דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

הכי אמריקאית שיש - פורד מוסטנג נחתה בישראל

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • מוסטנג חדשה תשווק לראשונה ביבוא רשמי
  • בנתיים רק בקופה עם V8 ותיבה אוטומטית
  • המחיר מתחיל ב-425 אלף שקל
פורד מוסטנג

באופן רשמי: פורד מוסטנג חדשה, דור שביעי לאחת המכוניות המפורסמות בעולם, נוחתת בישראל לראשונה באמצעות היבואנית הרשמית. המוסטאנג תשווק כאן בשלב ראשון רק בגרסת קופה GT עם מנוע V8 אטמוספרי בנפח 5.0 ליטר המכונה 'קאיוטי' שעבר בירושה מהדגם היוצא ומפיק 480 כ"ס או 486 כ"ס בגרסאות הבכירות עם מערכת פליטה אקטיבית.

החיבור הוא לתיבת 10 הילוכים אוטומטית והנעה אחורית כמובן. תיבת 6 הילוכים ידנית (של גטראג) לא תוצע כאן. וגרסת קבריולה עם גג נפתח וגרסת בסיס עם מנוע בנזין מוגדש (עם ארבעה צילינדרים בנפח 2.3 ליטר ו-315 כ"ס) יצטרפו להיצע בעתיד.

פורד מוסטנג

לא רק בקו ישר: מוסטנג החדשה מבוססת על הדגם היוצא, עם שינויים שבוצעו בגיאומטריית המיתלים, כיול שונה לקפיצים ולבולמי הזעזועים ומערכת היגוי חדשה האמורה לשפר את החדות והתחושה. הגרסאות הבכירות מוסיפות מוט גישור בין בתי הבולמים מלפנים, מוטות מייצבים מעובים, דיפרנציאל מוגבל החלקה של טורסן עם יחס העברה קצר יותר (3.55 לעומת 3.15) ובלמים גדולים יותר של ברמבו (390 מ"מ וקאליפר שש בוכנות מלפנים, 355 מ"מ וארבע בוכנות מאחור).

באופן מפתיע נעדרים מהמפרט המקומי בולמי זעזועים אדפטיביים, מושבי ספורט של ריקארו, יכולת להניע את המנוע מהשלט ולבצע "מחרוזת נביחות V8" ובעיקר בלם יד אלקטרוני שאפשר להשתמש בו לטובת דריפטים.

פורד מוסטנג

מה עוד צריך לדעת: העיצוב החיצוני הוא אבולוציה שרירית לדור היוצא, בעיקר בגרסאות GT שישווקו כאן עם כונסי אוויר גדולים יותר בחזית ועל מכסה המנוע. השדרוג העיקרי הוא בסביבת הנהג, עם לוח מחוונים דיגיטלי ("12.4) ומסך מגע ענק ("13.2) צמודים והסרת חלק ניכר מהמתגים.

רשימת האבזור בגרסת הבסיס כוללת ריפודי עור עם כיוון חשמלי, חימום ואוורור למושבים הקדמיים, בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם, משטח טעינה אלחוטי וחישוקי "19 או "20 בגרסה הבכירה. היצע מערכות הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, שמירת נתיב עם סיוע בהתחמקות ממכשול, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת שטח מת.

פורד מוסטנג

מה אנחנו חושבים: עם יותר מ-10.5 מיליון יחידות שיוצרו מאז שהוצגה לראשונה לפני כמעט שישה עשורים, פורד מוסטנג זכתה לפופולאריות יוצאת דופן ונחשבת למכונית הספורט הנמכרת בעולם. והיא עשתה זאת למרות שלא הציגה חידושים טכנולוגיים פורצי דרך ובעיקר בגלל הייחוד ובגלל מגוון גרסאות לכל אחד ולכל כיס. החל ממחפשי פוזה ורומנטיקה, וכלה במכורים לביצועים.

בשונה מהמתחרות הוותיקות שלה, שברולט קמארו ודודג' צ'אלנג'ר שצועדות להתנתקות מבנזין ומעבר לחשמל, פורד מצליחה לשמור גם בפעם השביעית על תצורה טהורה כמו פעם. של קופה קלאסית עם מנוע בנזין גדול מלפנים והנעה לגלגלים מאחור. ובהתחשב בכך שמדובר ככל הנראה בפעם האחרונה שמתאפשר לה לעשות זאת, טוב שעכשיו גם אנחנו יכולים סוף כל סוף ליהנות מהמכונית הכי אמריקאית שיש.

למאמר זה התפרסמו 35 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה