Live Blog: טויוטה פריוס במבחן ארוך טווח

 Live Blog: טויוטה פריוס במבחן ארוך טווח


טויוטה פריוס מגיעה ל-iCar למבחן ארוך טווח. במהלך תקופת המבחן תמצאו ב- Live Blog פוסטים ועדכונים שוטפים על החיים עם טויוטה פריוס



מאת מערכת iCar


26/2/2017, 12:56
בפריוס שלנו הותקנה מערכת הקונקטד של היבואנית, שמוסיפה מערכת הפעלה נוספת על גבי זו הקיימת ברכב - ומציעה ניווט של וייז ועוד לא מעט אפליקציות שימושיות. בימים האחרונים מפות הניווט לא תמיד נטענות באופן מיידי, ולפעמים התוכנה נתקעת או מתקשה בחיבור לאינטרנט. בקרוב ננסה לתקן את זה בעזרת אנשי המקצוע של היבואנית.



22/2/2017, 16:41
כשנכנס לפריוס נהג שטרם התנסה בנהיגה בפריוס קודמת או בטויוטה אוריס, דרוש הסבר קצר על אופן תפעול ידית ההילוכים. זה לא עובד כמו במכונית רגילה - כאן זו ידית קפיצית, שחוזרת למקומה אחרי כל פקודה. גם הפונקציות בבורר מסודרות אחרת, ומצב P בכלל נמצא מחוץ למסילה. אבל ברגע שמתרגלים - וזה קורה מהר מאוד - נהנים מהתפעול. הרבה יותר נוח להפעיל ידית קטנטנה באמצעות האצבע, מאשר להזיז ידית גדולה ומסורבלת מהסוג שבדרך כלל קיים במכוניות. ובמכונית אוטומטית - בשביל מה בעצם צריך ידיות גדולות?



20/2/2017, 13:02
מחר בבוקר נצא עם הפריוס למבחן השוואתי ראשון. מבטיחים לחזור בהקדם עם כל התוצאות המלאות.

19/2/2017, 9:11
בסוף השבוע האחרון נסענו צפונה לביקור משפחתי, דרך כביש 6. במהירויות השיוט המקובלות של הכביש, הפריוס מרגישה לעיתים מתאמצת: זה לא שיש לה בעיה לנסוע על 120-130 קמ"ש, אבל בתנאים האלו מנוע הבנזין פועל באופן רצוף, וחווית השקט והחסכון שבנסיעה על חשמל לא באה לידי ביטוי. זה קורה בצורה טובה יותר בנסיעות פרבריות מרובות רמזורים ועצירות. ועדיין, גם בנסיעה מהירה יחסית, עם מנוע הבנזין בשימוש אינטנסיבי, צריכת הדלק עמדה על כ-19 ק"מ לליטר. מרשים.

16/2/2017, 16:25
מזג האוויר הסוער לא מפריע לאופיה השלו של הפריוס. המגבים עובדים במלוא העוצמה, והמכונית נותרת שלווה ויציבה גם תחת רוחות צד עזות וגשמים חזקים. הנמכת מרכז הכובד, אחד השינויים המרכזיים שהביאה עימה פלטפורמת ה-TNGA, היא האחראית העיקרית לתחושת היציבות המשופרת.

15/2/2017, 18:42
ימים ראשונים של מבחן, ובינתיים צריכת הדלק עומדת על 5.1 ליטר ל-100 ק"מ. כלומר: 19.6 ק"מ לליטר. יש במכונית אינספור אפשרויות להצגת נתוני הצריכה - עם הזמן נבין מהי הדרך האופטימלית לנתח את כל המידע הזה.

13/2/2017, 15:09
מבחן ארוך-טווח חדש יוצא לדרך, והפעם - עם טויוטה פריוס. זה כבר הדור הרביעי של המשפחתית ההיברידית של טויוטה, והשלישי שנמכר בישראל, וגם חגיגות העשור לפריוס בארץ כבר התקיימו זה מכבר. אבל נראה ששנת 2017 צפויה לעורר מחדש את התחרות בתחום ההיברידי, בזכות השקות של דגמים חדשים. 
 



טויוטה פריוס הרשימה אותנו כשפגשנו אותה בהשקה הבינלאומית בספרד, וגם לאחר מכן במבחן על כבישי ישראל. אחרי 3 דורות שהצטיינו בצריכת הדלק החסכונית, הדור הרביעי (ששיפר שוב את הצריכה) הוכיח שהוא לא רק אופציה מצוינת לחסכון - אלא גם משפחתית מתקדמת ומוצלחת למדי בפני עצמה.

המכונית שהתייצבה למבחן עלתה על הכביש בינואר 2017, והגיעה אלינו עם 55 קילומטרים על השעון. לכבוד תחילת השנה, הוסיפה היבואנית שלל מערכות בטיחות מתקדמות לפריוס, וגם צירפה למכונית המבחן את מערכת המולטימדיה החדשה שפותחה כאן בישראל - הקונקטד. גם המחיר ירד לאחרונה, והוא מתייצב על 150 אלף שקלים.
 
בחודשי המבחן הקרובים צפויה לפריוס עבודה לא מעטה. ניסע בה קילומטרים רבים, נבחן אותה בתנאי דרך שונים ונדווח באופן שוטף על המתרחש. אתם מוזמנים לעקוב ולבקר כאן ב-Live Blog, ובאמצעות התגובות באתר להציע ולבקש דברים שהייתם רוצים שנבדוק בפריוס. 


לדגמי טויוטה בישראל - טויוטה
 
למאמר זה התפרסמו 3 תגובות.
הוספת תגובה
הוספת תגובה
כותרת:
שם:
תגובה:


1. תבחנו מול איוניק החדשה  אם אפשר לעשות מבחן יחד עם האיוניק

משה,14.02.2017

2. מה עם ה-פאגאני החדשה??????  מה עם ה-"פאגאני הואיירה רודסטר"?????????

מוטי,14.02.2017

3. אתם לא יודעים לנהוג על הברידי  אני על אאוריס הברידית חדשה שאמורה להיות פחות טובה,...

א,26.02.2017
ייעוץ מקצועי לפני קניית רכב 072-33-44-806
רכב חדש יד שניה

או:

מדורים מדריכים