דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

גם היא מתחברת לשקע - ב.מ.וו M5 תהיה היברידית

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • ב.מ.וו M5 הבאה תצוייד במנוע היברידי-נטען
  • יותר מ-750 כ"ס, פחות מ-3 שניות ל-100 קמ"ש
  • השקה רשמית עד סוף השנה, אצלנו ב-2025
ב.מ.וו M5

להסתייע בחשמל: ב.מ.וו חושפת תמונות ופרטים ראשונים ל-M5 חדשה, מניסויי נהיגה בתנאי חורף קיצוניים בארכיפלג שוודיה, כ-60 ק"מ דרומית לחוג הארקטי. מדובר בדור שביעי בשושלת אחד הדגמים המפורסמים והנחשקים ביותר של היצרנית ממינכן, שיקבל לראשונה מערכת הנעה משולבת חשמל.

מערכת ההנעה תהיה דומה ל-XM ותשלב בין מנוע V8 בנזין כפול מגדשים בנפח 4.4 ליטר ומנוע חשמלי עם הספק שעשוי להיות גבוה מ-750 כ"ס. החיבור יהיה לתיבת 8 הילוכים אוטומטית והנעה כפולה קבועה, מה שאמור לאפשר לה לזנק ל-100 קמ"ש בפחות מ-3 שניות בדרך למהירות מרבית גבוהה מ-300 קמ"ש.

בכדי לצמצם את תוספת המשקל שמביאות הסוללות המכבידות יתכן והם יהיו קטנות מאלו של ה-XM, מה שיקטין גם את טווח הנסיעה הנקי מזיהום.

יש גם סטיישן: ה-M5 החדשה תוצע גם בגרסת סטיישן, תצורה שהוצע בהיסטוריה שלה רק פעמיים עד כה, בדור השני (E34) מ-1992 ובדור הרביעי (E60) ב-2007. בשונה מבעבר, הפעם הסטיישן תשווק גם לשוק האמריקאי, כמתחרה לאודי RS6 שגם חצתה לראשונה את האוקיינוס בדור העדכני.

מה אנחנו חושבים: החיזוק החשמלי שתקבל ה-M5 הבאה מחויב במציאות על מנת לאפשר לה לעמוד בתקני זיהום האוויר המחמירים. למרות שללא ספק מערכת ההנעה הזו תביא לשיפור בביצועים, השאלה הגדולה היא האם היצרנית ממינכן תצליח לשמור על היכולת הדינמית הגבוהה שאפיינה את כל קודמותיה בשושלת למרות הסוללות המכבידות. תשובה לכך תהיה לנו רק בעתיד.

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה