דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

לקסוס RX החדש בישראל. החל מ-445,000 שקל

Getting your Trinity Audio player ready...


לקסוס RX היה פרי מוחם הקודם של מהנדסי טויוטה לפני למעלה מ-20 שנה, אי שם סביב 1993. הם רצו לפתח את מה שיהיה "הכלאה (Crossover) בין מכונית סדאן יוקרתית לבין רכב פנאי-שטח". ארבע שנים מאוחר יותר, ב-1997, ה-RX הראשון נולד ומאז הכל היסטוריה. לקסוס מכרה 2.2 מיליון יחידות של ה-RX וכל יצרנית יוקרה שרוצה שיקחו אותה ברצינות פיתחה מאז לפחות דגם אחד (או חמישה) של רכבי פנאי יוקרתיים בכל מיני גדלים וצורות.


מחפש רכב? ריכזנו את כל המבצעים החמים במקום אחד >>>

לקסוס RX
לקסוס RX. נוצר כהכלאה בין סאלון יוקרתית לרכב פנאי-שטח / צילום: לקסוס 
ה- RX החדש, שהוצג לציבור לפני מספר חודשים, נוחת היום בישראל עם תג מחיר התחלתי של 445,000 שקל. הוא גדול מקודמו, עם צמיחה של 12 ס"מ באורך (489 ס"מ בסך הכל), מעט פחות מ-5 ס"מ בבסיס הגלגלים (279 ס"מ) וס"מ אחד ברוחב (189.5 ס"מ). הוא גם מעוצב ממנו, ומציג עיצוב חיצוני שלוקח את העיצובים הכבר-די-מטורללים (שאנחנו מאוד אוהבים, אגב) של לקסוס בשנים האחרונות, עוד כמה - ויש שיאמרו יותר מדי - צעדים קדימה.

תא הנוסעים, במיטב המסורת הנוכחית של חטיבת היוקרה של טויוטה, מציג עיצוב שנראה קצת כמו ציור של ג'ייסון פולאק. עם המון קווי עיצוב, סגנונות מעורבים ומספר לא קטן של כפתורים, גלגלות, וגוונים. יחד עם זאת, יותר מהגיוני שתא הנוסעים גם הורכב חומרים באיכות מהשורה הראשונה וכי הוא -כמו כל שאר הדגמים של לקסוס - מציג תשומת לב פסיכוטית לפרטים ולאיכויות הרכבה.

לקסוס RX
לקסוס RX. לוקח את העיצוב עוד כמה צעדים קדימה

הרכב מצויד בשתי גרסאות הנעה - בנזין 3.5 עם או בלי מנוע חשמלי לתגבור, שתיהן עם הנעה כפולה. את גרסת RX350 יניע מנוע הבנזין לבדו, ישודך לתיבה אוטומטית עם שמונה הילוכים ויפיק 300 כ"ס ו-37.7 קג"מ שמספיקים לתאוצה של 8.2 שניות למאה קמ"ש. גרסת RX450h תוסיף מנוע חשמלי ותחליף את התיבה לאחת רציפה. הדגם ההיברידי יפיק 13 כ"ס ויחתוך את זמן התאוצה בחצי שניה, ובהתחשב בנתונים שמזכירים יותר משפחתית חמה יותר מאשר ג'יפון חמוד, צריכת דלק מוצהרת של 18.2 ק"מ לליטר מרשימה לא פחות מהביצועים.

ה-RX החדש יוצע בשלוש רמות גימור - Luxury בסיסית, פרימיום בכירה, ו-F-Sport שתוצע רק עם מנוע הבנזין. גרסת Luxury תכלול חישוקי 20 אינץ' (גודל זהה ועיצוב שונה בכל הגרסאות), מסך מרכזי בגודל 8 אינץ' הנשלט מגלגלת על הקונסולה, מושבי עור חשמליים עם חימום ואוורור, כניסה והנעה ללא מפתח, פנסי לד מלאים, מצלמת רוורס, חיישני חנייה (קדמיים ואחוריים) וגג שמש.

לקסוס RX
לקסוס RX. יוצע בשלוש רמות גימור

גרסת פרימיום מוסיפה על אלה גם גג פנורמי נפתח, מסך בגודל 12.3 אינץ' במקום מסך 8 האינצ'ים, מערכת שמע משודרגת עם 12 רמקולים ומגבר חיצוני, משטח הטענה אלחוטי לטלפון, דלת תא מטען עם פתיחה חשמלית ע"י חיישן קרבה ועוד.

גרסת F-Sport כוללת שינויים קוסמטיים בהם מראות שחורות, הבלטות שחורות בפגושים, גריל קדמי בעיצוב אחר ועוד. בנוסף, היא כוללת גם דיפוני אלומיניום עם תאורת אווירה, מתלים אדפטיביים עם שלושה מצבי נהגיה, משוטי העברת הילוכים על ההגה, מושבי ופנסים עוקבי פני (גם פה מבוססי לד).

לקסוס RX
לקסוס RX. ה-F-Sport מעוצבת ומאובזרת יותר

גם אבזור הבטיחות הסטנדרטי מקיף למדי וכולל 10 כריות אוויר, מערכת הכנה לתאונה (מתיחת חגורות, מגבירה את הלחץ במשאבת הבלמים ועוד) הכוללת בלימת חירום אוטומטית, בקרת שיוט אדפטיבית (שמירת מרחק אוטומטית), תיקון סטייה מנתיב, התרעה על עייפות, ואורות גבוהים אוטומטיים. גרסאות פרימיום ו-F-Sport יקבלו גם מערכת לניטור הטח המת הכוללת התרעה על תנועה חוצה בנסיעה לאחור.

לקסוס RX החדש - גרסאות ומחירים:
לקסוס RX350 בגרסת Luxury - החל מ-445,000 שקל
לקסוס RX450h בגרסת Luxury - החל מ-478,000 שקל
לקסוס RX350 בגרסת פרימיום - החל מ-485,000 שקל
לקסוס RX450h בגרסת פרימיום - החל מ-518,000 שקל
לקסוס RX350 בגרסת F-Sport - החל מ-525,000 שקל

לדגמי לקסוס בישראל - לקסוס

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה