הזמן רץ כשנהנים. ארבע שנים חלפו מאז שחשפה אלפא רומיאו את הקומפקטית היוקרתית שלה, אלפא ג'ולייטה, וכעת מגיעה לישראל הגרסה המעודכנת שלה. באלפא מדווחים על לא מעט שינויים בעיצוב החיצוני, אבל כדי להבחין בהם צריך להרכיב משקפיים חדים וברורים במיוחד. עדכוני העיצוב נמצאים בגריל, בפגוש ובפנסים שונים, בצבעי גוף חדשים ובמראות הצד.
עדכוני עיצוב קלים, שדרוגי אבזור וגיר אוטומטי בהוזלה. אלפא ג'ולייטה המעודכנת | צילום: אלפא רומיאו
עדכונים מהותיים יותר נמצאים בתחום האבזור. אלפא ג'ולייטה זוכה מעתה למערכת מולטימדיה חדשה שכוללת צג מגע, חיבוריות בלוטות', USB ונגן חיצוני (AUX), פיקוד קולי והפעלה מגלגל ההגה. נוסף על כך מקבלת אלפא ג'ולייטה חיישני לחץ אוויר בצמיגים וחיישני חניה מלפנים ומאחור.
נוסף על עדכוני העיצוב והאבזור, מבטיחים האיטלקים כי אלפא ג'ולייטה המעודכנת שודרגה גם בתחום האיכות ובידוד הרעשים, בשל שיפורים בבידוד ברכיבים שונים של הגוף.
היצע המנועים ותיבות ההילוכים של אלפא ג'ולייטה אינם משתנים והם כוללים מנועי טורבו בנזין בנפח 1.4 ליטר, שמייצרים 120 ו-170 כ"ס. נראה שגרסת תלתן ירוק עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.75 ליטר, 235 כ"ס, יורדת בשלב זה מההיצע. תיבות ההילוכים המוצעות – ידניות או אוטומטיות-רובוטיות בנות שישה הילוכים.
לרגל השקת הגרסה המעודכנת של אלפא ג'ולייטה, מוצעת גרסת ה-170 כ"ס האוטומטית-רובוטית (קומפטיציונה) במחיר של כ-169 אלף שקלים, מחיר שמשקף הנחה של 10,000 שקלים על פני מחיר המחירון. מחירי שאר הגרסאות אינם משתנים והם נעים בין כ-166 אלף שקלים (אלפא ג'ולייטה ידנית, קומפטיציונה, 120 כ"ס) לבין כ-215 אלף שקלים (אלפא ג'ולייטה אוטומטית-רובוטית, 170 כ"ס, רמת גימור מילאנו).
לדגמי אלפא רומיאו בישראל - אלפא רומיאו
למאמר זה התפרסמו 3 תגובות