הדור הראשון של איסוזו די מקס היה כלי עבודה קשוח וגם הדור השני צפוי לשרוד קילומטרים רבים. למרות זאת הדור השני פחות ספרטני ויותר נוח לנסיעה. ההספק של המנוע נשאר זהה (163 כ"ס) – אך היתרון הוא במומנט, שעלה ל-40.8 קג"מ כבר ב-1,400 סל"ד. לתיבת ההילוכים יש כעת 5 הילוכים בגרסה האוטומטית ו-6 בידנית, מה שמשפר את צריכת הדלק ואת זמינות הכוח. רמת הבטיחות אף היא השתפרה משמעותית, וכיום מצויד איסוזו די מקס ב-6 כריות אוויר ובמערכת בקרת יציבות אלקטרונית כסטנדרט. ארגז המטען של האיסוזו קצר יותר לעומת המתחרים, אך מאידך הוא רחב ועמוק יותר. משקל ההעמסה גדול אף הוא לעומת טנדרים מתחרים. בגרסאות הבכירות מציע איסוזו די מקס אבזור נדיב, שיהפוך את העבודה הקשה לקצת יותר נעימה. בשורה התחתונה: הטנדר הנמכר מכולם מציג שיפור משמעותי, אך האם הוא משתלם יותר משברולט סילברדו ודומיו? מתעניין ברכישת איסוזו? לחץ כאן להצעות ומבצעים