דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

לא רק תת היגוי – אודי מעדכנת S3

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • מנוע ה-S3 מפיק כעת 333 כ"ס
  • מערכת ההנעה מגיעה מה-RS3
  • תנחת כאן בקיץ הקרוב
אודי S3

קצת יותר כוח: אודי חשפה מתיחת פנים ל-S3, גרסת הביצועים למשפחתית הקומפקטית שתוצע כבעבר במרכב ספורטבק 5 דלתות או סדאן עם 4 דלתות. שינויי העיצוב צנועים ומתמקדים בסבכה וחישוקים שונים, בעוד תמונות של סביבת הנהג טרם פורסמו.

מנוע בנזין מוגדש המוכר (EA888), עם 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטר, מפיק כעת 333 כ"ס, 23 כ"ס יותר מבעבר. תיבת 7 הילוכים כפולת מצמד עברה שינויים המאפשרים העברות הילוכים מהירות פי שניים בעומס מלא. שינויים אלו מאפשרים לה לקצץ 0.1 שניות בזינוק ל-100 קמ"ש (4.7 שניות) בדרך ל-250 קמ"ש מוגבלים אלקטרונית. נוספה גם סעפת פליטה מטיטניום של אקרפוביץ עם צליל משופר.

עכשיו גם בסיבובים: מערכת הנעה כפולה קבועה שונתה עם דיפרנציאל אחורי אקטיבי מתוצרת מגנה, במקום יחידת האלדקס בדגם היוצא, בדומה ל-RS3 הקיצונית. המערכת מאפשרת חלוקת כוח משתנה בין הגלגלים האחוריים, עם העברה של עד 100% לכל אחד מהם, ועל ידי כך צמצום תת היגוי שהיה אופייני לה בעבר וגם מאפשר ביצוע החלקות כוח לאחר בחירה במצב "דריפט" ייעודי.

אודי S3

כבעבר מערך המיתלים שונה מ-A3 רגילה, קשיח יותר ומאפשר הנמכת מרכב של 1.5 ס"מ עם בולמי זעזועים אדפטיביים שיוצעו כאופציה בתוספת תשלום. אודי ביצעה שינויי בגיאומטריית המיתלים מלפנים וגם כיילה מחדש את ההגה על מנת לשפר את החדות והתחושה. בנוסף הבלמים הקדמיים גדולים ב-17 מ"מ (357 מ"מ) עם קאליפרים חדשים המכילים רפידות גדולות יותר מבטיחים עמידות משופרת.

מה אנחנו חושבים: העדכון שעברה ה-S3 מראה שאודי קשובה לביקורת ושדרגה בעיקר את היכולת הדינמית, עם שינויים למערך המיתלים, ההגה, הבלמים, ובעיקר ההנעה הכפולה שללא ספק תהפוך את חווית הנהיגה בה למלהיבה מכל קודמותיה בשושלת. בהתחשב בכך שזו גם כנראה הפעם האחרונה שהיא מיוצרת על טהרת הבנזין, לא היינו מצפים לפחות מכך.

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו
חזור למעלה