טויוטה), שהתחיל את פעילותו בשנה היוצאת עם ה-GE3, יתרחב בחודשים הקרובים עם דגם נוסף בשם איון LX. מדובר ברכב פנאי גדול יחסית בסגנון יוקרתי, שמוצע עם אבזור עשיר, מערכות בטיחות אקטיביות ומספר גרסאות מנוע - כאשר הבכירה שבהן מאיצה ל-100 קמ"ש בתוך 3.9 שניות. טווח הנסיעה נע בין 400 ל-500 קילומטרים.
מתי בישראל? רבעון 1.

GAC איון LX 2021

MG מארוול - רכב הפנאי הגדול של MG מציע בעולם שתי יחידות הנעה חשמליות, עם הנעה קדמית ו-186 כ"ס או עם הנעה כפולה ו-310 כ"ס. טווח הנסיעה המוצהר עומד על 370 קילומטרים, כך שהנתונים האלו - יחד עם תמחור אטרקטיבי - יכולים להפוך אותו לרכב מצליח למדי.
מתי בישראל? לא ידוע.

ספורט ויוקרה

אודי e-tron GT - עד כה נחשפה המכונית המלהיבה הזו רק כדגם קונספט, אבל נראה שיש למה לחכות. באודי מבטיחים עיצוב של קופה 4 דלתות גדולה ומרשימה, עם הנעה חשמלית בהספק של 590 כ"ס וגם גרסת RS ספורטיבית עם 640 כ"ס מירביים. הפרטים המלאים יזרמו ככל הנראה בהמשך השנה.

מתי בישראל? מחצית 2.


ב.מ.וו סדרה 4 - שנה וחצי אחרי ההשקה של סדרה 3 הנוכחית, המשפחה של מכונית הספורט-סדאן המוערכת מתחילה להתרחב. סדרה 4 קופה מתחילה להימכר כאן בימים אלה; בתחילת 2021 יצטרפו אליה גם גרסאות קבריולה ודגמי ה-M3 ו-M4 הספורטיביים-קיצוניים, עם הספק שמגיע ל-510 כ"ס, ואילו ברבעון השלישי תנחת כאן סדרה 4 גראן קופה, עם 4 דלתות ועיצוב בולט ומוחצן.

מתי בישראל? במהלך השנה, תלוי בגרסה.

ב.מ.וו M4 2021

ב.מ.וו סדרה 5 - מתיחת הפנים של ה-5 הסאלונית מביאה בכנפיה עיצוב עדכני יותר, הנעה מיקרו היברידית במנועי הבנזין וגם גרסת פלאג-אין חזקה עם 394 כ"ס. ביתר התחומים השינויים לא מהותיים.

מתי בישראל? רבעון 1.

ב.מ.וו סדרה 5 2021

לקסוס LC - מכונית הספורט היפהפיה של לקסוס מקבלת גרסת קונברטיבל פתוחה, עם גג בד שמסוגל להיפתח בתוך 15 שניות ועם מנוע ה-V8 בלבד (477 כ"ס). מי אמר שהשמים סגורים?

מתי בישראל? רבעון 1.

לכתבה המלאה >>

לקסוס LC קבריולה 2021

לקסוס LS - ספינת הדגל של מותג היוקרה היפני תפגוש כאן השנה במרצדס S קלאס החדשה, ותציג מולה מתיחת פנים שמשדרגת את המתכון המוכר. בין השדרוגים: מסך מולטימדיה גדול יותר שמופעל במגע, נוחות נסיעה משופרת ותוספות למערך אביזרי הבטיחות.

מתי בישראל? רבעון 1.

לקסוס LS 2021

מזראטי MC20 - לפני חודשים ספורים חשפה יצרנית האקזוטיקה האיטלקית מכונית על בשם MC20. התפריט כולל עיצוב מהפנט, דלתות "פרפר", שימוש נרחב בחלקי קרבון ובעיקר מנוע מעורר תיאבון: V6 כפול מגדשים בנפח 3.0 ליטרים, עם הספק של 630 כ"ס ומומנט של 74.4 קג"מ. תיבה כפולת מצמדים עם 8 הילוכים מורידה את הכוח לגלגלים האחוריים, והתאוצה ל-100 קמ"ש מסתיימת בתוך 2.9 שניות בלבד, בדרך למהירות מירבית של 325 קמ"ש.

מתי בישראל? מחצית 2.

לכתבה המלאה >>

מזראטי MC20 2021

מרצדס EQS - על בסיס ה-S קלאס החדשה, תציג בקרוב מרצדס מכונית פאר חשמלית. העיצוב יהיה שונה מזה של ה-S המוכרת ודרמטי בהרבה, המנועים החשמליים יספקו 470 כ"ס ותאוצה של 4.5 שניות ל-100 קמ"ש, ואילו סוללת הענק תספק טווח נסיעה מרשים של 700 קילומטרים.

מתי בישראל? מחצית 2.


סובארו BRZ - מכונית הספורט הטהורה, שכל כך אהבנו בדור היוצא, תגיע אלינו השנה בדור חדש. העיצוב לא השתנה מהותית (כאילו שזה מעניין), המנוע גדל מ-2.0 ל-2.4 ליטרים וההנעה היא אחורית כבעבר (תודה לאל). בסובארו מבטיחים גם שלדה מוקשחת יותר ב-50% - וזה כבר ממש נשמע מסקרן...

מתי בישראל? רבעון 4.

לכתבה המלאה >>

סובארו BRZ 2021

קדילאק CT5 - מותג היוקרה של ג'נרל מוטורס לא זונח את תחום רכבי הסדאן, וינחית אצלנו השנה את היורשת של ה-CTS. המנועים שמוצעים עם הדגם בעולם הם בנפח 2,000 סמ"ק עם 237 כ"ס או 3,000 סמ"ק עם 355 כ"ס, שניהם משודכים לתיבת 10 הילוכים אוטומטית.

מתי בישראל? לא ידוע.

לכתבה המלאה >>

קדילאק CT5

שברולט קאמרו - מבינים רק כוח? אם התשובה חיובית, אז גרסת ה-SS של הקאמרו אמורה להיות בשורה מוצלחת עבורכם. מדובר בגרסה חזקה במיוחד למכונית ה"פוני", עם מנוע V8 בנפח 6.2 ליטרים ובהספק של 455 כ"ס. כאילו מעולם לא היתה כאן התחממות גלובאלית.

מתי בישראל? רבעון 1.


שברולט קורבט - אחרי אינספור קורבטים שהגיעו ארצה ביבוא אישי, השנה נפגוש כנראה את האיקון הספורטיבי הזה גם באולם התצוגה של היבואנית הרשמית. המחירים לא צפויים להיות זולים - אם אתם בעניין, כדאי שתכינו סכום שינוע בין 600 ל-800 אלף שקלים.

מתי בישראל? לא ידוע.

לכתבה המלאה >>

שברולט קורבט 2021

DS9 - דגם הסדאן הראשון של מותג היוקרה הפריזאי, ה-DS9, יהיה ארוך ב-18 ס"מ מפיג'ו 508 ויציע עיצוב יחודי מבחוץ ובעיקר מבפנים, לצד יחידות הנעה היברידיות-נטענות בהספק שמגיע עד ל-360 כוחות סוס.

מתי בישראל? לא ידוע.

לכתבה המלאה >>

DS9 2021

רכבי פנאי יוקרתיים

אודי Q2 - רכב הפנאי-יוקרה הקטן עבר מתיחת פנים קלה, זכה לעיצוב אגרסיבי יותר ול-5 צבעים חדשים לבחירה. כמתבקש, גם מסכי התצוגה גדלו.

מתי בישראל? רבעון 1.

לכתבה המלאה >>

אודי Q2 2021

אודי Q5 - מתיחת הפנים של ה-Q5 החלה להימכר אצלנו בשבועות האחרונים, ובמהלך השנה הקרובה תתרחב המשפחה עם מספר דגמים נוספים - בהם גרסת ספורטבק אופנתית, גרסאות פלאג-אין הייבריד מעודכנות וגרסת SQ5 ספורטיבית, שהפעם תוצע עם מנוע דיזל.

מתי בישראל? SQ5 במחצית 1, היתר במחצית 2.

לכתבה המלאה >>

אודי Q5 ספורטבק 2021

אודי Q4 e-tron - עוד רכב פנאי חשמלי במשפחת האי-טרון, שיהיה קטן מה-e-tron המוכר ויוצע גם בתצורה רגילה וגם בגרסת קופה ("ספורטבק"). באודי גם מבטיחים טכנולוגיית מציאות רבודה, לצד הנעה חשמלית עם הספק של 306 כ"ס וטווח נסיעה מירבי של למעלה מ-500 קילומטרים. חלוקת משקל של 50:50 צפויה לשפר בהשגת התנהגות כביש מוצלחת.

מתי בישראל? רבעון 4.

לכתבה המלאה >>

אודי Q4 אי טרון 2021

אודי e-tron S - גרסה ספורטיבית תצטרף בשנה הקרובה להיצע של ה-e-tron החשמלי, הן בתצורה הרגילה והן בספורטבק. ההספק עומד על 435 כ"ס, ובמצב "בוסט" ניתן להשיג גם 503 כ"ס וכמעט 100 קג"מ למשך 8 שניות. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 4.5 שניות בלבד וטווח הנסיעה עומד על 360 ק"מ.

מתי בישראל? מחצית 2.

לכתבה המלאה >>

אודי אי-טרון S 2021

אינפיניטי QX50 - באיחור ניכר לעומת ההבטחות, ו-4 שנים תמימות לאחר שנחשף, אינפיניטי QX50 החדש צפוי סוף סוף להגיע לישראל. רכב הפנאי היפנו-אמריקאי יתחרה בדגמים כמו וולוו XC60 ואודי Q5 ויציע מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטרים (268 כ"ס) עם יחס דחיסה משתנה ותיבת הילוכים רציפה. לקראת סוף השנה הוא יגיע גם בגרסת קופה מעוצבת, שתקבל את השם QX55.

מתי בישראל? QX50 ברבעון 2, ה-QX55 ברבעון 4.

לכתבה המלאה >>

אינפיניטי QX50 2021

ב.מ.וו iX3 - סוף סוף, גם לב.מ.וו יהיה רכב פנאי חשמלי משלה - אך בניגוד למרצדס, אודי ויגואר, כאן לא מדובר על דגם עצמאי אלא בגרסה חשמלית ל-X3 המוכר, שתציע הספק של 286 כ"ס וטווח נסיעה של 460 קילומטרים. ההנעה, במפתיע, היא אחורית בלבד.

מתי בישראל? רבעון 1.

לכתבה המלאה >> 

ב.מ.וו ix3 2021

ג'יפ קומפאס - רכב הפנאי הקומפקטי צפוי להגיע בקרוב בגרסת הנעה קדמית חדשה, שתוותר על חלק ניכר מיכולות השטח אך בתמורה תאפשר תג מחיר אטרקטיבי יותר. בנוסף תוצע גם גרסה היברידית-נטענת, עם 240 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי של 50 ק"מ.

מתי בישראל? רבעון 1.

ג'יפ קומפאס

יגואר F-Pace - רכב הפנאי הקומפקטי יגיע השנה לאחר מתיחת פנים קלה. זו כוללת שינויים קלים בעיצוב ובאבזור, אך הבשורה המעניינת  גם כאן מגיעה בדמותה של יחידת הנעה היברידית-נטענת. מנוע 2.0 ליטרים מוגדש, בשילוב עם מנוע חשמלי, יעניק ל-F-Pace הספק של 404 כוחות סוס לצד מומנט של 65.2 קג"מ, כאשר סוללת 17.1 קוט"ש תאפשר נסיעה חשמלית לחלוטין למרחק של 53 קילומטרים.

מתי בישראל? רבעון 1.

לכתבה המלאה >>

יגואר F פייס 2021

לנדרובר דיפנדר - הדור החדש של רכב השטח המיתולוגי, שהגיע במהלך השנה היוצאת בגרסת ה-110 הארוכה, יוצע בקרוב גם בגרסת ה-90 הקצרה, עם 3 דלתות ו-5 מקומות ישיבה. גרסה היברידית-נטענת עשויה גם היא להצטרף במהלך השנה.

מתי בישראל? רבעון 1.

לכתבה המלאה >> 

לנדרובר דיפנדר 2021

לנדרובר דיסקברי - רכב השטח הגדוול יגיע בדגם מעודכן לאחר מתיחת פנים קלה, אך בניגוד ליתר דגמי המותג שקיבלו הנעה היברידית-נטענת - במקרה שלו תוצע יחידת הנעה מיקרו-היברידית בלבד, שלא צפויה להשפיע רבות על צריכת הדלק.

מתי בישראל? רבעון 1.

לכתבה המלאה >>

לנדרובר דיסקברי 2021

מרצדס EQA / EQB - על בסיס ה-GLA וה-GLB המוכרים, תציג השנה מרצדס שני רכבי פנאי חשמליים לחלוטין. ה-EQA יתחרה בלקסוס UX300e ואילו ה-EQB יהיה גדול ממנו וגם יציע 7 מקומות ישיבה. שני הדגמים עדיין לא נחשפו באופן מלא.

מתי בישראל? מחצית 2.

DS3 קרוסבק - חטיבת היוקרה של קבוצת פיג'ו-סיטרואן תשיק כבר בתחילת השנה את הגרסה החשמלית של DS3 קרוסבק, רכב פנאי קטן החולק פלטפורמה עם פיג'ו 2008. הספק המנוע עומד על 136 כ"ס וטווח הנסיעה הוא 317 ק"מ.

מתי בישראל? רבעון 1.

 
DS3 קרוסבק איטנס 2021

מיניוואנים ומסחריות

ג'יפ גלדיאטור - גרסת הטנדר לרנגלר האיקוני צפויה להגיע לאולמות התצוגה של היבואנית לאחר שכלים דומים כבר נמכרו ביבוא המקביל כבר מסוף 2019. המחיר צפוי להיות יקר משמעותית מכל טנדר אחר שפגשנו עד כה.

מתי בישראל? רבעון 1.

ג'יפ גלדיאטור

ניסאן נבארה - הטנדר של ניסאן עבר מתיחת פנים וזכה לשדרוג עיצובי מקיף לצד שיפור בכושר ההעמסה, אביזרי בטיחות חדשים ועוד. לא יהיה לו קל מול הדגמים החדשים / מחודשים של איסוזו די מקס וטויוטה היילקס.

מתי בישראל? רבעון 4.

סיטרואן ג'מפי - תחום המסחריות עתיד להתחשמל בשנה הקרובה, והבשורה גם במקרה הזה מגיעה מכיוון פיג'ו-סיטרואן. הג'מפי תציע שני גדלי סוללה לבחירה, שיספקו טווח חשמלי של 200 עד 300 קילומטרים.

מתי בישראל? רבעון 4.


פולקסווגן קאדי - הדור החדש של הטנדרון לבית פולקסווגן ינסה לשבור את ההגמוניה של הברלינגו. הוא יעשה זאת באמצעות עיצוב אלגנטי שהושאל מהגולף, מימדים נדיבים שצמחו בהשוואה לדור הקודם וגם מנועים "מוחלשים", ובהם טורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטרים עם 116 כ"ס בלבד - כל זאת במטרה להתמודד עם תקנות הזיהום.

מתי בישראל? לא ידוע.

לכתבה המלאה >>

פולקסווגן קאדי 2021

פיאט דוקאטו - המסחרית הנמכרת ביותר בישראל בקבוצתה תקבל בקרוב גרסה חשמלית מלאה, שאמנם מפחיתה כרבע טון מכושר ההעמסה - אך צפויה לתרום רבות לחסכון בעלויות. המנוע החשמלי מפיק 122 כ"ס בלבד ואילו המהירות המירבית מוגבלת ל-100 קמ"ש - כך שברור כי מדובר ברכב לשימושים עירוניים.

מתי בישראל? רבעון 2.

פיג'ו בוקסר - גם לאח הגדול של הג'מפי צפויה גרסה חשמלית בשנה הקרובה. כאן טווח הנסיעה נע בין 225 ל-270 ק"מ, דומה למספרים הנמוכים (יחסית) שמציעות מסחריות מתחרות - שכן המטרה היא בעיקר חלוקה עירונית במרחקים קצרים, יחסית.

מתי בישראל? רבעון 4.

לכתבה המלאה >>

פיג'ו בוקסר חשמלי

קיה קרניבל - דור חדש למוביל הנוסעים המרווח והענק צפוי לנחות כאן בקרוב, עם עיצוב אגרסיבי ומוחצן מבעבר. על שינוע הכבודה יהיו אחראיים שני מנועים: V6 בנזין בנפח 3.5 ליטרים (294 כ"ס) או מנוע טורבו-דיזל בנפח 2.2 ליטרים (202 כ"ס) שמוכר מקיה סורנטו ויונדאי סנטה פה.

מתי בישראל? רבעון 1.

לכתבה המלאה >>

קיה קרניבל 2021

שברולט קולורדו - לא רק קמארו וקורבט: מחפשי החוויות יוכלו למצוא כאן ב-2021 את הטנדר שברולט קולורדו בגרסאות חזקות למדי, ייתכן שגם בגרסת ZR2 מוקצנת - מעין מתחרה לפורד F150 ראפטור שמציעה יכולות שטח ממוקדות לצד ביצועים גבוהים על הכביש. המחירים לא יהיו זולים.

מתי בישראל? לא ידוע.

שברולט קולורדו 2021


וגם: המותגים שבדרך / אודי עציון, ידיעות אחרונות

טסלה - אם הכל יקרה כמתוכנן ולא יהיו דחיות נוספות, טסלה אמורה לפתוח סוף סוף אולם תצוגה בישראל במהלך השנה הקרובה. היצע המכוניות החשמליות של המותג האמריקאי כולל את רכב המנהלים מודל 3 ורכב הפנאי הקומפקטי מודל Y, מכונית הסאלון מודל S ורכב הפנאי מודל X. כדי למכור כאן את רכביה, כמו בשווקים אחרים בעולם, טסלה צפויה להקים בישראל רשת עמדות טעינה משלה.

טסלה מודל S

Aiwais - מותג סיני שכרגע מייצר רק דגם אחד בשם U5 - רכב פנאי גדול יחסית עם 5 מקומות ישיבה ומימדים דומים לאלו של סקודה קודיאק, טווח נסיעה של 410 ק"מ ומחיר משוער של 200 אלף שקלים. היבואנית היא קבוצת בליליוס, שמשווקת גם אוטובוסים מתוצרת גולדן דראגון.

Seres - מותג סיני נוסף של חשמליות, שיצטרף ל-MG ול-GAC. היבואן הוא טלקאר, שמשווק בישראל גם את דגמי קיה וסאנגיונג, והדגם הראשון שיגיע (כבר בפברואר) הוא ה-E3, רכב פנאי שמקביל ל-MG ZS. בהמשך יצטרף אליו גם רכב מעוצב, חזק ויקר יותר בשם SF2. היצרן הוא למעשה חטיבת החשמליות של תאגיד סוקון הסיני.

SERES

JAC - לא להתבלבל, לא מדובר ב-GAC. המותג הסיני עם השם הדומה יפעל מאולם תצוגה בנתניה, כאשר גם כאן הדגם הראשון יהיה רכב פנאי קומפקטי. בנוסף תשווק היבואנית, שבבעלות איש העסקים אליהו גרידיש, גם את אוטובוסי Ankai החשמליים. כמו כן מחזיקה החברה גם בזכיון היבוא של מכוניות NEVS החשמליות, גם הן מסין, שמיוצרות על בסיס הסאאב 9-3.

למאמר זה התפרסמו 7 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה