טויוטה קורולה נתפסת כמכונית אפורה למדי אבל בדור ה-11 שלה הנוסחה הזאת כבר לא ממש רלוונטית. הקורולה היא מכונית מרווחת מאוד בזכות בסיס גלגלים ארוך וסידור פנימי מוצלח. האבזור, שהיה נקודת תורפה מרבית השנים, עשיר ומגוון והקורולה מציגה יתרונות בסעיף זה גם ביחס למכוניות מאוד מאובזרות. מערכת המתלים של הקורולה מכויילת היטב ומדובר באחת המשפחתיות היותר נוחות שנוסעות כיום בישראל. המנוע היחיד המשווק הוא מנוע בנפח 1.6 ליטר (132 כוחות סוס). יחד עם תיבת הילוכים אוטומטית רציפה הקורולה מציגה נתוני ביצועים טובים וצריכת דלק רשמית מרשימה העומדת על 17.8 ק"מ לליטר. בצד השלילי נציין  תיבת ההילוכים מעט רועשת וגם העיצוב לא יפיל אף אחד מהרגליים. אבל אלו נקודות קטנות ברכב מאוד מוצלח. בשורה התחתונה: הרבה יותר מאמינות ושמירת ערך