הדור השני של איסוזו די מקס עושה הכל טוב יותר. המנוע שלו טוב יותר מזה של הדי-מקס הקודם, על אף שההספק נשאר זהה (163 כ"ס) – שכן היתרון הוא במומנט, שעלה ל-40.8 קג"מ כבר ב-1,400 סל"ד. לתיבת ההילוכים יש כעת 5 הילוכים בגרסה האוטומטית ו-6 בידנית, מה שמשפר את צריכת הדלק ואת זמינות הכוח. רמת הבטיחות אף היא השתפרה משמעותית, וכיום מצויד איסוזו די מקס ב-6 כריות אוויר ובמערכת בקרת יציבות אלקטרונית כסטנדרט. ארגז המטען של האיסוזו קצר יותר לעומת המתחרים, אך מאידך הוא רחב ועמוק יותר. משקל ההעמסה גדול אף הוא לעומת טנדרים מתחרים. בגרסאות הבכירות מציע איסוזו די מקס אבזור נדיב, שיהפוך את העבודה הקשה לקצת יותר נעימה. בשורה התחתונה: הטנדר הנמכר מכולם מציג שיפור משמעותי, אך האם הוא משתלם יותר משברולט סילברדו ודומיו?