דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מיצובישי ספייס סטאר במבחן ארוך טווח: סוגרים חודש ראשון

Getting your Trinity Audio player ready...


מיצובישי ספייס סטאר סוגרת חודש ראשון של מבחן ארוך טווח. בחודש הזה נהגנו בה למעלה מ-4,000 ק"מ, ומדדנו צריכת דלק ממוצעת של 16.1 ק"מ לליטר. נתון מרשים עבור קילומטרים ראשונים ברכב חדש, ודומה מאוד לזה שמדדנו בחודש הקודם במבחן ההשוואתי למכוניות מיני עם גיר ידני ומנועי 1,000 סמ"ק. למעשה, אם נחזור למבחן ההוא - נגלה שמיצובישי ספייס סטאר עם מנוע 1,200 סמ"ק ותיבת הילוכים אוטומטית-רציפה, חסכונית יותר ממכוניות ידניות קטנות יותר כמו קיה פיקנטו, שברולט ספארק ופיאט פנדה.

הסרטון שמסכם את החודש הראשון מתמקד במה שהשתנה בספייס סטאר בחודשים האחרונים - ומדובר בעיקר ברשימת האבזור. גם בחודש הבא תוכלו לעקוב אחרי המבחן ארוך הטווח למיצובישי ספייס סטאר באמצעות ה-Live Blog המתעדכן.

לכניסה ל-Live Blog -לחץ כאן


צפייה בתוכן מיצובישי ספייס סטאר במבחן ארוך טווח: סוגרים חודש ראשון

בחודש הראשון עם הספייס סטאר, הרבינו לנסוע ברחבי העיר - בעיקר באיזור גוש דן, ולא מעט גם בירושלים. אין ספק שהסביבה העירונית מתאימה כמו כפפה ליד למיצובישי ספייס סטאר: היא מתמרנת היטב, תנוחת הישיבה בה גבוהה יחסית, היא חונה בקלילות מדהימה ואפילו די נוחה.

בנסיעות הבין-עירוניות הספייס סטאר לא תמיד מבריקה, בעיקר בגלל בידוד הרעשים ורכות המתלים שמובילה להתנהגות כביש פחות טובה מהממוצע. המעניין הוא שאחרי כמה אלפי קילומטרים התרגלנו לאופי שלה, ומבלי כוונה מיוחדת התחלנו לנהוג לאט יותר, מבלי להאיץ בחדות, והתאמנו את עצמנו לקצב של הספייס סטאר.



בחודש הבא נטיל על הספייס סטאר שלנו כמה משימות קשות יותר. היא צפויה לנסוע לאילת לפחות פעם אחת, עוד פעם אחת לצפון הרחוק, ואולי גם להתמודד עם נסיעות מרובות משתתפים ומטען.
אתם, כרגיל, מוזמנים לעקוב אחרי המבחן בערוץ ה-YouTube של iCar, וכמובן - להתעדכן באופן שוטף באמצעות ה-Live Blog.

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה