דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

רנו קנגו מתרחב: גרסאות טורבו-בנזין וגם 7 מקומות

Getting your Trinity Audio player ready...


גרסת ה-1.6 ליטר בנזין הותיקה של רנו קנגו היתה שריד אחרון בשוק הרכב הישראלי לתיבת ה-AL4 המפורסמת של יצרניות הרכב הצרפתיות. אותה תיבת 4 הילוכים מתוחכמת ומתחכמת, שכעת מפנה את מקומה לשילוב המנוע-גיר העדכני של רנו: מנוע טורבו-בנזין בנפח 1,200 סמ"ק, המשודך לתיבת הילוכים כפולת מצמדים. המחירים נותרו זהים לאלו של גרסת ה-1,600 סמ"ק.

רנו קנגו

המנוע החדש של רנו קנגו מציע הספק של 115 כ"ס ב-4,500 סל"ד, יחד עם מומנט של 19.4 קג"מ ב-2,000 סל"ד. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 11.7 שניות והמהירות המרבית היא 173 קמ"ש. בזכות שימוש בתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים, בעלת 6 הילוכים, צריכת הדלק השתפרה משמעותית: במקום 12.2 ק"מ לליטר בגרסת ה-1,600 האוטומטית, מציגה ה-1,200 סמ"ק הרובוטית צריכה של 15.6 ק"מ לליטר. מרווח הטיפולים נותר מצוין, עם 30,000 ק"מ בין טיפול לטיפול.
גרסה נוספת שהתווספה להיצע היא גרסה מוארכת, עם 7 מקומות ישיבה ברמת גימור גבוהה תחת השם ZEN. גרסה זו מצוידת במנוע הטורבו-דיזל המוכר של הקנגו בנפח 1.5 ליטר, אך כאן היא מציעה 110 כ"ס (במקום 90 כ"ס בקנגו הרגיל), ותיבת ההילוכים הידנית כוללת 6 יחסי העברה (5 ברגיל).

רשימת האבזור של הקנגו המגודל מכובדת ביחס למקובל בסגמנט, והיא כוללת פריטים כמו בקרת שיוט, הגה מצופה עור, חיישני חניה, חיישני תאורה, מראות צד עם קיפול חשמלי, פנסי ערפל קדמיים וגימורים חיצוניים נאים יותר.

רנו קנגו

המחירים:
רנו קנגו 1.2 טורבו-בנזין אוט' 115 כ"ס - 131,990 שקל
רנו קנגו 1.5 טורבו-דיזל ידני 90 כ"ס - 137,990 שקל
רנו קנגו 1.5 טורבו-דיזל ידני 110 כ"ס ארוך 7 מושבים - 144,990 שקל

בשנת 2016 נמכרו בישראל 1,348 יחידות של רנו קנגו, מתוכן כשליש משתייכות לגרסת הבנזין האוטומטית. המתחרה העיקרית של הקנגו האוטומטית תהיה פולקסווגן קאדי, שמכרה השנה 698 יחידות - קרוב למחצית מהן בגרסאות בנזין אוטומטיות.


לדגמי רנו בישראל - רנו

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה