דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

בדרך לייצור: כך יראה ב.מ.וו X3 הבא

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • הקונספט החדש רומז על X3 הבא שיוצג ב-2025
  • עם בסיס שמתאים להנעה חשמלית 
  • ב.מ.וו תמשיך לפתח מנועי בעירה פנימית ומימן

רמז-רמז: אחרי שבקיץ האחרון חשפה ב.מ.וו את 'ויז'ן ניאו קלאסה' (Vision Neue Klasse) קונספט לקו דגמי הסדאן הבא של המותג, היא מציגה את השלב הבא – רכב פנאי שמבשר על מראה דגמי העתיד באופן כללי, ועל הדור הבא של X3 - שיוצג במהלך 2025 - בפרט.

השם המלא הוא 'ויז'ן ניאו קלאסה X קונספט' (Vision Neue Klasse X concept),  כש'ניאו קלאסה' מגיע מדגם סדאן מ-1962 שעזר לב.מ.וו להתאושש כלכלית אחרי שנים קשות.

פנים חדשות: אין ספק שהפריט הבולט ביותר בדגם הוא הסבכה הקדמית שקטנה משמעותית ביחס למקובל במותג בשנים האחרונות, ודומה יותר לדגמי שנות ה-60-70. לטענת ב.מ.וו, החרטום כולו יואר כך שהרכב יראה שונה ביום לעומת הלילה.

בצללית ניתן להבחין בקו חלונות נמוך משמעותית מהקו הנבחר בדגמים עדכניים, המגדיל את שטח השמשות על חשבון הפח. בתוך המכונית נמצא מסך מולטימדיה גדול במרכז, ועוד מסך רוחבי בתחתית השמשה הקדמית שמחולק לשש תצוגות מתחלפות לבחירת הנהג.

חשמלי ייעודי? ב.מ.וו מציינת כי מדובר בפלטפורמה חשמלית חדשה, אבל בעבר דיווחה כי תמשיך להציע מגוון אפשרויות הנעה כולל היברידי-נטען  ומימן. האם זה אומר שהצהרה כאן על פלטפורמה חשמלית היא הצהרה בסגנון סטלנטיס, שהבטיחה פלטפורמה חשמלית אבל בפועל ייצרה בסיס שמתאים גם למנועי בעירה פנימית? על כך אין עדיין תשובה.

מה שידוע כעת הוא שהפלטפורמה שכאן תוכל לתמוך ב-800 וולט ושתאיץ את מהירות הטעינה ב-30%. מערכות ההנעה החשמליות יהיו מהדור השישי של ב.מ.וו, עם הנעה אחורית ואופציה לכפולה.

מה אנחנו חושבים: ב.מ.וו הייתה מחלוצות התעשייה בהנעה חשמלית, עם i3 שהתבססה על פלטפורמה ייעודית ומתקדמת כבר לפני עשור. אבל אז האטה, בחרה להתיישב מעט על הגדר והתמקדה יותר בפיתוח מערכות היברידיות-נטענות, לצד חשמליות.

פלטפורמה חשמלית חדשה תאפשר לה להתמודד טוב יותר עם התחרות, אבל צריך לזכור כי לא כל העולם יכול או מוכן לעבור לחשמל, וב.מ.וו כמו גם יצרניות רבות אחרות, לא רוצות להפסיד את השווקים האלה. כמו מתחרותיה, בניגוד להצהרותיה בעבר.

למאמר זה התפרסמו 12 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה