דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

BYD תגנוב את ההצגה בתערוכת בייג'ינג

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • חטיבת היוקרה של BYD מכוונת גבוה לבייג'ינג
  • תציג מכונית על חשמלית בעיצוב מרהיב
  • לצידה יוצגו רכבי פנאי עם מערכת הנעה מתקדמת

מכוונים גבוה: פאנג צ'אנג באו (Fang Cheng Bao), מותג היוקרה של ענקית הרכב הסינית BYD, חושף שלושה דגמים חדשים שיערכו הופעת בכורה בתערוכת הרכב של בייג'ינג.

המסקרנת ביותר היא הסופר 9, קונספט למכונית על נטולת גג וחלונות, תצורה דומה לאקזוטיות בייצור מוגבל כמו פרארי מונזה, מקלארן אלווה ואסטון מרטין ספידסטר. מערכת הנעה כאן תהיה חשמלית כמובן, עם מנוע לכל גלגל מה שמאפשר הנעה כפולה עם הכוונת מומנט.

הקונספט השני שיוצג הוא הבאו 3 (Bao), רכב פנאי קומפקטי עם הנעה חשמלית. היצרנית עוד לא חושפת פרטים בנוגע אליו, אבל הוא יהיה ארוך מ-BYD אטו3 ב-25 ס"מ עם 470 ס"מ בין הפגושים. העיצוב החיצוני קשוח למראה, עם פגושים בולטים, פסי הגנה מסיביים סביב למרכב ובתי גלגלים מודגשים המכילים צמיגי שטח אגרסיביים.

יש גם כבלים בין קצה מכסה המנוע לגג לטובת מניעת פגיעות ענפים בשמשה הקדמית וגגון מסיבי הכולל גם מקום לרחפן ייעודי.

ספינת דגל על הגובה: היצרנית חשפה גם את הבאו 8 בגרסת ייצור סדרתי, שיהיה דגם שני באולם התצוגה של אחרי הבאו 5, ויציע מקום לשבעה נוסעים. פרטים טכניים עוד אין, אבל הוא צפוי לעשות שימוש בפלטפורמה ומכלולי הנעה של יאנגוואנג U8, רכב הפנאי של מותג היוקרה הנוסף של BYD.

כבסיס תשמש שלדת סולם עם מתלים נפרדים בכל פינה, הנתמכים קפיצי סליל ובולמי זעזועים מתקדמים של היצרנית (DiSus-P), עם חיבור הידראולי ביניהם שנועד להקטין זוויות גלגול על הכביש ולאפשר הארכת מהלכי מתלה בשטח.

מערכת ההנעה תהיה חשמלית כפולה, עם מנוע בנזין המשמש כמאריך טווח לטעינת הסוללה. עוד לא ברור האם הוא יצוייד בסידור דומה ל-U8 של מנוע לכל גלגל המאפשר הכוונת מומנט וגם ביצוע סיבוב במקום בדומה לכל זחלי, או בהנעה פשוטה יותר של שני מנועים בלבד.

מה אנחנו חושבים: BYD נחשבת כיום למי שמסמלת יותר מכל את השינוי שעברה תעשיית הרכב הסינית, מכזו שמייצרת חיקויים זולים לתוצרת המערב, לאחת שמאיימת על ההגמוניה של יצרניות הרכב הוותיקות. ולא רק בחשמליות זולות בקטגוריות ליבה, אלא גם עם טכנולוגיות ופיתוחים מתקדמים לא פחות, ובמקרים מסוימים אף יותר, מאלו של תוצרת המערב.

שלושת הדגמים שהציגה הם עדות נוספת לכך, בעיקר הסופר 9, שאם תשמור על העיצוב הייחודי גם בגרסת הייצור הסדרתי היא עשויה להפוך למכונית הנחשקת ביותר שיוצרה אי פעם ברפובליקה העממית. אנחנו מחכים כבר בחוסר סבלנות לרגע שזה יקרה.

למאמר זה התפרסמו 4 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה