קיה סיד עשתה קפיצת מדרגה גדולה בדור השני שלה גם ביחס לדור הראשון ובאופן כללי. הסיד מעוצבת על פי שפת העיצוב החדשה של קיה ונראית מרשימה. מערכת המתלים מכויילת היטב ועל הצד הנוקשה והסיד מזכירה בנסיעתה מכוניות אירופאית. לסיד מערכת הנעה מוצלחת. מנוע בנפח 1,600 סמ"ק בעל הספק של 135 כוחות סוס ותיבת הילוכים אוטומטית רובוטית כפולת מצמדים בעלת שישה הילוכים. בזכות מערכת ההנעה הביצועים זריזים וצריכת הדלק טובה. גרסה נוספת הנמכרת בארץ היא גרסת הדיזל שמופנית לנהגי מוניות. תא הנוסעים פמאובזר אך הוא מרגיש קצת פשוט וגם התנהגות הכביש לא עומדת ברף של המתחרות האירופאיות. בשורה התחתונה: רק השם נשאר קוריאני, השאר, אירופאי.