דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

דור שלישי לב.מ.וו X5

Getting your Trinity Audio player ready...



הדור הראשון של ב.מ.וו X5 הוצג לראשונה עוד ב-1999 והיה לאחד הג'יפים הראשונים שהציעו מראה "קשוח" עם יכולות שמתמקדות בעיקר בכביש. לאורך השנים זכה ה"בימר" המגודל להצלחה ניכרת ולגרסת קופה העונה לשם X6. הדור השני הוצג ב-2006, ובימים האחרונים הושק הדור השלישי.


ב.מ.וו X5. חסכוני יותר, איכותי יותר ולא רק עם הנעה כפולה

העיצוב של הדור החדש ממשיך בקו האגרסיבי של החברה הבווארית. החרטום מזכיר את החזית האגרסיבית של ב.מ.וו סדרה 3, עם פנסים מחודדים יותר וגריל ענק. הפרופיל מעוצב באופן פחות "ג'יפי" וזוויתי ויותר דינאמי, עניין המקנה לו מראה יותר ספורטיבי וקטן. המימדים, דרך אגב, כמעט ולא השתנו. תא הנוסעים זכה אף הוא לשדרוג קל שמיישר קו עם הדגמים החדשים של החברה. המסך המרכזי "יושב" על הקונסולה המרכזית ולא בתוכה והקווים הכלליים מעוצבים יותר.

שלושה מנועים הוצגו עם השקת הדגם. הראשון, מנוע בנזין, שמונה צילינדרים, בנפח 4.4 ליטר מפיק 450 כוחות סוס ו-66.2 קג"מ (xDrive 50i). שני המנועים האחרים הם מנועי דיזל. המנוע הראשון, 3.0 ליטר, משושה צילינדרים עם 258 כ"ס ו-57.1 קג"מ (xDrive 30d). מנוע דיזל נוסף בנפח 3.0 ליטר יציע 381 כ"ס ולא פחות מ-75.4 קג"מ. מנוע זה משתייך לקטגוריית הספורטיביות למחצה (M-Performance ) ולכן הגרסה זוכה לסימול M50d.בדצמבר צפויות להגיע לשוק שאר גרסאות המנוע עליהן לא נמסרו פרטים רבים. בין הגרסאות שיגיעו יהיו: xDrive 40d BMW, BMW xDrive 35i, BMW xDrive 25d וההפתעה BMW sDrive 25d שתהיה הגרסה הראשונה בהיצע של הג'יפ הגרמני שתהיה בעלת הנעה אחורית בלבד.



כל המנועים יציגו צריכת דלק משופרת ונתוני פליטת מזהמים נמוכים מבעבר. כל הדגמים גם יעמדו בתקן "יורו 6" המחמיר. האבזור בכלל הגרסאות יהיה אף הוא מרשים. נחסוך לכם פרוט מתיש ונספר שדלת תא המטען תהיה חשמלית בכל הגרסאות וכן יוצעו מערכת תצוגה עילית חדשה(על שמשת הרכב) ומערכת לראיית לילה. במידה ותחליטו לרכוש את ה-X5 החדש אנחנו מבטיחים שתאלצו להתמודד עם רשימת אופציות ארוכה ומפורטת בהרבה.

לדגמי ב.מ.וו בישראל - ב.מ.וו
 

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה