דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

רק נראה חדש - סובארו פורסטר בישראל

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • דור שישי לפורסטר נוחת בישראל 
  • השינויים: עיצוב חיצוני ותא נוסעים
  • המחיר מתחיל ב-206 אלף שקל

הפנים החדשות: סובארו פורסטר חדש, דור שישי בשושלת מי שנחשב לאחד ממייסדי קטגוריית הפנאי, נוחת בישראל. תג המחיר מתחיל כעת ב-206 אלף שקל, התייקרות של 16 אלף שקל ביחס לגרסת הבסיס של הפורסטר היוצא ולפי היבואנית, 3,000 שקל יותר מהגרסה המקבילה של הדגם הקודם.

השינויים העיצוביים כוללים יחידות תאורה שונות מלפנים ומאחור, סבכה גדולה יותר, בתי גלגלים מודגשים ופגושים שונים. סביבת הנהג עודכנה עם מסך מגע גדול יותר ("11.6 לעומת "8) במבנה אנכי המכיל בתוכו גם את פקדי השליטה במערכת המיזוג. לוח המחוונים נותר אנלוגי.

הממדים נותרו כמעט ללא שינוי, עם בסיס גלגלים זהה (267 ס"מ) ותוספת זניחה של 1.5 ס"מ לאורך (465.5 ס"מ) ולרוחב (183 ס"מ). גם מרווח הגחון נותר ללא שינוי (22 ס"מ) וכך גם זווית הנטישה (24.6 מעלות) אך זווית הגישה קטנה במעלה אחת (19 מעלות). לדברי היצרנית הפלטפורמה הוקשחה ב-10% בהשוואה לדגם היוצא ואמורה לשפר את איכויות הנסיעה.

עדיין על בנזין: מערכת ההנעה נותרה זהה. מנוע בנזין הוותיק, עם 4 צילינדרים בנפח 2.5 ליטר, מפיק 180 כ"ס, אך עם זמינות כוח טובה במעט. החיבור הוא לתיבת הילוכים רציפה, המציעה כעת חלוקה מלאכותית ל-8 יחסי העברה קבועים מראש (7 בדגם היוצא) ולהנעה כפולה קבועה. הזינוק ל-100 קמ"ש איטי בעשירית שניה (9.4 שניות).

רשימת האבזור של גרסת הבסיס כוללת כיוון חשמלי למושב הנהג, חימום למושבים הקדמיים ולהגה, משטח טעינה אלחוטי, דלת תא מטען חשמלית וחלון שמש. הגרסה הבכירה (235 אלף שקל) מוסיפה ריפודי עור, חימום למושבים האחוריים וכוונון חשמלי למושב הנוסע הקדמי ומערכת שמע של "הרמן קרדון". מצלמות היקפיות ואוורור למושבים הקדמיים מוצעים בתוספת 15 אלף שקל.

מערך הבטיחות בכל הגרסאות 9 כריות אוויר (7 בעבר), בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, שמירת נתיב, התרעת שטח מת. מערכת לניטור ערנות נהג מוצעת רק בגרסה הבכירה.

מה אנחנו חושבים: סובארו פורסטר מסרב להצטרף למירוץ החימוש הטכנולוגי, וממשיך להציע את המתכון הפשוט והמוכר, של רכב פנאי עם הנעה כפולה ויכולת שטח גבוהה ממתחריו הישירים. אבל נראה שהוא צריך לעבור עדכון משמעותי אם הוא רוצה לשמור על רלוונטיות מול המתחרים גם בשנים הקרובות, בעיקר בכל הקשור למנוע המיושן.

למאמר זה התפרסמו 24 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה