דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

שברולט ספארק החדשה אוטוטו בישראל - ההרשמה המוקדמת נפתחת

Getting your Trinity Audio player ready...


קאונטרים, שעונים שסופרים אחורנית עד לרגע מסויים, הם שיטת שיווק מדהימה שהשתלטה בשנים האחרונות על כמעט כל השקה של כל מוצר באשר הוא. גם על תחום הרכב. יש משהו בשעון הזה שרץ אחורה שפשוט גורם לנו להתרגש הרבה יותר ממה שזה אמור. אולי זה ה"אני ידעתי קודם", אולי הציפיה לרגע הזה בוא יתאפס השעון ואולי זה סתם המוח הקודח שלי שממציא תאוריות שכל קשר בינן לבין המציאות הוא מקרי בהחלט.

כך או כך, באתר של שברולט יש בדיוק שעון עצר כזה, שיגיע לסיומו בעוד כעשרה ימים (נכון לרגע כתיבת שורות אלה). אחרי שהוא יתאפס, ככל הנראה תצא הודעה לכל מי שנרשם מראש להגיע ולהזמין (בהזמנה מוקדמת כרגע) את שברולט ספארק החדשה.

שברולט ספארק
שברולט ספארק החדשה. אפשר לתפוס מקום בתור / צילום: שברולט
הספארק החדשה גם מציגה מימדים מהגדולים בקטגוריה, עם בסיס גלגלים באורך 239 ס"מ - זה לאלה של הפיקנטו וה-i10, ואורך כללי של 368 ס"מ, היא צפויה להיות בין המכוניות המרווחות יותר בקטגוריה.

מה ששברולט עושה בניגוד ליצרניות ויבואניות אחרות שבחרו בשיטת שיווק דומה, הוא בגדול להימנע ממשפטים מפוצצים וגרנדיוזיים. למעשה, שברולט ישראל נותנת לנו כמעט את כל המידע אודות המכונית העירונית החדשה שלה ומפרטת גם באילו רמות גימור ועם אילו מנועים היא תגיע.

שברולט ספארק
שברולט ספארק. מידות שוות לגדולות שבקטגוריה

הספארק תשווק עם שני מנועים. הראשון הוא מנוע 1.0 ליטר סטנדרטי למדי, עם 74 כ"ס שישודך לתיבת חמישה הילוכים ידנית. השני, והוא גם המנוע המעניין יותר, הוא בנפח 1.4 ליטר ומפיק 98 כ"ס. נתון שעד כה לא נראה בקטגוריה. זו גם הפעם הראשונה בקטגוריה בה משודכת לנוע תיבת הילוכים רציפה, שאמורה לשלב בצורה טובה בין החסכון של התיבות הרובוטיות לבין החלקות והנוחות של תיבות אוטומטיות. הקאץ' הוא הוא שתיבות רציפות ככלל, וככל הנראה גם זו של הספארק, תהיה רועשת יותר משתי החלופות.

שברולט ספארק
שברולט ספארק. 98 כ"ס במכונית עירונית קטנה, יכול להיות מעניין

בכל הנוגע לרשימת אבזור ומפרט פחות-או-יותר טכני, שברולט בוחרת להשוות את הספארק לשתי המתחרות הבולטות ביותר בשוק - יונדאי i10 וקיה פיקנטו, שתיהן בגרסאות הבכירות שלהן. ובאופן לא כל כך מפתיע הספארק מנצחת כמעט בכל שורה בטבלה. מפה אפשר ללמוד שרשימת האבזור של גרסת LTZ הבכירה תהיה עשירה ביחס לקטגוריה ותכלול מערכת מולטימדיה MyLink עם פונקצית Apple CarPlay לשיקוף הטלפון הסלולרי על גבי המסך. לישראל מגיעה הספארק ללא המערכת המקבילה של גוגל, Andriod Auto, אבל הפתרון שמציעה היבואנית הוא אחד יצירתי מאוד: אין אייפון? אין בעיה. כל מי שירכוש ספארק יקבל אייפון 6S במתנה. עוד ברשימת האבזור אפשר למצוא חישוקי 15 אינץ' קלים, שישה רמקולים, תאורת יום מבוססת לד, בקרת אקלים, כניסה והנעה ללא מפתח ועוד.

שברולט ספארק
שברולט ספארק. רשימת אבזור ארוכה יחסית.

גם בגרסת LS הבסיסית מקבלת הספארק מערכת שמע עם חיבורי USB ו-AUX, דיבורית בלוטות', חיישן אורות, 6 כריות אוויר ועוד. לא מרשים במיוחד, אבל גם לא עני או חריג לקטגוריה.

שברולט ספארק
שברולט ספארק. אין אנדרואיד אוטו, אבל מקבלים אייפון במתנה אז נסלח להם

החלק היחיד בפאזל שעדיין חסר הוא המחיר. אבל היות ושברולט החליטה להשוות את הספארק לשתי מכוניות שעולות כ-80 אלף שקל, גם מחירה של הספארק - לפחות בגרסה הבכירה - כנראה יהיה דומה. מהנתונים ששברולט ישראל מפרסמת, הספארק תשווק בחמש גרסאות שונות: שני מנועים כאשר הקטן יוצע בשתי רמות גימור והגדול בשלוש, כך שניתן להעריך שמנעד המחירים יהיה רחב למדי, ולא מן הנמנע שיתחיל בכ-55 אלף שקל. בכל מקרה, נותרו לנו עוד שבוע וחצי ואז נדע הכל.


לדגמי שברולט בישראל - שברולט

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה