דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

בעזרת השם - אופל מחזירה את הפרונטרה

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • אופל פרונטרה עושה קאמבק
  • הפעם כפנאי קטן, על בנזין או חשמל
  • שיווק מקומי בסוף השנה
אופל פרונטרה

כמה טוב השם: אופל חושפת את הפרונטרה, דגם חדש עליו הכריזה אופל בתחילת השנה המחייה את השם של רכב שטח ששיווקה בשנות ה-90 על בסיס איסוזו רודיאו. כעת מתברר שלא מדובר על דור חדש לרכב שטח אמיתי, אלא פנאי קטן  שיחליף את הקרוסלנד הותיק.

העיצוב החיצוני קשוח עם קווים זוויתיים, קשתות בתי גלגלים בולטות וגם מסילות גגון שיאפשרו העמסה של כ-200 ק"ג. עיצוב הפנים כולל צמד מסכי "10 המשמשים כמסך מגע ולוח מחוונים, אך בגרסאות הבסיס יוצע הפרונטרה ללא מסך מולטימדיה - ובמקומו יהיה מתקן לסמארטפון עם אפליקציה ייעודית שתאפשר הפעלת מערכות הרכב. המושבים מלפנים תוכננו על מנת להקל מהלחץ על עצם הזנב ולהבטיח נוחות גבוהה גם בנסיעות ארוכות. אופל לא חושפת את הממדים, אך מצהירה כי הוא יהיה "שימושי ומרווח", עם תא מטען בנפח 460 ליטר (50 ליטר יותר מהקרוסלנד).

אופל פרונטרה

על בסיס סיטרואן: הפרונטרה יתבסס על פלטפורמת ה-e-C3 החדשה, המיועדת לדגמים זולים וקטנים של הקונצרן. גם כאן אופל נמנעת מלפרסם פרטים אודות מערכות ההנעה, אבל סביר להניח שיהיו דומות לסיטרואן עם מנוע חשמלי קדמי המפיק 113 כ"ס וסוללת LFP בקיבולת 44 קוט"ש שתאפשר כ-320 ק"מ בין טעינות.

בהמשך תוצע גם גרסת בנזין מוגדש, עם 3 צילינדרים בנפח 1.2 ליטר וסיוע היברידי-מתון (48V). ההספק עומד על 136 כ"ס בחיבור לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמד. באופל טוענים כי הפרונטרה מותאם לנסיעה "על האוטובהאן הגרמני" והמשמעות תהיה כיול מיתלים קשיח יחסית, על מנת לאפשר יציבות כיוונית טובה במהירויות גבוהות.

אופל פרונטרה

מה אנחנו חושבים: הבחירה של אופל להחזיר שם אייקוני מהעבר והעיצוב המרשים והקשוח יותר ללא ספק יסייעו לרכב הפנאי החדש להצליח הרבה יותר מקודמו. אבל הנוסטלגיה לבדה לא תספיק כדי להפוך אותו לרב מכר מול צונאמי החשמליות תוצרת המזרח. תג מחיר אטרקטיבי שיאתגר את המתחרים מסין עשוי להיות יעיל הרבה יותר מבחינה זו.

למאמר זה התפרסמו 13 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה