חוות דעת סיטרואן C זירו
עידן הנפט לא יסתיים כל כך מהר, כל עוד עתידנו תלוי במכוניות כמו סיטרואן C זירו. המכונית החשמלית הקטנטנה והעירונית, אחות תאומה של פיג'ו iON ומיצובישי i-Miev, מנסה להביא בכנפיה בשורה – אבל נראה שהיא עדיין לא בשלה לכך. סיטרואן C-Zero מצוידת במנוע חשמלי ובסוללה הנטענת מהשקע הביתי (בהתאם להסדרי הרגולציה שייקבעו בישראל). סוללה זו אמורה להספיק ל-150 קילומטר של התניידות במרחב העירוני, אך בפועל הטווח קצר בהרבה. מעבר ליכולות החשמליות המוגבלות, מדובר במכונית בינונית בכל קנה מידה: לא נוחה, לא מרווחת ובעלת בידוד רעשים לקוי. את כל זה ניתן לספוג במכונית שעולה כמו סוזוקי אלטו, אבל סיטרואן C זירו צפויה לעלות יותר. הרבה יותר.
בשורה התחתונה: שברולט וולט אמנם יקרה יותר, אבל היא נראית כמו בחירה הרבה יותר הגיונית.