דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ב.מ.וו סדרה 7 החדשה בישראל: מ-890 אלף שקל

Getting your Trinity Audio player ready...


בשלב מסוים זה יקרה. מתישהו יגמרו ליצרני הרכב הרעיונות, ואולי נקבל סוף סוף את המכונית המעופפת שהבטיחו לנו יוצרי הסרט "בחזרה לעתיד". עד שהיום הזה יגיע, אנחנו בינתיים נהנים לצפות מהצד בקרבות הטכנולוגיה של מותגי היוקרה, שמציעים בכל דגם חדש מערכות טכנולוגיות שאפילו לא חלמנו לבקש. פופקורן, מישהו?

ב.מ.וו סדרה 7 החדשה, שהושקה הבוקר (ד') באירוע נוצץ במוזיאון תל אביב, מציגה כמה פיצ'רים באמת יוצאי דופן. רוצים כמה דוגמאות? בבקשה: מתלי האוויר עליהם מבוססת המכונית מצוידים גם במצלמה שמנתחת את פני השטח, ויודעת לרכך או להקשיח את המתלים לקראת מעבר על פס האטה, למשל. המערכת מסונכרנת גם עם הניווט ויודעת להיערך גם לפניה חדה. השלט של המכונית מצויד במסך מגע קטן, שמספק מידע על מצב הרכב ומסוגל להפעיל את מערכות המיזוג, הבידור ועוד. מערך מצלמות היקפיות מספק תמונה של הרכב בתלת מימד מבחוץ, לטובת תמרוני חניה, ולמעשה הרכב גם מסוגל לחנות לבד אם תרצו. מערכת תאורה חדשנית מאפשרת ליצור "שטיח" של תאורה על הרצפה בכניסה לרכב (מבחוץ, כן?) ולהאיר את השמים דרך הגג הפנוראמי בגוון שתבחרו. ויש גם 8 ניחוחות שונים למזגן, שליטה על מסך המולטימדיה בהנפת אצבע (ללא מגע), טאבלט נשלף במושבים האחוריים עם שליטה על כל מערכת אפשרית ברכב, והרשימה עוד ארוכה.


ב.מ.וו סדרה 7 החדשה / צילומים: רונן טופלברג, יצרן
אחרי כל זה, אפשר לעצור לרגע, לקחת אוויר ולספר גם על הדברים ה"רגילים" שמאפיינים השקה של מכונית. ב.מ.וו סדרה 7 החדשה תוצע בישראל בשלב זה בשתי גרסאות מנוע. גרסת ה-740 תגיע עם מנוע 3.0 ליטר טורבו בהספק של 326 כ"ס, וגרסת ה-750 תצויד במנוע 4.4 ליטר טורבו בהספק מפלצתי של 450 כ"ס. שני המנועים ישודכו לתיבת 8 הילוכים אוטומטית, כשבמנוע החזק תהיה גם אופציה להנעה כפולה. גרסה חשמלית נטענת אמורה אף היא להגיע בעתיד.

מבחינת המימדים, סדרה 7 החדשה ארוכה ונמוכה יותר מהדגם היוצא, אך בסיס הגלגלים נותר כפי שהיה. למפונקים קיימת גם גרסת Long עם בסיס גלגלים ארוך יותר ב-14 ס"מ. המשקל העצמי של המכונית הופחת בכ-130 ק"ג ביחס לדור היוצא.



בסעיף מערכות הבטיחות, מפתיעה היבואנית עם מפרט מלא של אביזרים שכלולים במחיר הרכב. בין היתר ניתן למצוא במכונית מערכות התרעה ותיקון סטיה מנתיב, שמירת מרחק עם בלימה אוטומטית ונהיגה עצמאית בפקקים, התרעה בפני התנגשות צידית עם התערבות של הרכב בהיגוי, ופנסי לייזר שמסוגלים להאיר למרחק של 600 מטר (!).

היבואנית לא הסכימה להצהיר על מספר המכירות הצפוי, אך ציינה כי כבר נרשמו הזמנות לדגם החדש. הכוונה היא להציב תחרות של ממש למרצדס S קלאס, ששולטת שנים רבות בסגמנט מכוניות הפאר.



המחירים:
ב.מ.וו סדרה 7 בגרסת 740 תעלה 890,000 שקל
ב.מ.וו סדרה 7 בגרסת 740 Long תעלה 935,000 שקל
ב.מ.וו סדרה 7 בגרסת 750 תעלה 1,015,000 שקל
ב.מ.וו סדרה 7 בגרסת 750 Long תעלה 1,060,000 שקל
ב.מ.וו סדרה 7 בגרסת 750 עם הנעה כפולה תעלה 1,055,000 שקל
ב.מ.וו סדרה 7 בגרסת 750 Long עם הנעה כפולה תעלה 1,100,000 שקל




לדגמי ב.מ.וו בישראל - ב.מ.וו

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה