דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

עם אבזור של משפחתית: הקומבו של אופל מתחדשת

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • אופל קומבו זוכה לשורת עדכונים
  • מפרט האבזור שודרג, המנוע לא השתנה
  • מחיר הכניסה התייקר ב-3,000 שקל

המסחרית מתעדכנת: יבואנית אופל החלה לשווק בישראל את המהדורה המעודכנת של הקומבו, אחרי ארבע שנים במהלכן נמכרו מעט יותר מ-2,000 יחידות. השינוי העיקרי נוגע למראה ולמפרט האבזור, בעוד יחידת ההנעה לא השתנתה. גרסה חשמלית, כך היבואנית, צפויה להגיע ארצה בשנה הבאה, בעוד גרסת הבנזין לא תשוב אלינו.

המחירים עומדים על 175 אלף שקל לגרסה הבסיסית שמציעה חמישה מושבים (התייקרות של 3,000 שקל), בעוד הגרסה הבכירה, עם מרכב מוארך ושבעה מקומות ישיבה, תעלה 190 אלף שקל (ללא שינוי).

מה עוד צריך לדעת: במסגרת העדכון קיבלה המסחרית את החזית העדכנית של דגמי המותג ("אופל וייזור") וכן פגושים חדשים בצבע המרכב, בעוד הגרסה הבכירה מוצעת מעתה עם חישוקים קלים. השינוי העיצובי בפנים הרכב נוגע לגלגל ההגה, שזכה למראה אובלי עם חלק עליון ותחתון קטום.

המפרט הסטנדרטי של הרכב זכה לעדכון משמעותי, כאשר כל הגרסאות המשווקות בארץ יוצעו מעתה עם לוח מחוונים דיגיטלי ("10), מסך מגע מוגדל ("10 במקום "8 בעבר) ובלם חניה חשמלי. תאורת מטריקס-לד תוצע אף היא כסטנדרט. חימום לגלגל ההגה, בעבר אביזר סטנדרטי, יוצע כעת רק בגרסה הבכירה.

מפרט הבטיחות כולל כבעבר בלימת חירום אוטונומית, שמירת נתיב, זיהוי תמרורים ואורות גבוהים אוטומטיים. התרעת שטחים מתים מוצעת רק בגרסה הבכירה. יחידת ההנעה זהה לדגם היוצא, עם מנוע דיזל בנפח 1.5 ליטרים, בהספק של 130 כ"ס ועם תיבת 8 הילוכים אוטומטית.

מה אנחנו חושבים: בהצלחה האדירה של סיטרואן ברלינגו, כך מסתבר, יכולים להתחרות רק דגמים שזהים לו לחלוטין. וגם אם הם לא מצליחים להתקרב למספרי המכירות המרשימים שלו, צמד האחים טויוטה סיטי ואופל קומבו שומרים באדיקות על מקומם בשלישיה הפותחת של קטגוריית המסחריות הקטנות.

כעת מקבל הקומבו מקדמה משמעותית עם מפרט אבזור עשיר במיוחד, כזה שנדיר מאוד למצוא ברכב מסחרי. והיתרון הזה ללא ספק יחזק את מעמדו אל מול המתחרה שמשווקת טויוטה, ואולי גם מול האח מבית סיטרואן.

למאמר זה התפרסמו 5 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה