דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

רנו קליאו חדשה ב-70 אלף שקל

Getting your Trinity Audio player ready...


לפני כשנתיים נשבר השוק. זה התחיל עם סוזוקי אלטו, שהזכירה לישראלים איך נראית מכונית קטנטנה עם גיר ידני. בזכות תג מחיר של מכונית משומשת וצריכת דלק מזערית נגמלנו מההתמכרות לתיבה האוטומטית ולמטראז' העודף של הפח. מאז שנשבר השוק, הוא מתאחה בצורה אחרת. נולד בארץ סגמנט של מכוניות חדשות ב-70 אלף שקל, פחות או יותר. יונדאי i10, שברולט ספארק וחברותיהן הננסיות רכבו היטב על גל ההצלחה. כעת מצטרפת אליהן גם מכונית גדולה יותר – רנו קליאו.

[לעמוד הדגם בקטלוג iCar: רנו קליאו – רכב חדש] 

רנו קליאו. 30 אלף שקל פחות / צילומים: יצרן

עד כה שווקה רנו קליאו III בישראל אך ורק עם מנוע בנפח 1.6 ליטר (110 כוחות סוס) ותיבה אוטומטית. במחיר של 100 אלף שקל ומעלה, לא זכתה הקליאו הנוכחית להצלחה מסחרית כמו קודמותיה. אבל מה יגידו הצרכנים על קליאו מהניילונים ב-30 אלף שקל פחות? כשנה לפני השקת הדור הבא של הצרפתיה הקטנה, מצטרף יבואן רנו לקרב על הסטודנט. הגרסה המוזלת של הקליאו תוצע עם יחידת בנזין בנפח 1.2 ליטר (75 כ"ס) ותיבה ידנית בת 5 יחסי העברה. המיאוץ מאפס למאה קמ"ש התארך בשנייה וקצת (13.4 שניות לעומת 12.2 עם המנוע הגדול) והמהירות המיבית התקצרה ב-19 קמ"ש (167 לעומת 186). 

עם אבזור בטיחות מלא וצריכת דלק מוצהרת של 17.2 ק"מ לליטר (13.0 במהדורת ה-1.6) מסתמנת כאן חבילה מעניינת. יצויין כי גם חברת לובינסקי החלה לשווק לאחרונה את פיג'ו 206+, הסופר-מיני הוותיקה תחת עיצוב חדש. אמנם מחירה הרשמי של ה-206+ עומד על 80 אלף שקל, אך היא נמכרה גם בעבור 70 אלף ללקוחות רשת שופרסל. האם תמשיך המגמה להתפתח ויעלו ארצה סופר מיני'ס נוספות במחירים שנשמעו בידיוניים עד לא מזמן? מה הייתם אומרים על סיטרואן C3 החדשה עם מנוע 1.1 ליטר ותיבה ידנית בעלות של קטנה בת שלוש שנים? ומה לגבי יונדאי i20 עם יחידת 1.2 ליטר ידנית שתשאיר עודף מ-80 אלף? ההיצע הזה קיים בשווקי העולם. עכשיו הכל רק שאלה של ביקוש.


לדגמי רנו בישראל – רנו

למאמר זה התפרסמו 6 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה